تعمیر یخچال اسنوا | تعمیر لوازم خانگی

نکاتی درباره تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی

ممکن است هنگامی که کوچکترین ایرادی از ماشین لباسشویی خود میبینید سریعا به فکر هزینه تعمیر، تشخیص صحیح و اصولی توسط کارشناس مربوطه و … خواهید افتاد. شاید برایتان جالب باشد که برخی از این ایرادها اصلا نیازی به مراجعه متخصص جهت تعمیر ندارند ولی در صورتی که مشکل برایتان حاد باشد نیاز دارید یک فرد متخصص، با قیمت مناسب، تشخیص دقیق و… جهت تعمیر ماشین لباسشویی ال جی به محل مورد نظر مراجعه نماید. متخصصین تعمیر لباسشویی ال جی برای ارائه این خدمت به صورت دقیق، با قیمت مناسب و در کمترین زمان ممکن آماده خدمت رسانی به شما هستند. برای این کار کافیست بر روی دکمه ثبت درخواست تعمیر کلیک کنید تا کارشناسان ما با دریافت اطلاعات ضروری جهت مشاوره و مراجعه دقیق با شما تماس حاصل نمایند.

ثبت درخواست تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

شما مشتریان گرامی میتوانید با تکمیل این فرم به متخصصین تعمیر ماشین لباسشویی ال جی اکسیر سرویس امکان خدمات رسانی دقیق تری را بدهید. در صورت تمایل میتوانید اقدام به تکمیل فرم نموده و یا با کارشناسان ما جهت مشاوره تلفنی آنلاین تماس حاصل نمایید

دیگر خدمات ما

برتری خدمات ما

expert

متخصصین حرفه ای

متخصصین مجرب ما با چندین سال سابقه درخشان در خدمت شما هستند.

badge

تضمین کیفیت

تمامی خدمات ارائه شده توسط تیم اکسیر سرویس کاملا تضمین میشود

customer-support

پشتیبانی 24 ساعته

متخصصین ما چه از طریق تماس تلفنی و چه از طریق چت آنلاین  آماده خدمت رسانی هستند

سوالات متداول

چه تضمینی بابت سرویس وجود دارد؟

تیم اکسیر سرویس برای تمامی خدمات خود ضمانت کتبی 6 ماهه میدهد تا مشتریان گرامی بابت خدمات ارائه شده رضایت کامل داشته باشند

نحوه ثبت درخواست به چه صورت است؟

شما مشتریان گرامی میتوانید با زدن بر روی ثبت درخواست تعمیر نوع خدمت مورد نظر خود را انتخاب کرده و اقدام به ثبت سفارش نماید

پس از ثبت درخواست چقدر زمان میبرد تا کارشناس اعزام شود؟

بلافاصله پس از ثبت درخواست کارشناسان اکسیر سرویس با شما تماس حاصل مینمایند تا راهنمایی لازم خدمت شما ارائه کنند.

هزینه تعمیرات به چه صورت محاسبه میشود؟

هزینه تعمیرات با توجه به نوع خدمت، قطعات مورد نیاز و… متغیر است و با کمترین قیمت ممکن کارشناسان ما اقدام به رفع عیب خواهند کرد.

چگونه میتوان از تخصص کارشناس ارسال شده مطلع شد

تمامی متخصصین اکسیر سرویس دارای چندین سال سابقه درخشان در زمینه تعمیرات آماده خدمت رسانی هستند.

عیب یابی به چه صورت انجام میشود؟

پس از ثبت سفارش کارشناسان با شما تماس حاصل نموده تا در صورت امکان با پرسیدن چند سوال عیب یابی کنند. در غیر اینصورت کارشناسان اقدام به عیب یابی حضوری خواهند کرد.

آیا این امکان وجود دارد که قبل از اعزام کارشناس از خرابی عکس ارسال نمود؟

بله شما میتوانید از طریق شبکه های اجتماعی از عیب مورد نظر عکس برداری نموده تا کارشناسان ما بتوانند در صورت امکان عیب را تشخیص دهند.

مراحل ثبت کار

ثبت درخواست

در قدم اول شما باید با توجه به نیاز خود اقدام به ثبت سفارش نمایید
قدم اول

تماس کارشناس با شما

پس از ثبت کارشناس با شما تماس گرفته و سوالات لازم را مطرح خواهد کرد
قدم دوم

حضور کارشناس در محل

کارشناس پس از خرید قطعات مورد نیاز در کمترین زمان ممکن در محل حاضر خواهد شد
قدم سوم

دریافت دستمزد

کارشناس پس از اتمام تعمیر اقدام به دریافت دستمزد خواهد کرد.
مرحله آخر

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

ماشین‌های لباسشویی ال‌ جی؛ بسیار با دوام ساخته شده‌اند و عملکردهای متنوعی را ارائه می‌کنند، اما همچنان ممکن است مشکلاتی داشته باشند و در زمانی که ماشین لباسشویی شما دچار مشکل میشود سریعا به فکر تماس با تعمیر کار ماشین لباسشویی ال جی هستید در حالی که برخی از این مشکلات بسیار رایج هستند و شما میتوانید در کمترین زمان ممکن بدون پرداخت هزینه به تعمیر کار به رفع آن بپردازید.

تعمیر مایشنی لباسشویی ال جی و مشکلات رایج 

شما به راحتی می توانید مشکلات اساسی ماشین لباسشویی را خودتان عیب یابی کنید. اکثر ماشین‌های لباسشویی ال جی؛ به دلیل مشکلات ساده مانند تعادل نامناسب، سرریز شدن آب، شلنگ‌های بیش از حد بار و گرفتگی خطوط، روشن نمی‌شوند یا نشتی دارند. فعال بودن به اندازه کافی برای رفع این مشکلات به این معنی است که با یک ماشین لباسشویی در حال کار، یک روز لباسشویی بدون استرس خواهید داشت.

1. تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در زمانی که نمی چرخد

ماشین لباسشویی ال جی؛ دارای تعدادی مشکلات احتمالی است که می تواند باعث چرخش نامناسب شود. شکستگی تسمه یا موتور محرک گیر کرده هر دو مسائل نسبتاً رایجی هستند، و در حالی که اولی به راحتی برطرف می شود، دومی نیاز به توجه حرفه ای برای رفع آن دارد. با این حال، در برخی موارد، ماشین لباسشویی شما ممکن است به سادگی علائم یک مشکل بزرگتر را تجربه کند. برای مثال، ممکن است کمبود الکتریکی داشته باشید که بر عملکرد چرخه چرخش تأثیر می گذارد.

با این گفته، چند نشانه وجود دارد که می تواند به شما در تشخیص مشکل ماشین لباسشویی ال جی کمک کند.

در اینجا برخی از دلایل رایج شکست چرخش را برای شما توضیح میدهیم:

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی با رفع مشکل سوئیچ درب:

وقتی ماشین لباسشویی ال‌جی شما نمی‌چرخد؛ باید بررسی کنید که آیا مجموعه سوئیچ درب خراب است یا برق کم است. درب آن را با بیرون آوردن پیچ های جلوی دستگاه بردارید، سپس کابل های آن را جدا کرده و آن را از قاب آن باز کنید. با استفاده از یک مولتی متر، هر یک از کلیدهای درب را برای تداوم آزمایش کنید. اگر تداومی وجود نداشته باشد، باید تعویض شود.

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی با تسمه محرک شکسته یا شل شده:

اولین کاری که باید برای رفع این مشکل انجام دهید این است که قرقره موتور واشر را برای آسیب دیدگی یا شل بودن تسمه بررسی کنید. تسمه محرک ماشین لباسشویی را بررسی کنید، ببینید آیا روی قرقره ها شل شده است یا خیر.

اگر شل هستند آن را سفت کنید. به جلوی موتور لباسشویی ال جی؛ در یک طرف تسمه نگاه کنید. در صورت مشاهده علائم آسیب، مانند ترک یا پارگی در تسمه، باید فورا آن را تعویض کنید.

خرابی قفل در:

اگر درب ماشین لباسشویی ال جی به درستی بسته نشد؛ قفل در را تعمیر کنید. یک سوئیچ درب معیوب یا آسیب دیده توسط صفحه نمایش تشخیص داده می شود و سپس واشر کار نمی کند.

هنگامی که این اتفاق می افتد، دیگر از آن لباسشویی برای حمل لباس یا لباس های خود استفاده نکنید. بررسی کنید تا مطمئن شوید که چفت در (چیزی که در را بسته نگه می دارد) به درستی کار می کند. اگر نه، آن را با یک مورد جدید جایگزین کنید.

ماشین لباسشویی در سطح صاف نیست:

همه ما می دانیم که عدم تعادل ماشین لباسشویی ال جی؛ چقدر می تواند آسیب زا باشد، در حالی که ماشین لباسشویی در حال چرخش است، درام ممکن است به هم نخورد یا آسیب ببیند و به پوسته بیرونی آن فشار وارد کند.

این می تواند منجر به نشتی و خرابی کامل ماشین لباسشویی شود. اگر ماشین لباسشویی شما به دلیل مشکلات تعادلی در چرخش مشکل دارد، این تنظیم ساده را انجام دهید.

عملکرد متعادل کننده با پاسخ به این مسائل از آسیب دیدن ماشین لباسشویی جلوگیری می کند. یک مشکل رایج زمانی است که افراد ارتفاع پای ماشین لباسشویی خود را تنظیم می کنند. اگر به فکر تعویض پای ماشین لباسشویی خود هستید، حتماً تعادل را در نظر داشته باشید.

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی با معیوب صفحه کنترل:

بردهای کنترل موتور معیوب ماشین لباسشویی ال جی؛ می تواند باعث طیف گسترده ای از مشکلات شود، از خودداری واشر از چرخش گرفته تا ماشین که انگار اصلا برق دریافت نمی کند. برای تعیین اینکه آیا برد خراب است یا خیر، ابتدا بررسی کنید که سیم برق به درستی وصل شده باشد.

اگر چنین است، تخته را برای هر گونه علائم آسیب بررسی کنید. وقتی صحبت از این بردها به میان می آید، قطعات سوخته از خرابی های رایج هستند. برای علائم قابل مشاهده آسیب، مانند سیم های شل یا لبه های فرسوده، میتوانیم اشاره کنیم.

اگر می‌توانید مشکل را پیدا کنید، از سیم‌برش برای جدا کردن سیم‌های فرسوده یا آسیب‌دیده از تخته استفاده کنید، سپس یک تکه سیم جدید استفاده کنید و آن را با یک مهره سیمی در جای خود محکم کنید.

برای تعیین یک برد کنترل موتور معیوب ماشین لباسشویی ال جی؛ یک تکنسین یک ولت متر را به کانکتور برد مدار میدانی وصل می کند. اگر ولتاژ وجود داشته باشد اما به موتور ارسال نشود، به این معنی است که شما یک برد کنترل معیوب دارید. شما باید آن را جایگزین کنید.

دیگر دلایل خرابی چرخش ماشین لباسشویی ال جی عبارتند از:

  • بلبرینگ وان شکسته.
  • مونتاژ استاتور معیوب
  • درایو سبد شکسته.
  • مشکل بلبرینگ درام.

2. تعمیر ماشین لباسشویی ال جی هنگامی که روشن نمی شود

ال جی یک شرکت کره جنوبی است که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می کند. در حالی که آنها ماشین های فوق العاده ای هستند، هر از چند گاهی،  دستگاه با مشکل مواجه شود. وقتی واشر ال‌جی روشن نمی‌شود؛ شما باید منبع تغذیه را بررسی کنند یا قطع کننده را بازنشانی کنند.

بیایید به برخی از دلایل روشن نشدن ماشین لباسشویی ال جی نگاهی بیندازیم:

سیم برق را بررسی کنید:

اگر با ماشین لباسشویی ال جی خود مشکل دارید؛ سیم برق را بررسی کنید. در برخی از مدل ها، می تواند به عقب رانده شود و از روشن شدن ماشین لباسشویی شما جلوگیری کند. باید به پریز 120 ولت ولتاژ 3 شاخه وصل شود.

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی با رفع مشکل مدار شکن:

جعبه فیوز یا کلید مدار خانه خود را بررسی کنید؛ تا مطمئن شوید که برق خانه شما مشکلی ندارد. اگر فیوز منفجر شد یا کلید قطع کننده مدار به داخل فشار داده شد، آن را با یکی از آمپرهای مشابه جایگزین کنید.

کنترل پنل را بررسی کنید:

اگر صفحه نمایش ماشین لباسشویی شما کد خطا را نشان می دهد و دستگاه برق دارد؛ باید کنترل پنل را بازنشانی کنید. برای دسترسی به دکمه تنظیم مجدد، درب کنترل پنل را بلند کنید، یک بار با یک سنجاق یا گیره دکمه را فشار دهید تا دوباره راه اندازی شود.

ماشین لباسشویی ال جی شما آنقدر هوشمند است؛ که می تواند تشخیص دهد که از آن استفاده نمی کنید و برای صرفه جویی در مصرف انرژی خود را خاموش می کند. اگر ماشین لباسشویی شما روشن نمی شود، دکمه پاور را برای چند ثانیه فشار دهید تا دوباره روی پای خود قرار گیرد.

درب باز است:

ماشین های لباسشویی ال جی؛ دارای درپوشی هستند که برای محافظت از درام در برابر صدا و لرزش بیش از حد طراحی شده است. اگر درپوش برداشته شود یا آسیب ببیند، دستگاه کار نخواهد کرد، بنابراین مطمئن شوید که چیزی زیر درب گیر نکرده است تا از بسته شدن صحیح آن جلوگیری شود.

3. تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در مورد مسئله شستشو

در برخی از اوقات زمانی که لباس‌هایمان را می‌شوییم، متوجه شویم آن‌طور که باید بوی تمیزی ندارند. و این یک مشکل با یک راه حل ساده است: شستن لباس های خود با محصول مناسب.

بیایید به برخی از دلایل عدم شستشوی ماشین لباسشویی ال جی نگاهی بیندازیم:

از مقدار صحیح مواد شوینده استفاده کنید:

اگر متوجه شدید که ماشین لباسشویی شما نمی تواند مقداری از مواد شوینده را بشویید؛ ممکن است مقدار ماده شوینده ای که استفاده می کنید مشکل داشته باشد.

توصیه می‌کنیم دستورالعمل‌های روی بطری مواد شوینده را دنبال کنید تا بهترین شانس را برای تمیز کردن بارتان داشته باشید. اگر سطح کیثفی بر روی لباس شما زیاد نیست، باید مقدار شوینده ای را که استفاده می کنید کاهش دهید.

4. تعمیر ماشین لباسشویی ال جی زمانی که واشر صداهای عجیبی ایجاد می کند

همه ماشین‌های لباسشویی صداهای مختلفی دارند؛ اما تغییر ناگهانی صدا یا صدای چرخ دنده‌ها نشانه این است که ممکن است مشکلی وجود داشته باشد. در این راهنما، نکاتی را برای کشف علت صدای غیرمعمول و نحوه رفع آن به شما ارائه خواهیم داد.

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی با چک کردن درام:

همیشه قبل از اجرای یک چرخه؛ ر درام چک کنید. سکه ها، بند موها و سایر اشیاء جامد می توانند باعث آسیب دائمی به دستگاه شما شوند، بنابراین قبل از کار با دستگاه باید مطمئن شوید که چیزی در آنجا گیر نکرده است.

مشکل پمپ تخلیه:

اگرچه موتور ماشین لباسشویی ال جی؛ به طور منظم سر و صدای زیادی ایجاد می کند، پمپ آن هرگز نباید صدای سنگ زنی ایجاد کند. یک پمپ با صدای بلند  فقط نشان دهنده این نیست که تجهیزات به تعمیر و نگهداری نیاز دارند. همچنین  این موضوع می تواند خطرناک باشد.

ابتدا بررسی کنید که آیا فیلتر با زباله مسدود شده است که می تواند به پمپ آسیب برساند. زباله ها را از فیلتر پمپ خارج کنید و مطمئن شوید که مسدود نشده است. اگر همه چیز با پمپ تخلیه به خوبی کار می کند، با بررسی مشکلات در جاهای دیگر ماشین لباسشویی، بیشتر عیب یابی کنید.

نصب اشتباه:

اگر با ماشین لباسشویی جدید ال جی خود مشکل دارید؛ ممکن است به دلیل نصب اشتباه باشد. اما نگران نباشید، کارشناسان خدمات مشتری اکسیر سرویس آماده ارائه کمک‌های مورد نیاز شما هستند. چه از طریق تلفن و چه از طریق پشتیبانی سایت ، متخصصین ما آماده هستند تا همه اطلاعاتی را که برای راه اندازی مجدد کارها نیاز دارید در اختیار شما قرار دهند!

برخی از قطعات دیگر نیز وجود دارد که می تواند باعث ایجاد صدا در ماشین لباسشویی شود. اینها هستند:

  • مهر و موم وان شکسته است.
  • بلبرینگ بد
  • تسمه های محرک شکسته یا شل.
  • قرقره های محرک فرسوده.

5. تعمیر ماشین لباسشویی ال جی زمانی که تخلیه نمی کند

ماشین لباسشویی ال جی دارای چندین مشکل تخلیه است؛ که می تواند برای شما خسته کننده باشد. اگرچه این مسائل کوچک به نظر می رسند، اما می توانند زندگی شما را سخت کنند.

به عنوان مثال، ممکن است نتوانید شستشوی لباس‌های خود را تمام کنید زیرا ماشین لباسشویی برای پر کردن آب کثیف مدام متوقف می‌شود. این آزاردهنده و وقت گیر است، اما رفع آن نیز بسیار آسان است. با چند نکته، دیگر هرگز مجبور نخواهید شد با این موضوع مقابله کنید.

پمپ تخلیه را بررسی کنید:

ابتدا پمپ تخلیه را پاک کنید؛ اگر پمپ تخلیه مسدود شده باشد، آب نمی تواند از ماشین لباسشویی شما خارج شود و باعث سرریز شدن آن می شود. مقداری آب گرم داخل وان بریزید و بگذارید ماشین لباسشویی به مدت ده دقیقه یا بیشتر کار کند تا ببینید آیا آب تخلیه می شود یا خیر.

پمپ:

پمپ معمولاً در وان خاکستری بزرگ یا در لوله های ورودی و خروجی یافت می شوند و ممکن است از باقی مانده صابون و مو تشکیل شوند. در غیر این صورت، ماشین لباسشویی خود را مجددا راه اندازی کنید و موتور را برای هر گونه آسیب بررسی کنید. باید پمپ معیوب را با پمپ جدید تعویض کنید.

گرفتگی شلنگ تخلیه:

برای اینکه ماشین لباسشویی شما به خوبی کار کند؛ باید شلنگ ها و اتصالات را به طور منظم تمیز کنید. این مرحله کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که آب می تواند به راحتی از طریق آن عبور کند.

همچنین باید شیلنگ ها را بررسی کنید تا ببینید که آیا به مرور زمان فرسوده شده اند یا خیر. شیلنگ ها را برای شکاف یا سوراخ هایی که ممکن است باعث خروج آب شوند، بررسی کنید.

سوئیچ درب معیوب:

سوئیچ های درب به منظور تشخیص باز یا بسته بودن درب ماشین لباسشویی هستند؛ هنگامی که تداوم را آزمایش می کنید، بررسی می کنید که آیا سوئیچ به درستی کار می کند یا خیر.

این به این معنی است که در سوییچ شما مشکلی وجود دارد. این ممکن است به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد، اما شایع‌ترین دلیل این است که درب آن شکسته است یا به درستی روی واشر قرار نمی‌گیرد. این به دلیل آسیب فیزیکی یا نصب ضعیف اتفاق می افتد.

سکه ها یا فلزات را بردارید:

برای جلوگیری از شکستن ماشین لباسشویی یا آسیب رساندن به آن؛ اقلام فلزی را بردارید. اینها شامل زیپ، دکمه، سنجاق مو، سنجاق، گیره، قلاب، کارت های پلاستیکی با نوارهای مغناطیسی روی آنها (مانند کارت اعتباری یا کارت اعتباری)، رخت آویز، سگک کمربند، و هر شی فلزی کوچک دیگری است.

6. تعمیر ماشین لباسشویی ال جی زمانی که بیش از حد می لرزد

وقتی ماشین لباسشویی شما می لرزد و می لرزد چه باید کرد؟ بسیاری از ماشین های جدیدتر به دلیل سرعت بالا تمایل به لرزش و لرزش دارند.

اگر اقلام بیشتری را در ماشین لباسشویی بارگیری کنید، یا از یک کالای حجیم استفاده کنید، یا لباس‌هایی را با خاصیت ارتجاعی بد دارد بشویید، مانند لباس‌هایی که دکمه‌های پلاستیکی دارند این لرزش ها بدتر می‌شود، زیرا این موارد به درام ماشین لباسشویی فشار می‌آورند.

در اینجا شایع ترین دلایل مشکلات لرزش ماشین لباسشویی و نحوه عیب یابی آنها آورده شده است:

اطمینان از سطح بودن واشر:

واشر را روی یک سطح صاف قرار دهید؛ ضربه گیرهای ال جی تغییرات جزئی در کف خانه یا محل کار را در خود جای می دهند، اما ممکن است در یک سطح به شدت ناهموار عملکرد مطلوبی نداشته باشند. پایه های دستگاه را تا زمانی تنظیم کنید که در یک سطح قرار گیرند و یک چرخه آزمایشی را اجرا کنید تا مطمئن شوید که بر عملکرد آن تأثیر نمی گذارد.

ضربه گیرهای معیوب:

اگر ماشین لباسشویی ال جی شما با کمک فنرهای خود مشکل داشته باشد؛ در حین کار می لرزد و به اطراف می پرد. چک کنید تا مطمئن شوید که کمک فنرهای شما در جای درست قرار گرفته اند و اگر آسیب دیده یا فرسوده شده اند، آنها را تعویض کنید.

میله‌های تعلیق شکسته:

میله‌های تعلیق و مهاربندی‌هایی که ماشین لباسشویی را بالا نگه می‌دارند و ثابت می‌کنند ممکن است به مرور زمان فرسوده شده و بشکنند. این بدان معنی است که دستگاه در طول چرخه چرخش خود می لرزد.

خبر خوب این است که تعویض این قطعات فرآیندی آسان است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آنها را بیابید، آنها را از دستگاه خارج کنید، آنها را با قطعات جدید تعویض کنید و هر گونه آسیب دیگری که در اثر فرسودگی ایجاد شده است را برطرف کنید.
سایر مواردی که باید بررسی شوند عبارتند از:

  • فنرهای تعادل
  • فنرهای تعلیق
  • لنت سایش وان
  • یاتاقان درام عقب
  • پایه تسطیح
  • پد اسنابر
  • حلقه اسنابر
  • حلقه تعادل
  • پیچ های حمل و نقل 
  • کیت پیچ

اگر یکی از اینها آسیب دیده یا معیوب است، آنها را تعویض کنید.

دلایل دیگر لرزش یا لرزش واشر ال جی عبارتند از:

  • حلقه های تعلیق شکسته.
  • یاتاقان درام فرسوده.
  • شل/شکستگی تسمه محرک.
  • فنرهای تعادل معیوب
  • لنت های لباسشویی.
  • پیچ و مهره های حمل و نقل.

7. تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در زمان نشتی

هنگامی که ماشین لباسشویی ال جی شما نشتی دارد؛ چند دلیل رایج وجود دارد که ممکن است عامل اصلی باشند. چه متوجه یک گودال کوچک در پایین یا یک جریان ثابت شده باشید، این راهنمای عیب‌یابی ماشین لباسشویی ال‌جی می‌تواند به شما در پیدا کردن و رفع مشکل کمک کند -و لباس‌هایتان را دوباره بشویید.

خط تامین آب را بررسی کنید:

نشتی ساده می تواند هدر رفت آب باشد. برای بررسی آنها، به شیلنگ هایی که واشر را به لوله های سرد و گرم متصل می کنند نگاه کنید، دسترسی به آنها از داخل دستگاه آسان است.

همچنین در اطراف درام و در پایین دستگاه مهر و موم وجود دارد. در صورت وجود نشتی، آنها را تعویض کنید یا ترک یا پارگی در آنها را بررسی کنید. همچنین می توانید به شلنگ تخلیه دستگاه نگاه کنید تا مطمئن شوید که به درستی وصل شده است.

نامتعادل:

آیا سطح واشر روی سطح محکم و صافی قرار دارد؟ ماشین‌های لباسشویی اگر روی سطح ناپایدار قرار بگیرند می‌توانند باعث عدم تعادل شوند و باعث نشتی از پایین شوند.

استفاده از مواد شوینده اشتباه/خیلی زیاد:

یکی از دلایل اصلی نشتی واشرهای ال‌جی؛ پر کردن بیش از حد آن با مواد شوینده است. کف کردن بیش از حد لباس‌هایتان باعث می‌شود به نظر برسد که نتایج بهتری دارید، در حالی که در واقع، تمام کاری که انجام می‌دهید هدر دادن زمان و پول برای کالاهای آسیب دیده است. مراقب باشید که از مواد شوینده زیاد استفاده نکنید و حتما از شوینده های مارک خوب استفاده کنید.

مهر و موم بد وان:

نشتی درزگیر وان واشر می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. اگر مهر و موم ها آسیب دیده اند، باید آنها را تعویض کنید.

اما، اگر مشکلی در بلبرینگ وان باشد، ممکن است لازم باشد با یک تکنسین تماس بگیرید. رفع این مشکل برای خودتان سخت خواهد بود، بنابراین ارزش آن را دارند که زودتر اصلاح شوند.

مشکل درب:

اگر درب ماشین لباسشویی ال جی شما محکم بسته نمی شود؛ ممکن است منجر به نشت آب از دستگاه شما شود. همه واشرها به نوعی مکانیزم برای بسته نگه داشتن درب در طول چرخه شستشو مجهز هستند. اگر مال شما شکست بخورد، آب از اطراف مهر و موم خارج می شود و باعث رشد کپک و کپک می شود.

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی توسط تکنسین متخصص

در صورتی که پس از بررسی عواملی که در بالا به آن اشاره شد مشکل تعمیر ماشین لباسشویی ال جی؛ شما همچنان ادامه داشت باید با تکنسین متخصص تعمیر تعمیر ماشین لباسشویی ال جی تماس بگیرید تا به صورت کاملا دقیق مشکل شما را پیدا کند و به رفع آن ببرد.

تیم متخصص اکسیر سرویس با چندین سال تجربه در تعمیر ماشین لباسشویی ال جی؛ به صورت شبانه روزی در خدمت شما است.  متخصصین اکسیر سرویس با ارائه ضمانت کتبی ۶ ماهه شما این اطمینان را می دهد تا عیب یابی به صورت کاملا دقیق و تخصصی انجام میشود و ضمانت کیفیت کار را تضمین می‌کنیم.

برای ثبت درخواست سرویس خود با متخصصین ما تماس حاصل نموده و یا از بالای همین صفحه درخواست خود را در کمترین زمان ممکن ثبت نموده  متخصصین ما در کمترین زمان ممکن در محل حاضر و به ارائه خدمت بپردازند

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در کرج:

  • عظیمیه کرج
  • مهرشهر کرج
  • گوهردشت کرج
  • باغستان کرج
  • مهرویلا کرج
  • شاهین ویلا کرج
  • دهقان ویلا کرج
  • طالقانی کرج
  • تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در مصباح کرج
  • آزادگان کرج
  • کیانشهر کرج
  • ماهدشت کرج
  • نظرآباد کرج
  • هشتگرد کرج
  • کمالشهر کرج
  • اندیشه کرج
  • کردان کرج
  • تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در سهیلیه کرج
  • اقدسیه کرج
  • دولت آباد کرج
  • جهانشهر کرج