هیتر گازی, هیتر برقی

بهترین مرکز تعمیر هیتر صنعتی در کرج و تهران 7/24

تعمیر هیتر صنعتی

تعمیر هیتر صنعتی

برای مراکز صنعتی مانند کارخانه ها و یا کارگاه ها یا هر فضایی که متراژ زیادی دارد و با بخاری های گازی معمولی گرم نمی‌شوند و یا نیاز به گرمای زیاد است از این وسیله استفاده می‌شود. اگر در بعضی از کارخانه ها یا تولیدی ها دمای مناسب وجود نداشته باشد و هوا سرد باشد می‌تواند خسارات زیادی را به کافرما وارد کند. برای این محیط ها تنها راه حل مناسب خریداری کردن هیترهای صنعتی است.

اما به دلیل اینکه این بخاری های صنعتی یا بزرگ همیشه روشن نیستند و ممکن است در فصول گرم خاموش باشند و یا به دلیل استفاده داوم، راندمان و عملکرد این وسیله پایین بیاید و نیاز به تعمیر فوری یا سرویس دوره ای داشته باشد.

تماس با ما

در این مطلب از اکسیر سرویس به نکاتی مهم درباره تعمیر و سرویس هیتر صنعتی خواهیم پرداخت. در ابتدا با هم ببینیم این وسیله چیست و چه کمکی به سالن ها می‌کند.

تعمیر هیتر صنعتی در کرج و شهرک های صنعتی البرز

کرج یکی از شهرهایی است که پر از شهرک صنعتی و کارخانه بزرگ و مشهور ایران است. در ابتدا گفتیم که هیترهای صنعتی مناسب فضاهای بسیار بزرگ و کارخانه ها و … است. اکسیر سرویس در کرج به صورت 24 ساعته فعال در زمینه تعمیر و سرویس هیتر صنعتی در خدمت این مراکز است.

در چه مناقطی از کرج تعمیرات انجام می‌شود؟

گوهردشت – عظیمیه – فردیس – مهرشهر – اندیشه – ملارد- گلشهر – کلاک – باغستان – شاهین ویلا – حصارک – کمالشهر – مارلیک – منظریه – مهرویلا – دهقان ویلا – محمد شهر – حصار – ماهدشت – منظریه – وحدت – جهانشهر – بنفشه – خلج آباد – مصباح – کارخانه قند – رزکان – کیانمهر – سهرابیه – برغان ، خیابان ولیعصر ، اسلام آباد ، خیابان بهار

خیابان چالوس – باغستان غربی ، بیدار چشمه ، حصارک بالا ، حیدر آباد ، شهرک گلدشت ، پیشاهنگی ، شهرک طالقانی ، شاهین ویلا ، صوفی آباد ، شهرک ظفر- گلشهر، درختی ، میدان عطار ، گلزار ، انوشیروان ، حصارک پایین ، رضا شهر ، شهرک ولیعصر ، شهرک قائمیه

شهرک گلها – شهرک رسالت عظیمیه، حصار بالا، سرجوی، جهانشهر، بلوار جمهوری شمالی، کوی کارمندان شمالی، کوی اتحادمنطقه ۲ شهرداری: همت آباد، ویلا، کوی بنفشه، خلج آباد، اکبر آباد، کوی شقایق، حسین آباد، شهرک ذوب آهن، سرحدآباد، شهر صنعتی، شهرک شیخ سعدی، نوروز آباد، بلوار چمران، قلمستان، فردوسی ، شکرآباد، بلوار هفت تیر – شهرک ناز

شهرک شهید رستمی، فردیس ، حافظیه ، نجف آباد ، شهرک پاسدار ، شهرک دهکده ( شهرک خانه ) – فاز ۱ ، ۲ ، ۳ ، ۴ و ۵ مهرشهر

شهرک دریا ، حسین آباد افشار ، احد آباد ، رجب آباد ، اسد آباد ، کوی فرهنگ ، کوی زنبق ، شهرک ولی عصر – منطقه ۱۱ شهرداری : کلاک بالا ، کلاک پائین ، حصار ، احمدیه ، شهرک جهان نما
منطقه ۱۲ شهرداری : کیانمهر ، گلستان ، قزل حصار ، آق تپه ، سهرابیه

نحوه درخواست تعمیر هیتر صنعتی به چه شکل است؟

بهتر است قبل از هرگونه اقدامی با مشاورین ما در تماس باشید و مشکلتان را اعلام کنید. در برخی موارد نیازی به اعزام تعمیرکار نیست و بدون حضور تکنسین و هزینه اضافی مشکل برطرف خواهد شد.

اگر نیاز به حضور تکنسین داشتید می‌توانید بعد از مشاوره زمانی را برای تعمیر مشخص کنید تا تعمیرکار به محل شما مراجعه کند و مشکل را حل نماید.

هیتر صنعتی چیست؟ و چگونه کار می‌کند؟

این وسیله نوعی سیستم گرمایشی مانند بخاری های مدل گازی است که بدون نیاز به موتور خانه یا هر وسیله جانبی دیگری کار می‌کند. این دستگاه جریان هوا را به وسیله ی فنی که در قسمت پست آن قرار گرفته تعبیه و گرم می‌کند. این دستگاه مدلهای مختلفی دارد که در بازار مدلهای کنترلی هم موجود است.

هیترهای برقی جریان برق را به گرما تبدیل می نمایند به این صورت که گرمای تولید شده با عبور جریان برق از موادی که دارای مقاومت الکتریکی بالایی هستند تولید میگردند.هیتر برقی دستگاهی می باشد که جریان الکتریکی را از پریز برق دریافت و آن را به گرما تبدیل می نماید. گرمای تولید شده با عبور جریان از موادی که دارای مقاومت الکتریکی بسیار بالا هستند تولید می گردد. اکسیر سرویس ارائه دهنده خدمات تعمیر هیتر صنعتی در کرج و تهران

برای دیدن جدول هزینه تعمیر تلویزیون روی لینک کلیک کنید.

انواع مدل های هیتر صنعتی

  • هیتر گازی فن دار
  • هیتر گازی بدون فن
  • هیترهای تابشی
  • هیترهای برقی
  • هیتر برقی فن دار
  • هیتربرقی تابشی
  • هیتر برقی صنعتی

تعمیر بخاری گازی انرژی از مهمترین خدمات اکسیر سرویس در فصل های سرد سال است.  اکسیر سرویس ارائه دهنده خدمات تعمیر هیتر صنعتی در کرج و تهران

هیتر گازی فن دار

از این مدل بیشتر در کارخانه ها یا سالن های بسیار بزرگ استفاده می‌کنند. یک ترموستات دارد و 4 جهت را به صورت چرخشی کامل گرم می‌کند. ترموستات این وسیله در زمانی که اکسیژن مجموعه یا سالن کم باشد اتومات هیتر را خاموش می‌کند.

هیتر گازی بدون فن

بدون فن ها مدل هایی هستند که شبیه به هیترهای با فن عمل می‌کنند. تفاوت اصلی این دو وسیله با هم فن داشتن یا نداشتن است و تولید سرو صدا. مدلهای بی فن صدایی ندارند و این یکی از ویژگی های خوب آن است. برای تعمیر هیتر صنعتی  می‌توانید با اکسیر سرویس در ارتباط باشید.

تعمیر هیتر گازی از تخصصی ترین خدمات شرکت اکسیر سرویس است.

هیترهای تابشی

این مدل از هیترها قابلیت گرم کردن فضای بسیار بزرگ را ندارند و فقط جایی یا محیطی محدودی که در نظر گرفته شده است را گرم می‌کند اما به این معنی نیست که برای محیط های بزرگ مناسب نیستند، بهتر است ادامه مطلب را بخوانید. کم هزینه ترین نوع هیتر مدلهای تابشی هستند.

از این مدلهای تابشی در محیطهایی کمتر از 3 متر مانند:

  1. انبارها
  2. گلخانه
  3. تعمیرگاه
  4. محیطها یا باشگاه های ورزش
  5. غرفه نمایشگاه ها
  6. فضاهایی مانند پارکینگ های خودرو
  7. مرغداری

و… استفاده می‌شود. سرویس هیتر صنعتی یکی از خدمات اکسیر سرویس است. اکسیر سرویس ارائه دهنده خدمات تعمیر هیتر صنعتی در کرج و تهران

هیترهای برقی

هیترهای برقی جریان برق را به گرما تبدیل می نمایند به این صورت که گرمای تولید شده با عبور جریان برق از موادی که دارای مقاومت الکتریکی بالایی هستند تولید میگردند.هیتر برقی دستگاهی می باشد که جریان الکتریکی را از پریز برق دریافت و آن را به گرما تبدیل می نماید. گرمای تولید شده با عبور جریان از موادی که دارای مقاومت الکتریکی بسیار بالا هستند تولید می گردد.

اگر به مدل عملکرد هر وسیله برقی دقت کنید همین مراحل طی خواهد شد. پس این وسیله هم از دیگر سیستم های برقی جدا نیست. این مدل برای فضاهای محدود مناسب است. برای تعمیر هیتر صنعتی می‌توانید با اکسیر سرویس در ارتباط باشید.

هیتر برقی فن دار

هیتر برقی که از راه فن فضا را گرم می‌کند. نتیجه کار این محصول در مقایسه با مدلهای تابشی بهتر است به این دلیل که گرمایی که توسط فن تولید می‌کند به صورت لایه ای انباشته می‌شود.

هیتربرقی تابشی

در تابشی برقی محیط از طریق تابش اطراف را گرم می‌کند. المنت های هیتر گرمای تولید شده را از طریق یک سطح بازتاب کننده موجود در خودشان گرما را به محیط اطراف انتقال خواهند داد و همچنین این هیتر ها توسط بر های کنترل کننده وظیفه ی قطع و وصل جریان برق را دارند.

برای تعمیر هیتر صنعتی  یا تعمیر هیتر گازی می‌توانید با اکسیر سرویس در ارتباط باشید.

هیتر برقی صنعتی

  • تک فاز
  • دو فاز

مدل های برقی صنعتی هستند. این دسته از هیترها برای فضاهای بسیار بزرگ ساخته شده است. اکسیر سرویس ارائه دهنده خدمات تعمیر هیتر صنعتی در کرج و تهران

  1. سوله ها
  2. کارگاه ها
  3. کارخانه ها
  4. سالن ها بسیار بزرگ

و هر فضایی که نیاز به گرما دارد برقی صنعتی مناسب آن است. استحکام و مقاومت این مدل بسیار بالا است و کمتر دچار زنگ زدگی، خوردگی و… می‌شوند.

تماس با ما

بیش از 20 ارور یخچال مابه را در ایم مطلب بخوانید: ارور یخچال مابه

جمع بندی تعمیر هیتر صنعتی

با انواع هیترهای مختلف آشنا شدیم و در این مطلب دریافتیم که بهتر است هر چند ماه یکبار یا حداقل سالی یکبار این دستگاه با ر مدلی سرویس شود. می‌توانید برای سروس تمیر یا تعویض قطعات هرگونه لوازم برقی صنعتی یا خانگی با سرویس دهندگان اکسیر سرویس در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *