اجاق گاز

بهترین اجاق گاز خارجی

بهترین اجاق گاز خارجی

بهترین اجاق گاز خارجی

یکی از مهم‌ترین کارهایی که در آشپزخانه انجام می‌شود پخت و پز است. اما پخت و پز نیازمند وسایلی است که بتوان با آن آشپزی کرد. بی شک هر چه وسایل مورد استفاده در آشپزخانه بهتر و پیشرفته‌تر باشد آشپزی کدبانو نیز بهتر شده و غذاهای او خوشمزه‌تر می‌شود. اجاق گازها؛ از قدیم مهم‌ترین وسیله پخت و پز به شمار می‌آیند. اما اجاق گازها در انواع مختلف و در برندهای زیادی در بازار موجود هستند. انتخاب بهترین مارک اجاق گاز خارجی کمی مشکل است. مادر این مقاله سعی داریم بهترین اجاق گازهای خارجی را به شما معرفی کنیم. تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

اجاق گاز بوش

اولین و بهترین مارک اجاق گاز در ایران و حتی شاید در بازار جهانی، از کمپانی بوش آلمان است. بوش یکی از پر طرف‌دارترین برندها در بازار لوازم خانگی دنیا به شمار می‌آید. اجاق گاز بوش؛ دارای مدل‌های متنوعی است که هر کدام از آن‌ها دارای سیستم ایمنی و فندک الکتریکی هستند.

جنس صفحه‌ی رویی این اجاق‌ها، از استیل مرغوب و با کیفیت بوده که به راحتی تمیز می‌شود. تعداد شعله‌ها در این اجاق گازها 5 عدد است که برای یک خانواده با جمعیت متوسط مناسب است.

محفظه‌ی فر این اجاق، بسیار بزرگ و جادار بوده، دارای دو شعله در قسمت بالایی و پایینی است. این اجاق مجهز به سیستم سلف کلینر یا تمیز کننده‌ی خودکار است که شما را از شر تمیز کردن بعد از هر بار استفاده از فر نجات می‌دهد.

نقاط قوت اجاق گاز برند بوش عبارت است از:

  1. طراحی عالی
  2. کیفیت ساخت بالا
  3. شستشوی خودکار
  4. درب شیشه‌ای دوجداره‌ی محفظه‌ی فر

پرفروش ترین برند اجاق گاز خارجی

اجاق گاز سامسونگ (Samsung)

سامسونگ یکی از برندهای پرطرف‌دار و با کیفیت در سراسر جهان است که مورد کاربرد و استفاده قرار می‌گیرد. این محصول دارای کیفیتی عالی است. برند سامسونگ اعلام کرده است که اجاق گاز جدیدی را ارائه خواهد داد که قابلیت اتصال به اینترنت را دارد. بر این اساس تجربه آشپزی راحت‌تر و لذت‌بخش‌تری را برای مشتریان و خریداران رغم خواهد زد.

برند سامسونگ دارای اجاق گاز با فر دو تکه است. با استفاده از این قابلیت می‌توان در هنگام نیاز دو غذای متفاوت را در دو دمای کاملاً مختلف به طور مجزا از هم پخته یا در هنگام نیاز به داشتن یک فر بزرگ، سینی جداکننده را از فر خارج کرد و آن را به یک دستگاه واحد وصل نمود.

سری جدید اجاق گاز سامسونگ؛ دارای قابلیت‌های هوشمند هستند و به این اجاق گاز، امکان مدیریت دما، زمان، شروع و پایان پخت از طریق اپلیکیشن گوشی‌های هوشمند قرار داده شده است.

اجاق گاز سامسونگ دارای فر، درب کشویی، تایمر و یا قطع کن خودکار است و در سایز و اشکال مختلف طراحی شده است. اجاق گاز سامسونگ بهترین اجاق گاز موجود در بازار است. اگر به دنبال بهترین اجاق موجود در بازار هستید، می‌توانید از این برند خریداری کنید.

دوو (Daewoo)

دوو از معتبرترین و پرکاربردترین برندهای روز دنیا است. این شرکت لوازم برقی و خانگی دیگری را هم تولید می‌کند که مناسب مصارف خانگی است. اجاق گاز دوو؛ دارای 5 شعله است که دو شعله آن زمان‌دار است. این محصول دارای المنت برقی درون فر، دماسنج دقیق اندازه گیری دمای فر و سر شعله‌های ایتالیایی است.

این برند دارای اجاق گازهای نیو امپریال دوو است که مطابق با نیاز روز افراد طراحی شده است. اجاق گاز دوو بهترین اجاق گاز موجود در بازار است. اگر به دنبال بهترین اجاق گاز موجود در بازار هستید، می‌توانید از این برند خریداری نمایید.

بهترین برند اجاق گاز خارجی با توضیحات کامل

برتینو

یکی دیگر از برندهای مطرح لوازم خانگی در دنیا، برند برتینو است. کمپانی این برند در کشور ایتالیا است. یکی از محصولات این برند که وارد بازار ایران شده، اجاق گاز کارینو است که رتبه‌ی دوم بعد از اجاق گاز بوش را به خود اختصاص داده است. سر شعله‌های این اجاق، محصول شرکت ساباف ایتالیا است. کارایی بالای این سر شعله‌ها، سبب می‌شود زمان پخت غذا کوتاه‌تر شود.

در ساخت محفظه ی فر این اجاق، از نقاط جوش استفاده نشده است و قطعات آن توسط 248 پیچ به هم اتصال پیدا نموده‌اند. به همین دلیل، در هنگام گرم و سرد شدن محفظه‌ی فر هیچ صدایی از آن شنیده نمی شود که نشانگر مهندسی و طراحی دقیق این اجاق گاز است. این اجاق گاز، فضایی در ابعاد عرض 60 سانتی متر، ارتفاع 90 سانتی متر و 60 سانتی متر عمق از فضای آشپزخانه را اشغال می کند و با داشتن 5 شعله برای خانواده هایی با جمعیت بالا مناسب است.

نقاط قوت برند اجاق گاز برتینو

  1. شبکه ی چدن با طراحی منحصر به فرد و رگال چدنی مخصوص ظرف‌های بزرگ
  2. سر شعله ی ساباف، یک طراحی منحصر به فرد از کشور ایتالیا

مجیک

پنجمین اجاق گازی که می توانیم در لیست بهترین های بازار ایران قرار دهیم، اجاق گاز مجیک ساخت شرکت مجیک کره جنوبی است. این کمپانی، نمایندگانی را در سطح کشور برای فروش و خدمات پس از فروش دایر کرده است. از خصوصیات این اجاق؛ داشتن فندک اتوماتیک است که بلافاصله بعد از باز کردن شیر گاز، فندک عمل کرده و شعله روشن می شود. تعداد شعله های این اجاق 4 به بالا بوده و خانواده هایی با جمعیت متفاوت را از خود راضی نگه می دارد.

از دیگر ویژگی های این اجاق، داشتن ترموکوپل است. جنس صفحه ی این اجاق از لعاب بوده و به راحتی تمیز می شود. محفظه ی فر این اجاق نیز دارای سیستم سلف کلینر است. اجاق گاز مجیک دارای ظاهر ساده ای است و خود را با تمام آشپزخانه ها سازگار می کند.

بهترین برند اجاق گاز خارجی

اجاق گاز صفحه ای آریستون

کمپانی این برند در کشور ایتالیا است و محصولات آن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. جنس بدنه و صفحه ی رویی این اجاق گاز از استیل ضد زنگ و ضد خش بوده که به راحتی نیز تمیز می شود. از مشخصه های بارز این اجاق می توان به داشتن:

  1. ترموکوپل
  2. فندک اتوماتیک
  3. شعله پخش کن

اشاره نمود. تعداد شعله ها در این اجاق، 5 عدد است.

کلام آخر بهترین اجاق گاز خارجی

توجه داشته باشید در هنگام تهیه و خرید اجاق گاز  به کیفیت آن توجه داشته باشید و سعی کنید تا با کیفیت ترین مدل و برند را انتخاب کنید چراکه شما در زندگی شاید یک بار یا دو بار اجاق گاز بخرید پس سعی نمایید بهترین را تهیه کنید.

در بسیاری از موارد اجاق گاز خارجی که در منزل شما قرار دارد میتواند با یک تعمیر بسیار ساده مانند روز اول برای شما کارایی داشته باشد. اگر احساس میکنید که میتوانید با تعمیر اجاق گاز خود مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنید کافیست با یک متخصص تعمیر اجاق گاز تماس حاصل نمایید.

اکسیر سرویس با ضمانت کتبی 6 ماهه جهت تضمین کیفیت خدمات شما آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است برای استفاده از این خدمت کافیست بر روی لینک تعمیر اجاق گاز کلیک کنید.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *