تعمیر یخچال ال جی | تعمیرات 24 ساعته یخچال فریزر الجی

تعمیر یخچال اسنوا | تعمیر لوازم خانگی

نکاتی درباره تعمیرات یخچال ال جی

ممکن است هنگامی که کوچکترین ایرادی از یخچال خود میبینید سریعا به فکر هزینه تعمیر، تشخیص صحیح و اصولی توسط کارشناس مربوطه و … خواهید افتاد. شاید برایتان جالب باشد که برخی از این ایرادها اصلا نیازی به مراجعه متخصص جهت تعمیر ندارند ولی در صورتی که مشکل برایتان حاد باشد نیاز دارید یک فرد متخصص، با قیمت مناسب، تشخیص دقیق و… جهت تعمیر یخچال ال جی به محل مورد نظر مراجعه نماید. متخصصین تعمیر یخچال ال جی برای ارائه این خدمت به صورت دقیق، با قیمت مناسب و در کمترین زمان ممکن آماده خدمت رسانی به شما هستند. برای این کار کافیست بر روی دکمه ثبت درخواست تعمیر کلیک کنید تا کارشناسان ما با دریافت اطلاعات ضروری جهت مشاوره و مراجعه دقیق با شما تماس حاصل نمایند.

ثبت درخواست تعمیر یخچال ال جی

شما مشتریان گرامی میتوانید با تکمیل این فرم به متخصصین تعمیر یخچال ال جی اکسیر سرویس امکان خدمات رسانی دقیق تری را بدهید. در صورت تمایل میتوانید اقدام به تکمیل فرم نموده و یا با کارشناسان ما جهت مشاوره تلفنی آنلاین تماس حاصل نمایید

دیگر خدمات ما

برتری خدمات تعمیرات یخچال ال جی اکسیر سرویس

expert

متخصصین حرفه ای

متخصصین مجرب ما با چندین سال سابقه درخشان در خدمت شما هستند.

badge

تضمین کیفیت

تمامی خدمات ارائه شده توسط تیم اکسیر سرویس کاملا تضمین میشود

customer-support

پشتیبانی 24 ساعته

متخصصین ما چه از طریق تماس تلفنی و چه از طریق چت آنلاین  آماده خدمت رسانی هستند

سوالات متداول درباره تعمیرات یخچال فریزر ال جی

چه تضمینی بابت سرویس وجود دارد؟

تیم اکسیر سرویس برای تمامی خدمات خود ضمانت کتبی 6 ماهه میدهد تا مشتریان گرامی بابت خدمات ارائه شده رضایت کامل داشته باشند

نحوه ثبت درخواست به چه صورت است؟

شما مشتریان گرامی میتوانید با زدن بر روی ثبت درخواست تعمیر نوع خدمت مورد نظر خود را انتخاب کرده و اقدام به ثبت سفارش نماید

پس از ثبت درخواست چقدر زمان میبرد تا کارشناس اعزام شود؟

بلافاصله پس از ثبت درخواست کارشناسان اکسیر سرویس با شما تماس حاصل مینمایند تا راهنمایی لازم خدمت شما ارائه کنند.

هزینه تعمیرات به چه صورت محاسبه میشود؟

هزینه تعمیرات با توجه به نوع خدمت، قطعات مورد نیاز و… متغیر است و با کمترین قیمت ممکن کارشناسان ما اقدام به رفع عیب خواهند کرد.

چگونه میتوان از تخصص کارشناس ارسال شده مطلع شد

تمامی متخصصین اکسیر سرویس دارای چندین سال سابقه درخشان در زمینه تعمیرات آماده خدمت رسانی هستند.

عیب یابی به چه صورت انجام میشود؟

پس از ثبت سفارش کارشناسان با شما تماس حاصل نموده تا در صورت امکان با پرسیدن چند سوال عیب یابی کنند. در غیر اینصورت کارشناسان اقدام به عیب یابی حضوری خواهند کرد.

آیا این امکان وجود دارد که قبل از اعزام کارشناس از خرابی عکس ارسال نمود؟

بله شما میتوانید از طریق شبکه های اجتماعی از عیب مورد نظر عکس برداری نموده تا کارشناسان ما بتوانند در صورت امکان عیب را تشخیص دهند.

مراحل ثبت درخواست تعمیرات یخچال ال جی

ثبت درخواست

در قدم اول شما باید با توجه به نیاز خود اقدام به ثبت سفارش نمایید
قدم اول

تماس کارشناس با شما

پس از ثبت کارشناس با شما تماس گرفته و سوالات لازم را مطرح خواهد کرد
قدم دوم

حضور کارشناس در محل

کارشناس پس از خرید قطعات مورد نیاز در کمترین زمان ممکن در محل حاضر خواهد شد
قدم سوم

دریافت دستمزد

کارشناس پس از اتمام تعمیر اقدام به دریافت دستمزد خواهد کرد.
مرحله آخر

تعمیر یخچال ال جی

تعمیر یخچال ال جی به نسبت دیگر یخچال های موجود در بازار کم هزینه تر و نیاز به آن کمتر حس میشود. بنابراین اگر به دنبال یخچال خوب و خوش کارکرد می گردید یخچال ال جی بهترین انتخاب برای شماست. با این حال، زمانی فرا می رسد که مشکلی پیش می آید و متوجه می شوید که یخچال شما به درستی کار نمی کند. 

 این شرکت بیش از 50 سال است که محصولاتی با دوام فوق العاده تولید می کند، بنابراین می توانید به محصولات  آن اطمینان داشته باشید. با این حال،  به این معنی نیست که محصولات آن در برابر مشکلات مصون هستند. در برخی مواقع، ممکن است در هر یخچالی مشکلاتی پیش بیاید، به خصوص اگر زیاد از آن استفاده شود. درک اینکه چرا یخچال شما به درستی کار نمی کند اولین قدم در عیب یابی این مشکل است. با در نظر گرفتن این موضوع، باید مراقب این مشکلات رایج یخچال ال جی باشید.

یخچال های ال جی در سرد نگه داشتن مواد غذایی عالی هستند. اما غیرعادی نیست که یخچال ال‌جی شما مشکلاتی را تجربه کند، به خصوص اگر مدت زیادی از یخچال خود استفاده کرده باشید.

مشکلات و راه حل های یخچال ال جی

مشکل خنک کننده یخچال ال جی

کمپرسور معیوب در یخچال ال جی

اگر مشکل خنک کننده یخچال ال جی دارید، باید کمپرسور را بررسی کنید. برای تشخیص این مشکل کافیست پانل پشتی دستگاه را بردارید و صدای کارکرد کمپرسور را بشنوید. اگر کمپرسور کار می کند، اما محفظه یخچال و فریزر خنک نمی شود، کمپرسور معیوب است.

یخچال‌های جدید با جدیدترین فناوری عرضه می‌شوند که باعث می‌شود کارآمدتر، بی‌صداتر و آسان‌تر تعمیر شوند. برای یخچال ال‌جی، این به معنای فناوری کمپرسور خطی آن است که اکنون در مدل‌های انتخابی موجود است. “خطی” نامیده می شود زیرا فقط زمانی کار می کند که ماشین به آن نیاز دارد.

یخچال های کمپرسور خطی ال جی اغلب با یک سیستم آب بندی معیوب مواجه می شوند که می تواند باعث کار نکردن کمپرسور یخچال شود. اگر با این مشکل مواجه هستید، ممکن است وقت آن رسیده باشد که با یک نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی  تماس بگیرید.

اگر دستگاه شما کار می کند، اما خنک نمی شود، احتمال خرابی قطعه وجود دارد. جزء مرکزی هر یخچالی کمپرسور است که گاز را فشرده می کند تا دمای خانه شما در داخل یخچال خنک شود. به مرور زمان فرسوده می شوند و کاملاً بیرون می روند. اگر یخچال شما کار می کند، اما اصلا خنک نمی شود، ممکن است مشکلی در کمپرسور وجود داشته باشد.

کویل های متراکم کثیف

کویل های متراکم نقش عمده ای در سیستم خنک کننده یخچال دارند. کندانسور جایی است که مبرد در آن قرار می گیرد و مایع خنک کننده در داخل کویل ها به گردش در می آید. هوای داخل دستگاه در سراسر کویل های متراکم جریان می یابد و گرما را از بین می برد.

بنابراین، اگر دمای یخچال به اندازه ای که انتخاب کرده اید حفظ نمی شود، ممکن است به دلیل معیوب بودن واحد کندانسور یا به دلیل کثیف بودن کویل ها باشد.

یخچال را از برق جدا کنید و خط آب را جدا کنید. کندانسور در پایین یخچال شما قرار می گیرد و از قسمت پشتی آن دسترسی دارید.  کندانسور را بررسی کنید و آن را بچرخانید تا ببینید کویل ها  کثیف هستند یا خیر. اگر آنها کثیف هستند، به سادگی سیم پیچ ها را با یک برس سفت یا هوای فشرده تمیز کنید. اگر از آب استفاده می کنید، قبل از آزمایش مطمئن شوید که همه چیز خشک شده است و مجدد یخچال را به برق متصل کنید.

موتور فن کندانسور کار نمی کند

فن کندانسور هوا را از طریق کویل های کندانسور حرکت می دهد که هوا را خنک می کند. اگر متوجه شدید که جریان هوا کاهش یافته یا وجود ندارد، ممکن است پره ها مسدود شده باشند یا موتور فن معیوب باشد. قبل از شروع کار از قطع بودن برق اطمینان حاصل کنید. پس از آن بررسی کنید که آیا فن آزادانه و بدون هیچ گونه زباله حرکت می کند یا خیر. اگر همه چیز خوب است، باید تداوم موتور فن را با استفاده از یک مولتی متر تست کنید.

در صورت مشکل در سیم پیچ موتور، باید با یک متخصص برای تعویض موتور یخچال  تماس بگیرید. پس از نصب یک موتور جدید، فرآیند خنک سازی را شروع کنید.

موتور فن اواپراتور کار نمی کند

در یخچال شما، فن اواپراتور هوا را در سراسر کویل های خنک کننده و داخل فریزر و کل واحد به گردش در می آورد. اگر هوا به درستی دریافت نمی شود، فن را بررسی کنید که آزادانه می چرخد و زباله یا کثیفی دور آن جمع نشده باشد. همچنین موتور و سیم پیچ های داخلی را با یک مولتی متر برای تداوم بررسی کنید. اگر مشکلی در سیم پیچ یا موتور وجود دارد، هر چیزی که نیاز دارد را تعویض کنید.

برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی روی لینک کلیک کنید. 

رله شروع معیوب

این رله در ارتباط با کمپرسور یخچال شما کار می کند. زمانی که به درستی کار نمی کند نشان دهنده عیب در رله است. همچنین باعث شد کمپرسور به درستی کار نکند. برای تعیین مشکل رله استارت، با باز کردن پنل پشتی، از قسمت پایین دستگاه به آن دسترسی پیدا کنید. رله را با استفاده از مولتی متر تست کنید و در صورت نیاز آن را تعویض کنید.

مشکلات یخ ساز یخچال ال جی

اگر یخ ساز یخچال ال جی شما کار نمی کند علل و راه حل های احتمالی که در ادامه مطرح میشود را بررسی کنید.

برای تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی روی لینک کلیک کنید. 

شیر ورودی آب

شیر ورودی آب، آب را به واحد توزیع کننده می رساند. برای عملکرد معمولی، جریان آن باید حداقل 20 psi باشد. اگر به زیر 20 psi برود، یخچال شما آب تولید می کند اما یخ نمی دهد. بنابراین، شما باید جریان و سطوح توان را با یک مولتی متر بررسی کنید. اگر متوجه شدید 20 psi دارد، باید جریان را افزایش دهید. حتی پس از به دست آوردن حجم مناسب آب، یخ تولید نمی کند، باید شیر ورودی را تعویض کنید.

فیلتر آب

فیلتر آب نه تنها آب با طعم عالی تولید می کند بلکه عاری از ناخالصی ها نیز می باشد. همچنین حفظ جریان مناسب آب الزامی است. اگر فیلتر خراب باشد، می توانید قبل از خرابی یخ ساز متوجه تغییر آب و همچنین یخ شوید. طول عمر فیلتر آب شما به دفعات استفاده، مدلی که استفاده می کنید و سختی طبیعی منبع آب بستگی دارد. بنابراین، شما باید آن را دو بار در سال تغییر دهید.

کلید برق یخ ساز

قطعات متعددی در واحد وجود دارد که برای قطعات و عملکردهای مختلف استفاده می شود. بنابراین، یخ ساز از یک واحد مستقل استفاده می کند و حتی یخچال روشن است. با این حال، ابتدا باید بررسی کنید که سوئیچ پاور روشن است. گاهی اوقات، یخ ساز می تواند کار خود را با چرخش برق متوقف کند.

برای تعمیر تلویزیون روی لینک کلیک کنید. 

دمای داخلی

برای عملکرد صحیح یخچال ال جی، مطمئن شوید که یخچال شما به دمای 20- درجه سانتیگراد برسد. اگر یخچال را به تازگی نصب کرده باشید، حداکثر 24 ساعت طول می کشد تا به دمای معمولی برسد. وقتی دمای بخش فریزر بالاتر از 19 درجه فارنهایت تنظیم شود، ممکن است عملکرد خود را از دست بدهد. بنابراین، دما را در حالت عادی بررسی و تنظیم کنید.

دمای یخچال و فریزر باید درست باشد وگرنه غذا خراب می شود. مشکل خنک کننده می تواند به دلیل تنظیمات دما که نیاز به تنظیم دارند مانند:

  • ترموستات کنترل دما
  • کویل های کندانسور
  • موتور فن کندانسور یا اواپراتور
  • رله استارت
  • خازن یا ترمیستور راه اندازی
  • برد کنترل دما یا برد کنترل اصلی یا کمپرسور خطی باشد.

تخته کنترل سطح یخ

برخی از مدل‌های یخچال ال‌جی با استفاده از یک پرتو مادون قرمز میزان یخ را در هر زمان در سطل یخ تشخیص می‌دهند. هنگامی که پرتو به دلیل کمبود نیرو یا هر گونه نقص مکانیکی از کار می افتد، فناوری پردازنده واحد شما نمی تواند به حالت یخ سازی تغییر کند. اگر یخچال شما به برق وصل است و آب را بدون ایجاد یخ به سطح مناسبی می رساند، ممکن است مشکل از این برد کنترل باشد. برای جلوگیری از این مشکل، باید کل یخ ساز را تعویض کنید.

دستگاه پخش یخ به دستگاه پخش کننده آب و یخ ساز متصل است. بنابراین، اگر مشکل داشته باشد، ممکن است وصل شوند. این مشکل می تواند به دلیل:

  • برد یا سوئیچ کنترل تلگراف
  • موتور مارپیچ
  • محرک تلگراف
  • موتور درب تلگراف یا شیر برقی
  • مارپیچ سطل یخ
  • یا تیغه های یخ شکن باشد.

درب یخچال

یخچال شما فقط زمانی کار می کند که در بسته باشد. اگر درب باز شود، دستگاه پخش آب و یخ به طور خودکار خاموش می شود تا زمانی که به درستی بسته شود. اگر درب به درستی بسته می شود، قفل را بررسی کنید. تداوم را با مولتی متر تست کنید. اگر متوجه ایراد شدید، سوئیچ درب یا درزگیر را تعویض کنید.

جهت تعمیر کولر گازی روی لینک کلیک کنید. 

مشکلات نویز یخچال ال جی

اگر مشکل صدای یخچال ال‌جی را گزارش کرده‌اید، موتور فن کندانسور/ اواپراتور یا تیغه فن را بررسی کنید. می توانید تیغه فن اواپراتور را در فریزر پشت پنل پشتی قرار دهید. می توانید آن را به صورت دستی بچرخانید.

اگر آزادانه حرکت نمی کند، بررسی کنید که آیا انسدادی در تیغه وجود دارد یا خیر. علاوه بر این، موتور اواپراتور آسیب دیده سر و صدای زیادی تولید می کند باید اون موتور رو عوض کنید پس از آن، باید موتور کندانسور و تیغه فن را از نظر مسدود شدن بررسی کنید.

با برداشتن پنل دسترسی عقب در پشت دستگاه، باید موتور کندانسور یا تیغه فن را بررسی کنید. صدای غیرمعمول یا بلند یخچال می تواند مشکلات احتمالی را به ما بگوید. صدای تق تق، ساییدن یا جیغ ممکن است توسط:

  • تیغه های فن
  • موتور فن اواپراتور یا کندانسور
  • کمپرسور یا شیر ورودی آب ایجاد شود.

ضربه زدن، ضربه زدن، یا سوت اغلب نشان دهنده مشکل کمپرسور است.

مشکلات فریزر ال جی

فریزر بخشی از یخچال است، بنابراین مسائل دما و صدا مرتبط هستند. با این حال، اگر دستگاه در حال یخ زدایی نیست، ممکن است به دلیل:

  • برد کنترل یخ زدایی یا ترموستات
  • سنسور یا فیوز
  • تایمر یخ زدایی یا مجموعه بخاری
  • یا برد کنترل اصلی باشد.

یخ ساز معیوب می تواند به دلیل:

  • دمای فریزر
  • دریچه ورودی آب
  • فیلتر
  • فشار منبع آب
  • مونتاژ
  • ماژول یخ ساز
  • سوئیچ های درب یا یخ ساز
  • برد کنترل سطح یخ و غیره
  • ترموستات قالب یخ ساز باشد

 تعمیر یخچال ال جی توسط تکنسین متخصص

 در صورتی که پس از بررسی عواملی که در بالا به آن اشاره شد مشکل یخچال ال جی شما همچنان ادامه داشت باید با تکنسین متخصص تعمیر یخچال ال جی تماس بگیرید تا به صورت کاملا دقیق مشکل شما را پیدا کند و به رفع آن ببرد تیم متخصص اکسیر سرویس با چندین سال تجربه در تعمیر یخچال ال جی به صورت شبانه روزی در خدمت شما است.  متخصصین اکسیر سرویس با ارائه ضمانت کتبی ۶ ماهه شما این اطمینان را می دهد تا عیب یابی به صورت کاملا دقیق و تخصصی انجام میشود و ضمانت کیفیت کار را تضمین می‌کنیم برای ثبت درخواست سرویس خود با متخصصین ما تماس حاصل نموده و یا از بالای همین صفحه درخواست خود را در کمترین زمان ممکن ثبت نموده  متخصصین ما در کمترین زمان ممکن در محل حاضر و به ارائه خدمت بپردازند

تعمیر یخچال ال جی در کرج:

 عظیمیه کرج

مهرشهر کرج

گوهردشت کرج

باغستان کرج

 مهرویلا کرج

شاهین ویلا کرج

دهقان ویلا کرج

طالقانی کرج

تعمیر یخچال ال جی در مصباح کرج

آزادگان کرج

کیانشهر کرج

ماهدشت کرج

نظرآباد کرج

هشتگرد کرج

کمالشهر کرج

اندیشه کرج

کردان کرج

تعمیر یخچال ال جی در سهیلیه کرج

اقدسیه کرج

دولت آباد کرج

جهانشهر کرج

ارور یخچال ال جی

کد خطا
معنی ارور
رفع ارور
FS E
خرابی در سنسور فریزر
اتصالات سنسور چک شود، پیشنهاد ما این است که حتما از یک تکنسین کمک گرفته شود.
FS
خرابی در سنسور فریزر
اتصالات سنسور چک شود، پیشنهاد ما این است که حتما از یک تکنسین کمک گرفته شود.