ماشین لباسشویی

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس به صورت 7/24 با گارانتی

تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس

تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس

در هر خانه ای یک لباسشویی وجود دارد. این وسیله برقی بعد از یخچال مهمترین لوازم آشپزخانه و خانه است. اگر هر مشکل یا خرابی برای این وسیله بوجود آید یا عدم عملکرد درست آن  زندگی روزمره را در طولانی مدت دچار اختلال می‌کند. بنابراین بهترین کار تماس با مرکز تعمیر ماشین لباسشویی است تا در کمترین زمان ممکن تکنسین حرفه ای به محل شما برسد و مشکل را برطرف کند.

تماس با ما

اکسیر سرویس یکی از بهترین شرکتهای ارائه دهنده خدمات تعمیر لوازم خانگی با بالاترین کیفیت در کرج و فردیس است. مجموعه ما مجهز به قطعات اصل و اورجینال همه برندهای مختلف ایرانی و یا خارجی لباسشویی از جمله برندهای لباسشویی اسنوا، برند های ال جی، لباسشویی آریستون، سامسونگ، بکو، بوش، الکترواستیل، آبسال و … می باشد.

رایج‌ترین موارد درخواست تعمیر لباسشویی در فردیس

  • تخلیه نشدن آب لباسشویی
  • باقی ماندن پودر در مخزن
  • روشن نشدن دستگاه
  • سیاه شدن لاستیک لباسشویی
  • صدای بالای لباسشویی
  • لرزش ماشین لباسشویی
  • نشتی آب لباسشویی
  • شکستگی در ماشین لباسشویی و باز نشدن آن

اکسیر سرویس ارائه دهنده خدمات تعمیر یخچال در فردیس

تخلیه نشدن آب لباسشویی

یکی از دلیل های آب جمع شدن در این وسیله خراب شدن یا آسیب دیدن المان های تخلیه و پمپ لباسشویی است. یکی از روش های جلوگیری از این اتفاق عوض کردن پمپ هر 10 سال یا کمتر است. برای تعمیر این قطعه حتما باید توسط تکنسین  حرفه ای کمک بگیرید. اگر شما لباسشویی مدل های جدید داشته باشید و دارای نمایشگر باشد از طریق کدهای خطا به راحتی می توان تشخیص داد که کدام قسمت از دستگاه ایراد دارد.

در هر برندی با یک کد خطا می توان این نوع خرابی را مشخص کرد. برای مثال در برند ال جی Qe نشان دهنده خرابی پمپ است.

اکسیر سرویس: بهترین مرکز تعمیر هیتر صنعتی در کرج و تهران 7/24

چگونه خرابی پمپ را رفع کنیم:

قبل از هر کاری خروجی شلنگ که به فاضلاب وصل است را چک کنید. اگر شلنگ مربوطه دارای خرابی، گرفتگی یا خم شدگی است آب تخلیه نمی‌شود.

اگر ارور مربوط به پمپ را روی دستگاه مشاهده کردید با مشاورین اکسیر سرویس تماس بگیرید تا به صورت رایگان به شما مشاوره لازم را بدهند.

تعمیر بخاری گازی انرژی | سرویس بخاري گازي 7/24 کرج و تهران

تماس با ما

باقی ماندن پودر در مخزن

چند دلیل مختلف می‌تواند باعث این اختلال شود:

رایجترین این دلایل وارد نشدن آب به درو این دستگاه است. اگر آب به درون ماشین وارد نشود، پودر درون مخزن آن باقی می‌ماند. چرا آب وارد این وسیله نمی‌شود؟ اولین مرحله چک کردن درب دستگاه است. ماشینها تا زمانی که درب آنها قفل نشده باشد شروع به کار نمی‌کنند. برای مطمئن شدن از عملکرد درب باید المانهای امنیتی و برد را چک کرد.

یک نکته دیگر این است که به اندازه پودر درون مخزن ریخته نمی‌شود. اگر بیش از حد و توان ماشین پودر داخل آن بریزید ممکن است که همه پودر را خالی نکند.

در همه موارد بالا بهتر است از یک تکنسین ماهر برای تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس در نظر بگیرید. اکسیر سرویس ارائه دهنده انواع خدمات تعمیر لوازم خانگی

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی | لیست قیمت بیش از 30 مورد تعمیرات

روشن نشدن دستگاه

شاید به نظر ساده بیاید ولی مهمترین کاری که در هنگام روشن نشدن این وسیله باید انجام دهید، چک کردن وصل بودن به پریز و اتصالات برقی است. اگر پریز برق سالم بود و دو شاخه هم ایرادی نداشت باید به سراغ سیم کشی داخلی دستگاه بروید.

دلیل دیگری که می‌تواند باعث روشن نشدن این وسیله شود: اختلال یا سوختن نمایشگر ماشین است.

مهمترین مشکلی که مشتریان با آن سروکار دارند، سوختن برد ماشین است. همانند انسان که قلب مهمترین عضو بدن است، برد هم خاص ترین و با اهمیت ترین قسمت یک ماشین است. اگر این قلب از کار بیوفتد به هیچ عنوان ماشین روشن نخواهد شد.

در همه موارد بالا بهتر است از یک تکنسین ماهر برای تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس در نظر بگیرید. اکسیر سرویس ارائه دهنده انواع خدمات تعمیر لوازم خانگی

تعمیر پنل تلویزیون | 9 علت خرابی پنل و خدمات تعویض و تعمیر

سیاه شدن لاستیک لباسشویی

تیره شدن یا سیاه شدن نوار ماشین که بیشتر اوقات همراه با بوی بد است، می‌تواند آسیبهای جدی را در طولانی مدت به دستگاه وارد کند. برای جلوگیری از تیره یا سیاه شدن لاستیک لباسشویی به موارد زیر توجه کنید:

  1. بعد از اینکه کار ماشین تمام شد، بهتر است که در آن را تا یک الی دو ساعت باز بزارید تا رطوبت از آن خارج شود.
  2. زمانی که لاستیک خیس است با یک دستمال عاری از چربی آن را خشک و پاک کنید.
  3. اگر حجم سیاه شدگی کم است و می‌خواهید از سیاه شدن بیشتر جلوگیری کنید هر دو ماه یک بار با پودر مخصوص، آن را جرم‌گیری کنید.
  4. اگر نوار بیش از حد تیره شده، حتما باید سریع تر آن را تعویض کنید.

در همه موارد بالا بهتر است از یک تکنسین ماهر برای تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس در نظر بگیرید. اکسیر سرویس ارائه دهنده انواع خدمات تعمیر لوازم خانگی

صدای بالای لباسشویی

صا از این وسیله می‌تواند از جاهای مختلفی به گوش برسد. همچنین اینکه ادر چه مرحله ای از کارکرد ماشین صدا تولید می‌شود هم اهمیت زیادی دارد. به‌عنوان مثال،

  • کار نکردن آبکش در لباسشویی: در این مورد صداهای ناهنجار و نامناسبی به گوشتان می‌خورد. برای بررسی این ایراد باید به سراغ پمپ بروید.
  • اگر در هنگام لرزش که برای خشک کردن لباس است، صدا می‌شنوید: این صدا نشان دهنده خرابی در کمک فنرها است. در این وضعیت به احتمال زیاد کمک‌فنرها، بلبرینگ یا قسمت‌های داخلی موتور نیاز به تعمیر یا تعویض دارند.

در همه موارد بالا بهتر است از یک تکنسین ماهر برای تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس در نظر بگیرید. اکسیر سرویس ارائه دهنده انواع خدمات تعمیر لوازم خانگی

تماس با ما

هزینه تعمیر کردن ماشین لباسشویی چگونه محاسبه می‌شود؟

تعمیر هر وسیله برقی بسته به میزان خرابی و عوامل که در زیر بیان می‌شود دارد.

  1. برای تعیین اینکه هزینه تعمیر چقدر است باید تکنسین بررسی کند که دستگاه نیاز به تعمیر دارد یا تعویض قطعه. اگر نیاز به تعویض داشته باشد هزینه دستمزد و خود قطعه هرکدام جداگانه حساب می‌شود. اگر تعمیر باشد فقط دستمزد تعمیرکار دریافت می‌شود.
  2. محل و هزینه ایاب و ذهاب به هزینه های تعمیر اضافه خواهد شد.
  3. کیفیت قطعه خریداری شده و اورجینال بودن آن در قیمت تعمیر تاثیر زیادی دارد.
  4. اگر تعمیر در محل اتفاق بیفتد هزینه کمتری دارد. اگر نتوان در محل وسیله برقی را تعمیر کرد و به محل یا کارگاه برده شود هزینه بیشتری دریافت می شود.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی در فردیس کجاست؟

تیم اکسیر سرویس یک شرکت و نمایندگی با بیشترین تعداد تعمیرکار در کرج است که بعد از درخواست مشتری، نزدیکترین نیروی خود را به محلی که مشتری تعیین می‌کند اعزام می‌کند. پس نگران دیرکرد و یا زمان چند روزه برای تعمیر نباشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *