کولر گازی

بهترین کولر گازی خارجی؛ معرفی بهترین مدل و ویژگی های برتر

بهترین کولر گازی خارجی با معرفی بهترین برندها

بهترین کولر گازی خارجی

در فصل گرما انتخاب بهترین کولر گازی خارجی؛ با توجه به گرمای بسیار زیاد هوا ممکن است برای بسیاری از افرادی که شناخت کافی به نسبت برندهای موجود در بازار ندارند کاری سخت و پیچیده به نظر برسد.

امروز برندهای معتبر زیادی اقدام به تولید کولر گازی؛ با کیفیت خوب کرده اند که تنوع مدل‌های ارائه شده در بازار تا حد بسیار زیادی نیازهای تمامی افراد را پوشش می‌دهد.

بهتر است قبل از اقدام برای خرید کولر گازی؛ نیازهای خود را یادداشت کنید تا در هنگام مراجعه برای خرید کولر گازی با اطلاعاتی که فروشندگان در اختیار شما قرار می‌دهند سر درگم نشوید.

در این مقاله قصد داریم چند برند پرفروش و با سابقه در زمینه کولر گازی را به شما معرفی کنیم تا با شناخت بهتری اقدام به خرید کنید. در اینجا لیستی از بهترین کولر گازی خارجی در بازار را در اختیار شما قرار خواهیم داد لطفا تا پایان با ما همراه باشید.

کولر گازی اجنرال (O Germinal)

برند اجنرال؛ یکی از قدیمی‌ترین و پرفروش‌ترین کولر گازی‌هایی است که در بازار ایران و جهان به فروش می‌رسد. کیفیت کولرهای اجنرال (O Germinal) باعث افزایش محبوبت بیشتر این برند شده است و تاکنون توانسته است نیازهای تمامی افراد را پوشش دهد. مصرف این کولر گازی بسیار پایین است و این امر باعث صرفه جویی در مصرف برق شما نیز می‌شود.

بهترین مدل کولر گازی خارجی

کولر گازی خارجی موجود در بازار میتواند نیازهای شما را برآورده کند کافیست یک لیست از نیازهای خود تهیه کنید

کولر گازی ال جی (LG)

برند ال جی؛ دیگر نیاز به معرفی ندارد. این برند جزو یکی از بهترین‌ها در زمینه لوازم خانگی است که محصولات متنوعی در خصوص کولر گازی نیز به بازار ارائه کرده است.

این برند سیستم تهویه مطبوع مرکزی تولید نمی‌کند ولی محصولات متنوعی مانند: کولر گازی پنجره ای، اسپیلت و… دارد که می‌تواند برای هر سلیقه و هر نیازی یک محصول را معرفی کرد.

کولر گازی خارجی ال جی از نظر هزینه تا حدودی مقرون به صرفه است و در کیفیت بسیار خوب و قابل قبولی را ارائه می‌کند.

برترین مدل کولر گازی خارجی

در هنگام انتخاب بهترین کولر گازی خارجی مصرف انرژی آن را در نظر بگیرید

کولر گازی سامسونگ  (SAMSUNG)

یکی دیگر از برندها مطرحی که در بازار ایران توانسته است محبوب خوبی را به دست بیاورد برند سامسونگ (SAMSUNG) است که فروش محصولات بسیار بالایی هم دارد.

طراحی مدرن و شیک کولر گازی های سامسونگ؛ موجب کسب رضایت بسیاری از افراد شده است که همین امر باعث محبوبیت و فروش بالای این برند است.

از ویژگی‌های کولر گازی خارجی سامسونگ (SAMSUNG) می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کنترل فوق العاده هوشمند
  • خنک کنندگی فوق العاده سریع
  • مصرف انرژی بسیار پایین
  • کیفیت بسیار خوب
  • پرتاب مستقیم باد

این برند توانسته است در تمامی مناطق به خوبی کارکند و در مناطق گرمسیر نیز قابلیت‌های بسیار بالایی را دارد

مدل های کولر گازی خارجی

کولر گازی خارجی که انتخاب میکنید باید متناسب با منطقه مورد سکونت شما باشد.

کولر گری

برند گری؛ یکی از بزرگ‌ترین کارخانه تولید کولر گازی و اسپلیت است که جزو برندهایی محسوب می‌شود که کیفیت بسیار خوبی را دارد. اگر بخواهیم به ویژگی‌های این برند اشاره کنیم می‌توان موارد زیر اشاره کرد:

  • کیفیت ساخت بسیار خوبی
  • بازدهی فوق العاده بالا
  • مصرف انرژی بسیار پایین
  • مناسب برای مناطق گرمسیری

اگر بخواهیم بین برند سامسونگ و گری برای استفاده در مناطق گرمسیری ایران مقایسه ای انجام دهیم می‌توان گفت با اختلاف بسیار اندک کولر گازی گری از سامسونگ در این زمینه محصولات بهتری را دارد.

خرید کولر گازی خارجی

در هنگام خرید سعی کنید کولر گازی انتخاب کنید که گارانتی به شما ارائه دهد تا در صورت نیاز از آن استفاده کنید.

کولر اسپلیت گرین (GREEN)

برند گرین؛ جزو آخرین محصولاتی است که می‌خواهیم با یکدیگر بررسی کنیم. این برند مانند دیگر برندهای پرفروش و مطرح فعالیت بسیار زیادی را در زمینه ساخت سیستم تهویه مطبوع را دارد که با استفاده از آخرین تکنولوژی روز اقدام به تولید محصولاتی با کیفیت بسیار بالا کرده است و به همین سبب در لیست پرفروش ترین و پرمخاطب ترین کولر گازی خارجی قرار می‌گیرد.

این برند مدل‌های متنوع را تولید و به بازار ارائه کرده است که می‌توان به: کولر گازی ایستاده، کولر گازی دیواری و پرتابل اشاره کرد. این برند قابلیت باد گرم و سرد را دارد که باعث شده است مورد استقبال مخاطبین بیشتری قرار گیرد.

اگر بخواهیم به ویژگی‌های برتر کولر گازی گرین green اشاره کنیم می‌توان به موارد زیر اشاره کنیم:

  • قابلیت ارائه باد گرم و سرد
  • قیمت مقرون به صرفه نسبت به دیگر برندها
  • مناسب برای ساختمان مسکونی، اداری و تجاری
  • کیفیت بسیار بالا
  • مناسب برای استفاده در مناطق گرمسیر و سردسیر
  • استفاده از کمپرسورهای فوق العاده برای تامین سرما در مناطق مختلف
  • استفاده از مواد اولیه بسیار مرغوب و با کیفیت برای ساخت بدنه
  • قابلیت هوادهی 9 هزار الی 60 هزار

در هنگام خرید کولر گازی خارجی سعی کنید قبل از اینکه اقدام به خرید نمایید یک لیستی از نیازهای خود را یادداشت نمایید تا بتوانید بهترین خرید را انجام دهید. در این لیست سعی کنید به مواردی مانند: هزینه ای که در نظر دارید، فضایی که کولر گازی باید خنک کند، جزو مناطق گرمسیر، سردسیر و یا معتدل هستید را یادداشت کنید تا بتوانید بهترین خرید کولر گازی خارجی را داشته باشید.

کلام آخر بهترین کولر گازی خارجی

در این مقاله سعی کردیم شما را با بهترین کولر گازی خارجی موجود در بازار آشنا کنیم که در هنگام خرید با توجه به تعدد بسیار بالای محصولاتی که برندهای معتبر ارائه کرده اند سردرگم نشوید. سعی کردیم شما را با بهترین ویژگی هر برند آشنا کنیم تا بتوانید راحت‌تر اقدام به خرید کولر گازی نمایید.

به این نکته توجه داشته باشید که در برخی از موارد کولر شما با تعمیر می‌تواند مانند روز اول برای شما کارایی داشته باشد. شما می‌توانید با استفاده از خدمات تعمیر کولر گازی تمامی موارد و عیب‌های احتمالی کولر گازی خود را رفع کنید برای این کار کافیست با متخصصین اکسیر سرویس تماس حاصل نمایید. برای اینکار کافیست بر روی لینک تعمیر کولر گازی کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *