پکیج

انواع پکیج خارجی

انواع پکیج خارجی

انواع پکیج خارجی

اگر شما هم در فکر خرید پکیج؛ هستید بدون شک این سؤال برایتان پیش آمده که بهترین برند پکیج کدام است. به همین منظور تعدادی از معروف‌ترین و پرفروش‌ترین مارک‌های پکیج‌های خارجی را معرفی و معایب و مزایای هر یک را بیان و بررسی خواهیم کرد. گاهی ممکن است قصد داشته باشید بهترین مارک پکیج خارجی را خریداری نمایید. در این زمان باید اطلاعات جامعی درباره انواع برندها و مدل‌های پکیج خارجی داشته باشید. در این مقاله ما ویژگی‌های دو نمونه از بهترین برند پکیج خارجی را به شما توضیح خواهیم داد.

پکیج بوش

در بین پکیج‌های خارجی؛ بهترین برند پکیج خارجی مارک بوش است. دفتر اصلی تولید کننده این برند در کشور آلمان بوده و محصولات این برند از کیفیت و طراحی بسیار بالایی برخوردار هستند. نمایندگی بوش در ایران شرکت تاش است که محصولات این شرکت را با گارانتی به مشتریان می‌فروشد. همچنین این شرکت خدمات پس از فروش هم دارد.

بهترین پکیج خارجی بوش؛ در دو مدل کامفورت و اکسکلوسیو است. هر کدام از آنها در ظرفیت‌های ۲۴۰۰۰ و ۲۸۰۰۰ و ۳۵ هزار کیلو کالری ساخته می‌شوند. برند بوش در حدود یک قرن تجربه در زمینه تولید لوازم خانگی دارد. به همین دلیل یکی از برندهای با ارزش در حوزه کاری خود به شمار می‌رود و مشتریان زیادی را در سراسر دنیا جذب نموده است.

مزایای پکیج دیواری بوش

با توجه به برخی از ویژگی‌های محصولات برند بوش مانند امنیت و کیفیت بالای این محصولات، مصرف بهینه انرژی، عمر مفید بالا و … می‌توانیم این محصول را به عنوان بهترین پکیج دیواری خارجی معرفی نماییم. برخی از مزایای استفاده از این مارک پکیج خارجی عبارت‌اند از :

  1. بازده حرارتی بالا
  2. یکی از کم‌صداترین پکیج‌ها
  3. دارای پمپ سه دور پر قدرت ساخت کشور آلمان
  4. زیبایی نمای ظاهری
  5. جای کمی را اشغال می‌کند
  6. دارای رده آسایشی آب گرم سه ستاره که بالاترین رده آسایشی است
  7. صرفه جویی در مصرف انرژی
  8. وجود 15 مکانیزم ایمنی و کنترلی
  9. مجهز به سیستم هوشمند عیب یابی و اعلام خطا
  10. تأمین سریع آب گرم
  11. مجهز به سیستم ضد گری پاژ پمپ
  12. و …

برندهای پکیج خارجی

پکیج آری ستون

در بین پکیج‌های خارجی؛ دومین برندی که می‌تواند از آن به عنوان بهترین برند پکیج خارجی نام برد برند آری ستون است. این پکیج بسیار با کیفیت و کم مصرف بوده و توانسته مشتریان زیادی را جلب نماید. آریستون تحت لیسانس ایتالیایی بوده و بیش از ۸۰ سال سابقه در زمینه تولید لوازم خانگی دارد.

از جمله مدل های معروف پکیج آریستون می توان به مدل های: CLAS, CARES X, ALTEAS X, HSX, GENUS X در حجم های: ۲۲۰۰۰ و ۲۴۰۰۰ و ۳۰۰۰۰ و ۳۵۰۰۰ اشاره کرد. پکیج های آریستون در هنگام کار کردن صدای کمی تولید می کند و از مزایای آن می‌توان به وجود یک صفحه نمایش لمسی با کیفیت در این محصول اشاره نمود.

در بین پکیج های خارجی؛ بهترین مارک پکیج خارجی را می توان شرکت آریستون دانست. در واقع بهترین مدل پکیج در این رده، مدل کاملا اقتصادی Cares xاست.

در واقع این مدل، یکی از بهترین مدل های پکیج خارجی از نظر کیفیت و اقتصادی بوده که کاملا به صرفه است. قطعات تولید شده در این پکیج ها در اروپا تولید شده اند که خود بازگوی کیفیت آن است. مبدل ها از دو جنس آلومینیوم و استیل بوده و پمپ های آنها از تکنولوژی دو سرعته ی اتوماتیک بهره مند هستند.

مزایای پکیج دیواری آریستون می توانیم به موارد زیر اشاره نماییم :

  1. مجهز به عایق آکوستیک جهت کاهش هرچه بیشتر صدای دستگاه
  2.  مجهز به برنامه حفاظت از مبدل ثانویه در مقابل تشکیل رسوب
  3.  پمپ دور متغیر
  4.  نمایشگر ال سی دی لمسی با رزولوشن بالا و قابلیت های چندگانه
  5. قابلیت اتصال به 3 ناحیه گرمایشی مختلف
  6.  قابلیت اتصال به ترموستات
  7. تکنولوژی Bus BridgeNet به منظور ارتباط سنسورها و سایر متعلقات
  8.  دارای حالت آسایش جهت تامین هرچه سریعتر آبگرم مصرفی
  9. مبدل ثانویه از جنس استیل ضد زنگ
  10. قابلیت اتصال به انواع سیستم های گرمایشی از جمله فن کوئل و …

بهترین پکیج خارجی

پکیج دیواری یونیکال، بهترین پکیج دیواری خارجی

یکی دیگر از گزینه‌هایی که به عنوان بهترین پکیج دیواری ایتالیایی؛ شناخته می‌شود، پکیج دیواری یونیکال است. برخی از مهم‌ترین مزایای این محصول عبارت‌اند از :

  1. دارای سیستم ضد یخ محافظتی الکتریکی
  2. پمپ تعدیل کننده با بازدهی بالا
  3. سیستم آنتی جام پمپ پکیج
  4. ترموستات محدودکننده ایمن
  5. دو مبدله و فن دار

پکیج دیواری وایلانت

یکی دیگر از پرفروش ترین پکیج های دیواری خارجی؛ در بازار ایران، پکیج دیواری مارک وایلانت است. این محصول آلمانی است و کیفیت بالایی هم دارد. از مهم ترین مزایای این مارک پکیج خارجی می توانیم به موارد زیر اشاره نماییم :

  1. دارای سیستم حفاظتی ضد یخ و ضد جام پمپ پکیج
  2. نصب آسان و جاگیری بسیار محدود
  3. دو مدل فن دار و بدون فن
  4. دارای راندمان 90 درصدی
  5. دو مبدله
  6. و …

کلام آخر انواع پکیج خارجی

بهترین مارک پکیج خارجی و همینطور بهترین و مناسب ترین پکیج دیواری موجود در بازار ایران مارک مشخصی نیست چرا که شما باید باتوجه به مشخصاتی که مطالعه میکنید بهترین پکیج را با توجه به نیازتان تهیه کنید.  

در بسیاری از موارد پکیج خارجی که در خانه وجود دارد با تعمیر ساده میتواند مانند روز اول برای شما کار کند و تنها کافیست با یک عیب یابی دقیق و درست و بررسی توسط متخصص تعمیر پکیج هزینه خرید یک آبگرمکن نو را حدف نمایید.

شما میتوانید متخصصین تعمیر پکیج اکسیر سرویس تماس حاصل نمایید و یا بر روی لینک تعمیر پکیج کلیک کنید و درخواست خود را ثبت نمایید.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *