خدمات نمایندگی تعمیر کولر گازی | تعمیر اسپلیت

تعمیر کولر گازی؛ در فصل تابستان رونق بیشتری می‌گیرد و بیشتر افراد سعی دارند با تعمیر کولر خود گرمای تابستان را تا حد بسیار زیادی کاهش دهند. نمایندگی‌های زیادی در ایران وجود دارد که اقدام به ارائه سرویس می‌کنند.

اکسیر سرویس با ارائه ضمانت نامه 6 ماهه کتبی، به شما این امکان را می‌دهد تا بهترین خدمات کولر گازی را دریافت نمایید. متخصصین نمایندگی تعمیر کولرگازی اکسیر سرویس؛ به صورت 24 ساعته اقدام به ارائه سرویس در سراسر ایران می‌کنند.

تمامی خدمات اکسیر سرویس: تخصصی، با قیمت مناسب، عیب یابی دقیق مشکل و… است که شما می‌توانید از خدمات آنلاین ما نیز استفاده کنید. اگر کولر گازی دارید و نیاز به مشاوره رایگان دارید برای این کار کافیست بر روی دکمه  تماس با متخصصان اکسیر سرویس کلیک کنید تا کارشناسان ما با دریافت اطلاعات ضروری جهت مشاوره و مراجعه دقیق با شما تماس حاصل نمایند.

ثبت درخواست تعمیر کولر گازی

شما مشتریان گرامی در صورت تمایل می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان از نمایندگی کولر گازی؛ نام برند را ذکر نمایید و در صورتی که از مشکل به وجود آمده اطلاعاتی دارید برای کارشناسان ما بنویسید. متخصصین ما در کمترین زمان ممکن درخواست شما را بررسی کرده و با شماره تلفنی که برای ما ارسال می‌کنید تماس می‌گیرند و راهنمایی لازم را برای رفع مشکل به وجود آمده در اختیار شما قرار می‌دهند. کارشناسان پشتیبانی ما به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی هستند.

نمایندگی معتبر تعمیر کولر گازی ال جی
نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی با ضمانت نامه کتبی 6ماهه، شبانه روزی در سراسر کشور

نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی (LG)

برند ال جی (LG) یکی از شناخته شده‌ترین کولر گازی‌هایی است که در بازار ارائه شده است و با توجه با کیفیت بالای قطعاتی که دارد جزو یکی از پرفروش‌ترین و پر استقبال‌ترین محصولات در زمینه کولر گازی است.

این محصولات پس از اتمام گارانتی که در اختیار شما قرار دارد هزینه تعمیر کولر گازی ال جی (LG)  به توجه به نوع ایراداتی که برای برند ال جی رخ می‌دهد؛ از نظر زمان تعمیر و همچنین هزینه تعمیر متفاوت است.

نمایندگی سرویس کولر گازی سرویس همواره سعی در ارائه خدمات کامل به همراه ارائه ضمانت نامه  6 ماهه به صورت شبانه روزی در سراسر کشور دارد. اگر کولر گازی ال جی شما خطاهای زیر را دارد و در صورتی که نتوانستید به رفع این خطاها بپردازید کافیست با نمایندگی سرویس کولر گازی ال جی تماس حاصل نمایید.

برخی از رایج ترین خطاها شامل: خطا CH01؛خطا CH02؛ خطا CH06؛ خطا CH12؛ خطا CH53؛ خطا CH09؛ خطا CH10؛ خطا CH21؛ خطا CH22؛ خطا CH26؛ خطا CH29؛ خطا CH40؛ خطا CH41؛ خطا CH44؛ خطا CH45؛ خطا CH46؛ خطا CH60؛ خطا CH61؛ خطا CH62؛ خطا CH67؛ خطا CH05 می‌شود. 

تعمیر اسپلیت ال جی (LG) از نظر هزینه با توجه به نوع خرابی و قطعاتی که دارد متفاوت است. اکسیر سرویس که نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی است همواره از نظر هزینه برای مشتریان رعایت انصاف را دارد. کیفیت خدمات ارائه شده توسط اکسیر سرویس تضمین شده است به همین دلیل برای کسب رضایت مشتریان محترم پس از اتمام فرایند تعمیر اسپلیت ضمانت نامه 6ماهه برای جلب اطمینان خدمت مشتریان محترم ارائه می‌شود.

نمایندگی تعمیر کولر گازی سامسونگ (SAMSUNG)

کولر گازی‌های سامسونگ (SAMSUNG)؛ مانند دیگر محصولات این برند طرفداران خاص به خود را دارد که این موضوع باعث شده است خرید کولر گازی سامسونگ (SAMSUNG) رونق بسیار زیادی را پیدا کند. کولر گازی مانند هر وسیله دیگری نیاز به تعمیرات تخصصی خاص به خود را دارد و افرادی که به تعمیرات کولر گازی تهران سامسونگ (SAMSUNG) مشغول هستند باید به صورت دقیق عیب یابی درستی را داشته باشند تا بتوانند به درستی ایرادات را برطرف کنند.

در بسیاری از مواقع تشخیص وجود مشکل برای بسیاری از افراد کاری سخت و تقریبا غیر ممکن است ولی ایرادات رایجی که بیشتر افراد با نمایندگی تعمیر کولر اسپلیت سامسونگ (SAMSUNG) مطرح کرده‌اند شامل مواردی مانند: تمام شدن شارژ کولر گازی خود، کمپرسور آنها کار نمی‌کند، پروانه فن به درستی عمل نمی‌کند، کولر گازی به درستی عمل خنک کردن را انجام نمی‌دهد، لوله‌ها کثیف شده است و… تشخیص برخی از این مشکلات ممکن است از دید شما خارج باشد پس اگر کولر گازی سامسونگ (SAMSUNG) شما  عملکرد مناسبی نداشت سعی کنید با نمایندگی تعمیرات و سرویس کولر گازی سامسونگ (SAMSUNG) تماس بگیرید زیرا به راحتی می‌توانید از بروز خسارت احتمالی جلوگیری کنید.

بسیاری از افراد پس از تماس سوالاتی از قبیل: میزان هزینه احتمالی، میزان دستمزد برای تعمیر و زمان رفع عیب را جویا می‌شوند. اکسیر سرویس که جزو نمایندگی تعمیر کولر گازی سامسونگ است از نظر هزینه همواره سعی می‌کند با کمترین مبلغ به رفع مشکلات کولر گازی بپردازد. نرخ دستمزد تعمیر کولر اسپلیت سامسونگ (SAMSUNG) توسط نمایندگان ما کمترین مبلغ است تا شما بتوانید در کمترین زمان ممکن و با پرداخت دستمزد حداقلی بالاترین کیفیت خدمات را دریافت کنید.

اکسیر سرویس برای تضمین کیفیت خدمات ارائه شده اقدام به تحویل ضمانت 6 ماهه می‌کند تا در صورت خرابی مجدد بتوانید از آن استفاده نمایید.

نمایندگی تعمیر کولر گازی سامسونگ
تعمیر تمامی مدل های کولر گازی سامسونگ با ارائه ضمانت نامه 6 ماهه
نمایندگی کولر گازی اجنرال
نمایندگی کولر گازی اجنرال به صورت شبانه روزی و با ارائه ضمانت نامه کتبی 6 ماهه تضمین کیفیت خدمات

نمایندگی تعمیر کولر گازی اجنرال (O Germinal)

تعمیر کولر گازی اجنرال (O Germinal)؛ به دو مدل قدیمی و جدید تقسیم می‌شود که امروزه با پیشرفت تکنولوژی در این کولرگازی‌ها تعمیر آنها راحت تر انجام می‌شود. در مدل‌های قدیمی کولر گازی اجنرال (O Germinal) تعمیرکاران باید تمامی قطعات را با دقت مورد بررسی قرار دهند تا بتوانند علت بروز مشکل را تشخیص دهند.

اما امروزه با وجود صفحه نمایشگری که بر روی این برند قرار داده شده است عیب یابی به راحتی انجام می‌شود که این ارورها در مدل‌های قدیمی با چراغ‌های چشمک زن خود را نشان می‌دهد در مدل‌های جدید با کد خطا به عیب یابی کمک زیادی می‌کند.

برخی از ارورهای رایج در کولر گازی اجنرال (O Germinal) شامل: خطا E2-L2، خطا E3-L1، خطا E4-L5، خطا E5-L6، خطا E6، خطا E7، خطا E8، خطا E9، خطا DF، خطا E00، خطا E01، خطا E02، خطا E03، خطا E04 ،E05، E06، خطا E07، خطا E08، خطا E09، خطا EA، خطا EB، خطا EC، خطا ED، خطا EE، خطا EF، خطا E11،خطا E12، خطا E13 ،خطا E14 است.

تعمیر کولر گازی اجنرال (O Germinal)؛ با توجه به نوع مشکلاتی که باید رفع شود برای تعمیر آن هم هزینه‌های مختلفی دریافت می‌شود. اکسیر سرویس که نمایندگی تعمیر کولر گازی اجنرال است، برای تعمیر کولر گازی اجنرال (O Germinal) دستمزد مناسبی را دریافت می‌کند و در انتهای عیب یابی و رفع مشکل ضمانت نامه 6 ماهه را خدمت مشتریان عزیز ارائه می‌کند.

شما می‌توانید برای دریافت مشاوره آنلاین کولر گازی هم از کارشناسان ما کمک بگیرید که این مشاوره به صورت رایگان است. برای شروع کافیست بر روی دکمه تماس با نمایندگی تعمیر اسپلیت اجنرال (O Germinal) کلیک کنید.

دیگر خدمات اکسیر سرویس

برتری خدمات تعمیر کولر گازی

نمایندگی برتر تعمیر کولر گازی

متخصصین حرفه ای تعمیر اسپلیت

نمایندگی تعمیر کولر گازی از متخصصین مجرب و کار آزموده استفاده می‌کند

تضمین کیفیت خدمات تعمیر کولر گازی ایرانی و خارجی

تضمین کیفیت خدمات تعمیر کولر گازی

ارائه ضمانت 6 ماهه برای تضمین کیفیت خدمات سرویس کولر گازی ایرانی و خارجی

پشتیبانی 24 ساعته و ارائه خدمات تعمیر کولر گازی

پشتیبانی 24 ساعته خدمات تعمیر کولر گازی

ارائه خدمات تعمیر کولر گازی در سراسر ایران به صورت 24 ساعته

سوالات متداول تعمیر کولر گازی

چه تضمینی بابت سرویس خدمات کولر گازی وجود دارد؟

اکسیر سرویس جهت کسب رضایت مشتریان خود و تضمین کیفیت خدمات تعمیر اسپلیت ایرانی و خارجی؛ ضمانت نامه 6 ماهه ارائه میدهد

نحوه ثبت درخواست تعمیر کولر گازی؛ به چه صورت است؟

شما مشتریان گرامی میتوانید به صورت آنلاین و آفلاین درخواست سرویس کولر گازی خود را ثبت نمایید. میتوانید به صورت 24 ساعته با کارشناسان ما تماس حاصل نموده و یا از بالای همین صفحه نوع کولر گازی خود را مشخص نموده درصورت تشخیص ایراد آن را برای ما بنویسید.

پس از ثبت درخواست چقدر زمان میبرد تا کارشناس تعمیر کولر گازی اعزام شود؟

پس از ثبت درخواست تعمیر کولر اسپلیت ؛ به صورت آفلاین کارشناسان با شما تماس می‌گیرند تا بصورت تلفنی مشاوره لازم را ارائه دهند پس از ثبت درخواست توسط شما و تایید اپراتور کارشناس تعمیر کولر گازی به محل اعزام می‌شوند

هزینه تعمیر کولر گازی؛ به چه صورت محاسبه میشود؟

هزینه تعمیر کولر گازی؛ با توجه به مواردی مانند: نوع خرابی، قطعات مورد نیاز برای تعمیر کولر گازی، میزان زمان اختصاص داده شده برای تعمیر قیمت تعیین می‌شود. دستمزد کارشناسان اکسیر سرویس بسیار مناسب بوده و همچنین برای تضمین ضمانت نامه 6 ماهه ارائه می‌شود.

چگونه میتوان از تخصص کارشناس تعمیر کولر گازی ارسال شده مطلع شد

تمامی کارشناسان تعمیر کولر گازی؛ از نظر تجربه توسط کارشناسان خبره مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. تعمیر کار کولر گازی؛ با تمامی برندها و مدل‌ها آشنایی کامل دارند و عیب یابی کولر گازی به صورت دقیق انجام می‌شود.

عیب یابی کولر گازی؛ به چه صورت انجام میشود؟

پس از ثبت سفارش کارشناسان با شما تماس حاصل نموده تا در صورت امکان با پرسیدن چند سوال عیب یابی کنند. در غیر اینصورت کارشناسان اقدام به عیب یابی حضوری خواهند کرد.

آیا این امکان وجود دارد که قبل از اعزام کارشناس تعمیر کولر گازی؛ از خرابی عکس ارسال نمود؟

بله شما می‌توانید از کولر گازی؛ و قسمتی که فکر می‌کنید دچار ایراد شده است عکس برداری نموده و در شبکه‌های اجتماعی برای تعمیرکار کولر گازی اکسیر سرویس ارسال نموده و راهنمایی لازم را برای نحوه ارائه خدمات دریافت کنید. این خدمت به صورت رایگان بوده و هیچ هزینه ای دریافت نمی‌شود.

چرا تعمیر کولر گازی را به اکسیر سرویس بسپاریم؟

عیب یابی در تمامی برندها و تمامی مدل‌ها توسط کارشناسان اکسیر سرویس به صورت کامل انجام می‌شود

تعمیر کار؛ از نظر میزان صلاحیت مورد بررسی کامل قرار می‌گیرد.

هزینه تعمیر توسط کارشناسان اکسیر سرویس تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا می‌کند.

پس از تعمیر ضمانت نامه 6 ماهه به شما این اطمینان داده می‌شود که کیفیت خدمات ارائه شده بسیار بالا است.

کارشناس در کمترین زمان ممکن برای عیب‌یابی و رفع مشکل در محل حاضر شده و در کمترین زمان ممکن نیز مشکل را برطرف می‌کند.

درباره اکسیر سرویس بیشتر بدانید
اکسیر سرویس نمایندگی تعمیر کولر گازی ایرانی و خارجی مانند برندهایی مثل: ال جی، سامسونگ، اجنرال و... است که با ارائه خدمات بی نظیر و پشتیبانی 24 ساعته خدمات تعمیرکار کولر گازی در اختیار شهروندان گرامی است.اکسیر سرویس به دلیل اعتمادی که به خدمات ارائه شده دارد اقدام به ارائه ضمانت نامه 6 ماهه کرده است که به مشتریان خود این اطمینان را می‌دهد تا بهترین کیفیت خدمات را در اختیار شما قرار می‌دهد.اکسیر سرویس هزینه سرویس کولر گازی را تا حد بسیار پایینی دریافت می‌کند تا تمامی افراد بتوانند در کمترین زمان ممکن به سرویس کولر گازی بپردازند.

مراحل ثبت در خواست تعمیرکار کولر گازی

ثبت درخواست تعمیر کولر گازی

در قدم اول ابتدا باید به صورت آنلاین و یا آفلاین درخواست تعمیر کولر اسپلیت را ثبت نمایید.

تماس کارشناس تعمیرکار کولر گازی

پس از ثبت کارشناس تعمیرات کولرگازی با شما تماس گرفته و راهنمایی لازم را ارائه خواهد کرد.

حضور کارشناس عیب یابی کولر اسپیلت در محل

کارشناس پس از خرید قطعات مورد نیاز کولر گازی در کمترین زمان ممکن در محل حاضر خواهد شد

دریافت دستمزد تعمیر کولر

کارشناس پس از اتمام تعمیر کولر و تحویل آن به مشتری اقدام به دریافت دستمزد خواهد کرد.

کولر گازی؛ وسایل کاملا پیچیده ای هستند و تعمیرات کولر اسپلیت نیز دلایل زیادی دارد. بنابراین جای تعجب ندارد عوامل زیادی وجود دارد که کولرگازی؛ دچار مشکل شوند. شما می توانید برخی از این مشکلات را بسیار ساده و با کمترین هزینه و دانش شخصی خود آن‌ها را برطرف کنید اما برخی از آنها نیاز به تخصص دارد که شما برای این کار باید به یک متخصص تعمیر کولر گازی مراجعه کنید تا بتوانید مشکل کولر گازی خود را برطرف نماید در اینجا به برخی از مشکلات رایج این کولرها اشاره خواهیم کرد تا بتوانید در کمترین زمان ممکن مشکلات احتمالی را برطرف نمایید

برخی از مشکلات رایج کولر گازی:

  • نشت آب (داخل خانه)
  • نشت آب (خارج از خانه)
  • نشتی مبرد کولر گازی
  • فیلتر هوای کثیف
  • کمپرسور آسیب دیده
  • کویل اواپراتور منجمد
  • خرابی خازن
  • خرابی ترموستات
  • ایجاد صدا در کولر گازی
  • به اندازه کافی خنک نمیکند

مشکل کولر گازی؛ نشت آب (در داخل ساختمان):

اگر مشاهده کردید که آب از داخل واحد و از کولر گازی شما نشت می کند تعمیر و نگهداری کولر گازی؛ خود را در زمان مناسب انجام نداده اید. دلیل نشت آب از تهویه مطبوع ممکن است این باشد که تخلیه میعانات سیستم به دلیل جلبک ها یا قارچ ها مسدود می شود و باعث می شود که آب از لوله پشتیبان گرفته و وارد خانه شما شود. یکی دیگر از دلایل احتمالی این مشکل کولر گازی می تواند این باشد که پمپ میعانات گازی شما ممکن است به طور کامل خراب شده باشد و نیاز به تعویض داشته باشد.

راه حل برای نشت آب در داخل خانه:

نشت آب، یکی از مشکلات رایج کولر گازی است و می توان آن را با کمک تکنسین یا حتی یک راه حل خانگی رفع کرد. گرفتگی لوله میعانات گازی را می توان با استفاده از جاروبرقی مرطوب یا خشک باز کرد. 

برای تعمیر ماشین ظرفشویی روی لینک کلیک کنید.

مشکل کولر گازی نشت آب (در فضای باز):

در روزهای گرم تابستان، ممکن است شاهد جمع شدن و یا سرازیر شدن آب در بیرون از خانه، درست زیر کمپرسور کولر گازی خود باشید. این می تواند به دلایل مختلفی باشد:

  • فیلتر هوای خشک
  • تشتک کندانس شکسته است
  • آب بندی بد کولر گازی
  • نصب نامناسب 

راه حل برای نشت آب در فضای باز:

پس از تشخیص این مشکل، اولین کاری که باید انجام دهید این است که کولر گازی خود را خاموش کرده و منبع تغذیه را قطع کنید. اگر به موقع به این مشکل رسیدگی نشود، میتواند مشکلات بسیار زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. شما برای رفع این مشکل نمیتواند به تنهایی این کار را انجام دهید و حتما نیاز به یک متخصص تعمیر کولر گازی دارید زیرا در صورت کوچکترین اشتباه ممکن است هزینه بسیار زیادی را بر روی دست شما بگذارد.

برای تعمیر پکیج شبانه روزی روی لینک کلیک کنید. 

مشکل کولر گازی نشتی مبرد در فصل تابستان:

مبرد کولر گازی؛ با نام فریون نیز شناخته می شود و وظیفه خنک سازی هوای داخل سیستم تهویه مطبوع؛ شما را بر عهده دارد. همانطور که از نام آن پیداست، این مکانیسم  فرایندی است که از طریق آن یک کولر گازی خانه شما را خنک می کند. نشت مبرد یکی از مشکلات رایج کولر گازی است و می تواند کارایی کولر گازی شما را کاهش دهد. علاوه بر این، نشت می تواند برای محیط اطراف مضر باشد.

مبرد کولرگازی؛ یک ماده شیمیایی است که از آن برای خنک کردن هوای پردازش شده توسط دستگاه استفاده می شود بنابراین اگر مبرد وجود نداشته باشد واضح است که خنکی کولر گازی شما به مشکل برخورد می کند شما می توانید این موضوع را با بررسی دو سیم مسی که به کندانسور وارد می‌شود بررسی کنید.

اگر مبرد؛ در سطوح کافی باشد سردی در سیم مسی به راحتی حس می‌شود ولی اگر شما این سردی را در سیم مسی خود احساس نمی کنید نشان دهنده یک مشکل اساسی و جدی تری است که باید به تعمیرکار کولر گازی تماس حاصل نمایید تا به صورت تخصصی این مشکل برطرف شود

راه حل برای نشت مبرد کولر گازی:

در صورت نشتی جزئی، باید مبرد را شارژ کنید. در صورت بروز نشتی در لوله ها، ممکن است کل شبکه نیاز به تغییر داشته باشد. هنگام شارژ مجدد مبرد مراقب باشید که مبرد را بیش از حد شارژ نکنید یا آن را کم نکنید. در صورتی که شارژ مبرد با مشخصات سازنده مطابقت داشته باشد، عملکرد کولرگازی شما در سطح بالایی باقی می ماند.

برای تعمیرات تلویزیون روی لینک بزنید. 

ممکن است فیلتر کولر گازی شما کثیف شده باشد:

فیلتر کولر گازی؛ نقش مهمی در تمیز نگه داشتن جریان هوا و عاری از گرد و غبار و آلاینده ها دارد. گرفتگی فیلتر هوا؛ جریان هوا را محدود می کند و کارایی سیستم تهویه مطبوع شما را کاهش می دهد. فیلتر کثیف همچنین توانایی سیستم را برای خنک کردن موثر هوا کاهش می دهد.

فیلترها می توانند به راحتی و کثیفی و گرد و غبار محسوب شوند و این امر موجب می‌شود تا جریان هوا را از طریق دستگاه به شدت محدود شود و گردش کاملی نداشته باشد این موضوع  تاثیر زیادی بر کارایی آن دارد این یکی از دلایل متعددی است که  سیستم های تهویه مطبوع به سرویس و نگهداری منظم نیاز دارد

راه حل برای فیلتر کثیف:

اگر احساس می کنید جریان هوای کولر گازی شما کم است، فیلتر هوا را بررسی کنید و سعی کنید آن را تمیز کنید زیرا احتمالاً فیلتر هوای کثیف است که جریان هوا را محدود می کند. صاحبان حیوانات خانگی باید بیشتر مراقب فیلتر هوا باشند زیرا موی حیوانات میتواند به راحتی به فیلتر هوا بچسبد و کارایی آن را تا حد بسیار زیادی کم کند.

فیلترها زیرا به دلیل خز حیوانات خانگی نیاز به تعویض زود هنگام فیلتر هوا دارند. شما باید فیلتر خود را هر دو هفته یکبار تمیز کنید و فیلتر هوای خود را هر دو ماه یکبار در فصول اوج مصرف که بیشتر اوقات از کولر گازی استفاده می شود، تعویض کنید. کنترل‌کننده‌های تهویه مطبوع هوشمند همچنین می‌توانند به شما کمک کنند وضعیت فیلتر سیستم خود را بررسی کنید. آنها می توانند هشداری درباره زمان تمیز کردن فیلتر هوا ارسال کنند.

مشکل کولر گازی کمپرسور آسیب دیده:

یکی از اجزای مهم کولر گازی کمپرسور است که به مبردها کمک می کند تا تبادل گرما را انجام دهند و فشار کولر گازی را تنظیم می کند. کویل های کثیف، تغییر در سطح مبرد و عدم روانکاری می تواند منجر به خرابی کمپرسور کولر گازی شود.

اگر مبرد(شارژ) کافی وجود نداشته باشد، کمپرسور داغ شده و از کار می افتد. همچنین اگر بیش از حد مورد نیاز مبرد وجود داشته باشد، مبرد اضافی منجر به افزایش فشار در دستگاه می شود که همچنین می تواند باعث از کار افتادن آن شود.

راه حل برای کمپرسور آسیب دیده:

اگر کولر گازی؛ شما به درستی خنک نمی شود یا جریان هوای ضعیف را تشخیص می دهید، احتمالاً مشکل از کمپرسور است. برای حل این مشکل حتما با تعمیر کار کولر گازی تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن مشکل شما برطرف شود. در صورت آسیب شدید به کمپرسور، بهتر است به جای تعمیر تهویه مطبوع، کمپرسور را تعویض کنید.

برای تعمیر هیترگازی روی لینک کلیک کنید. 

مشکل کولر گازی  کویل اواپراتور یخ زده:

اگر کولر گازی شما به درستی خنک نمی شود، ممکن است به دلیل یخ زدگی کویل اواپراتور باشد. این یک مشکل رایج در سیستم های تهویه مطبوع خانگی است و زمانی رخ می دهد که در واحد شما به دلیل تجمع زباله، هوای کافی برای عملکرد عادی دریافت نمی کند.

کثیفی انباشته شده روی کویل ها جریان هوا را محدود می کند و هوای گرم به مبرد نمی رسد. در این حالت، مبرد بیش از حد سرد می شود و هر گونه رطوبت روی کویل ها یخ می زند.

با گذشت زمان سیم پیچ با یخ پوشانده می شود و از جذب گرمای نهان مبرد در سیم پیچ جلوگیری می کند. این مشکل کولر گازی باعث اختلال در تهویه مطبوع در خانه شما می شود.

راه حل برای کویل اواپراتور منجمد:

برای تشخیص این مشکل ابتدا آسیب را بررسی کنید. سپس، اجازه دهید کویل اواپراتور ذوب شود (یخ زدایی). این را می توان با استفاده نکردن از کولر گازی در واحد انجام داد. حتما ابتدا برق را قطع کنید.

کویل اواپراتور معمولاً 24 ساعت طول می کشد تا کاملاً  یخ آن ذوب شود. سپس با استفاده از سشوار می توانید این روند را تسریع کنید. اما مراقب باشید که کویل بیش از حد گرم نشود.

در صورت یخ زدگی متوسط، سیستم خود را در حالت فن کار کنید زیرا فن دمنده بدون خاموش کردن دستگاه، یخ زدگی را ذوب می کند.

مشکل کولر گازی خرابی خازن:

گاهی اوقات هنگامی که  کولر گازی شما به طور ناگهانی روشن و خاموش می شود، همراه با صدای کلیک، مشکل خازن را نشان می دهد. خازن بخش مهمی از واحد تهویه مطبوع شما است و وظیفه فشار اولیه موتور برای شروع کار را بر عهده دارد.

در گرمای شدید تابستان، زمانی که کولر گازی شما باید زیاد کار کند، خازن ممکن است بیش از حد گرم شود. همچنین، نوسانات برق و تغییرات مکرر در تنظیمات ترموستات می تواند به خازن شما آسیب برساند.

اکسیر سرویس نمایندگی تعمیر یخچال بوش

راه حل خرابی خازن:

برای بررسی خازن؛ خود با یک متخصص تماس بگیرید. شما به هیچ عنوان نمی توانید آن را به تنهایی تعمیر یا تعویض کنید زیرا خطر برق گرفتگی وجود دارد.

ترموستات خود را بررسی کنید:

سعی کنید اول خود ترموستات؛ را بررسی کنید زیرا ممکن است که در بالاترین درجه تنظیم شده باشد زیرا ممکن است بدون اینکه متوجه آن باشید آن را در درجه بالاتر  قرار داده باشید.  اگر ترموستات شما قابل برنامه ریزی است مطمئن شوید آن را طوری تنظیم کرده اید که بی‌جهت انرژی مصرف نکند به یاد داشته باشید که به ازای هر درجه که  دمای ترموستات خود را افزایش دهید حدود ۳ درصد در هزینه کولر گازی صرفه جویی می کنید.

راه حل برای ترموستات معیوب:

اگر ترموستات با باتری دارید، بررسی کنید که آیا باتری ها خوب کار می کنند. برای حل کردن تجمع کثیفی، پوشش را بردارید و یک برس نرم بردارید تا هرگونه کثیفی را تمیز کنید. اگر متوجه ایجاد خوردگی شدید، با یک متخصص تماس بگیرید زیرا تمیز کردن آن به تنهایی می تواند منجر به آسیب بیشتر شود. علاوه بر این، محل قرارگیری ترموستات خود را بررسی کنید. توصیه می شود آن را به یک منطقه سایه دار منتقل کنید.

برای بررسی کالیبراسیون ترموستات، یک دماسنج شیشه ای بردارید و آن را در کنار ترموستات خود قرار دهید. بعد از 15 دقیقه، درجه هر دو دستگاه را بررسی کنید. اگر بیش از یک درجه اختلاف وجود دارد، زمان آن رسیده است که ترموستات خود را مجدداً تنظیم کنید. می توانید با تغییر به ترموستات هوشمند، مشکلات ترموستات قدیمی خود را برطرف کنید. شما می توانید آن را با توجه به اولویت خود تنظیم کنید. ترموستات هوشمند همچنین به صرفه جویی در قبض برق کمک می کند.

مشکل کولر گازی  ایجاد صدا:

اگر متوجه صداهای عجیب و غریب در کولر گازی خود شدید، نشان دهنده مشکل است. این سر و صدا آزار دهنده به نظر می رسند، اما به شما کمک می کنند بفهمید چه ایرادی در کولر گازی شما وجود دارد.

صداهای مختلف نشان دهنده یک مشکل  متفاوت است به عنوان مثال:

  • صدایی مانند سنگ زنی نشان دهنده خرابی کمپرسور یا موتور است
  • اگر انسدادی در فن  یا مشکل خازن وجود داشته باشد، صدای کلیک ایجاد می کند.
  • صدای حباب به دلیل نشت مبرد یا رطوبت بیش از حد در واحد شما ایجاد می شود.

راه حل برای نویزهای کولر گازی:

هرگز نباید مشکل نویز کولر گازی؛ را نادیده بگیرید و بلافاصله با یک متخصص تماس بگیرید. یک تکنسین به شما کمک می کند دقیق تر به عیب یابی کولر گازی بپردازید تا با کمترین هزینه مشکلات کولر گازی را برطرف نمایید.

اکسیر سرویس نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ

کولر گازی اتاق را به صورت یکنواخت خنک نمی‌کند:

 این موضوع بیشتر در زمانی اتفاق می افتد بیشتر عوامل خارجی بر روی آن تاثیر گذار است برای مثال بخشی از اتاق در سایه است و بخش بیشتر اتاق نور خورشید را بیشتر می تابد گاهی اوقات این اختلاف می‌تواند یکی از مهم‌ترین علل خنکی محیط باشد اگر در محیط مورد نظر نور خورشید بیش از حد می تابد شما می توانید با یک پرده نازک از ورود نور زیاد خورشید جلوگیری نمایید تا کولر گازی بتواند محیط شما را به بهترین نحو ممکن خنک کند

امکان وجود نشتی یا دریچه های مسدود شده در کولر گازی:

این مشکل خاص گاهی اوقات می تواند نشانه ای از نصب نامناسب کولر گازی باشد زیرا این موضوع می‌تواند ناشی از نشتی در کانال های تامین کننده اتاق های مختلف باشد و یا از سوی دیگر می تواند ناشی از عایق کاری ضعیف دیوارها نیز باشد برای تشخیص این موضوع شما نیاز به یک تعمیرکار گرمایش و سرمایش دارید تا بتوانند بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهد

 تعمیر کولر گازی توسط تکنسین متخصص

در صورتی که پس از بررسی عواملی که در بالا به آن اشاره شد مشکل کولر گازی شما همچنان ادامه داشت باید با تکنسین متخصص تعمیرات کولر اسپلیت تماس بگیرید تا به صورت کاملا دقیق مشکل شما را پیدا کند و به رفع آن ببرد تیم متخصص اکسیر سرویس با چندین سال تجربه در تعمیر اسپلیت به صورت شبانه روزی در خدمت شما است.  متخصصین اکسیر سرویس با ارائه ضمانت کتبی ۶ ماهه شما این اطمینان را می دهد تا عیب یابی به صورت کاملا دقیق و تخصصی انجام میشود و ضمانت کیفیت کار را تضمین می‌کنیم برای ثبت درخواست سرویس خود با متخصصین ما تماس حاصل نموده و یا از بالای همین صفحه درخواست خود را در کمترین زمان ممکن ثبت نموده  متخصصین ما در کمترین زمان ممکن در محل حاضر و به ارائه خدمت بپردازند

تعمیر کولر گازی در کرج:

 عظیمیه کرج

مهرشهر کرج

گوهردشت کرج

باغستان کرج

 مهرویلا کرج

شاهین ویلا کرج

دهقان ویلا کرج

طالقانی کرج

مصباح کرج

آزادگان کرج

کیانشهر کرج

ماهدشت کرج

نظرآباد کرج

هشتگرد کرج

کمالشهر کرج

اندیشه کرج

کردان کرج

سهیلیه کرج

اقدسیه کرج

دولت آباد کرج

جهانشهر کرج

اگر به دنبال دیگر خدمات هستید کافیست بر روی لینک تعمیر لوازم خانگی کلیک کنید

ارور کولر گازی ال جی

کد خطا
معنی ارور
CH01
خرابی در سنسور هوای داخلی
CH02
سنسور لوله ورودی که به یونیت درونی وصل شده دچار خرابی شده است.