هیتر گازی

انواع هیتر خارجی

انواع هیتر خارجی

انواع هیتر خارجی

هیتر برقی چیست؟ بخاری برقی‌ها در انواع مختلفی وارد بازار می‌شوند که هر کدام از آن‌ها دارای ویژگی‌های متفاوتی هستند، یک نمونه از این بخاری برقی‌ها، هیترها هستند. شاید تا به‌ حال حتی نام هیتر برقی را نشنیده باشید. هیترهای برقی را می‌توان نمونه‌ای از محصولات گرمایشی دانست که همانند دیگر بخاری‌ها در فصل‌های سرد استفاده می‌شوند. برای آن که بتوانید بهترین مدل هیتر برقی؛ را برای خود خریداری کنید، ابتدا در مورد بهترین برند هیتر برقی مطالعه کنید و سپس اقدام به خرید هیتر برقی مناسب خود کنید. ما در این مقاله انواع هیتر خارجی، بهترین و پرفروش‌ترین هیترهای برقی را به شما معرفی خواهیم کرد. تا پایان مقاله با ما همراه باشید. 

بخاری جنرال (General)

قطعاً برند جنرال؛ را با توجه به یخچال‌های محبوبی که در سرتاسر جهان وارد بازار می‌کنند می‌شناسید . جنرال را می‌توان یکی از برترین برندهای دنیا دانست. این برند در زمینه تولید انواع محصولات برقی خانه فعالیت می‌کند و ساخت کشور ژاپن است.

بهترین فن هیتر برقی جنرال پویا مدل GP-H1800

این هیتر برقی؛ تقریباً وزنی به اندازه 2. 6 کیلوگرم دارد و دارای توان مصرفی به اندازه 1800 وات است. با توجه به ترموستات ایمنی که دارد قابلیت تنظیمات حرارت و تنظیمات دما را فراهم کرده‌اند.

این نوع هیتر خارجی؛ یکی از ویژگی‌های بسیار خوبی که دارد این است که اگر به صورت اتفاقی این دستگاه واژگون شود، دستگاه برای ایمنی بیشتر خیلی سریع خاموش می‌شود تا از اتفاقات ناگوار نیز جلوگیری نماید.

این نوع دستگاه دارای قابلیت بخارساز است و آن را می‌توان یکی از بهترین مدل هیتر برقی‌ها در بازار معرفی نمود.

بهترین هیتر گازی خارجی

هیتر بیشل (Bishel)

در رابطه با برند بیشل باید بگوییم که بیشل نام یک برند تایوانی است که در زمینه تولید انواع محصولات برقی خانگی فعالیت می‌کند، این برند لوازم خانگی که از سال 2005 فعالیت خود را به صورت حرفه‌ای آغاز نموده و با توجه به محصولات با کیفیتی که روانه بازار کرده است، خیلی زود توانست در دسته بهترین برندهای روز دنیا قرار بگیرد و از آن به عنوان بهترین برند هیتر برقی هم یاد می‌کنند.

بهترین هیتر برقی بیشل مدل BL002

این مدل هیتر برقی؛ با توجه به طراحی بسیار زیبایی که دارد بسیار محبوب شده اند و از مدل هیتر های برقی 3 پره هم محسوب می شوند که ولتاژ ورودی آن به اندازه 220 تا 240 ولت است و کمتر از یک کیلوگرم وزن دارند.

این محصول قابل استفاده بر روی زمین و میز بوده و تقریبا توان مصرفی به اندازه 1800 تا 2000 وات دارد. این محصول دارای ترموستات است و همچنین قابلیت تنظیمات دما و حرارت را دارا است.

اما متاسفانه سیستم قطع کن خودکار و سیستم ضد انجماد ندارند. از دیگر مشخصات این نوع هیتر برقی می توان به قابلیت میکرو سوئیج، قابلیت تنظیمات دما، دو درجه دمای گرم و خیلی گرم، قابلیت روشن شدن بدون المنت اشاره نمود.

بهترین هیتر گازی خارجی در بازار

هیتر مایدیا (Midea)

برند میدیا که عده‌ای آن را با نام مایدیا می‌شناسند، یکی از بهترین مارک هیتر برقی‌ها در بازار بوده و هیترهای برقی کم مصرفی را روانه بازار می‌کنند. این نوع برند ساخت کشور چین است.

بهترین هیتر برقی سرامیکی مایدیا مدل NTH22-15A2

این مدل هیتر برقی؛ دارای حداکثر توان گرمایشی به اندازه 2200 وات بوده و ولتاژ ورودی آن بین 220 تا 240 ولت است و سه سطح تنظیم حرارت دارد، وجود ترموستاتی که در داخل این دستگاه قرار گرفته است امکان تنظیمات دما را در اختیار ما قرار داده است.

این مدل هیتر برقی؛ را می‌توان یکی از بهترین مدل هیتر برقی‌ها در بازار دانست که دارای تایمر 24 ساعته است. از دیگر ویژگی‌های بهترین مدل هیتر برقی می‌توان به وجود سیستم اتوماتیک گردش به طرفین، سیستم قطع کن خودکار، وجود نمایشگر دیجیتال و کنترل از راه دور و … دانست که تنها قابل استفاده بر روی زمین است.

 هیتر فلر (Feller)

یکی از برترین برندهایی که در بازار وجود دارد برند فلر است. شرکت و کارخانه فلر در کشور آلمان تأسیس شده است و با بهترین برندهای ایرانی از جمله پارس خزر نیز وارد همکاری شده است.

بهترین فن هیتر برقی فلر مدل HFC201

این نوع فن هیتر برقی؛ وزنی به اندازه 1.8 کیلوگرم وزن دارد و قابل استفاده بر روی زمین هم هست.

حداکثر توان گرمایشی این نوع هیتر برقی به اندازه 2000 وات بوده و دارای قابلیت هایی چون سیستم ترموستات ایمنی و تنظیمات حرارت است و به علاوه دارای مشخصاتی از جمله گردش به جهت چپ و راست، وجود دستگیره ای برای حمل و نقل، سوییچ ایمنی تو کار، تنظیم گرمایش و کلید چرخشی و … است. این مدل دستگاه از نظر ظاهر در دسته جذاب ترین هیتر برقی ها است.

هیتر گازی خارجی

هیتر متئو (matheo)

در اینجا می‌خواهیم بهترین مدل هیتر برقی متئو را بررسی کنیم، برند متئو ساخت کشور آلمان بوده و می‌توان بهترین مارک هیتر برقی معرفی کرد.

بهترین فن هیتر متئو مدل MHF200

یکی از زیباترین فن هیتر هایی؛ که قابلیت استفاده بر روی میز و زمین را دارد این مدل از برند متئو است، این نوع هیتر برقی ها دارای تنوع رنگی بسیار بالایی است و تقریبا به اندازه یک کیلوگرم وزن دارد.

حداکثر توان گرمایشی این نوع هیتر برقی به اندازه 2000 وات بوده و دارای مشخصاتی از جمله دو سطح تنظیم گرمایش و ترموستات قابل تنظیم نیز است. همچنین این نوع هیتر برقی در برابر دمای بسیار بالا محافظت شده است و دارای کلید روشن و خاموش نیز است.

کلام آخر انواع هیتر خارجی

در رابطه با خرید هیتر برقی‌ها؛ لازم است که نکاتی را رعایت کنیم که بسیار تأثیر گذار هستند، به‌عنوان‌ مثال از مهم‌ترین نکات خرید هیتر برقی می‌توان به مصرف برق هیتر برقی، قیمت هیتر برقی، بهترین مارک هیتر برقی و …. نیز اشاره نمود.

پس در زمان خرید این نکات را حتماً به یاد داشته باشید تا برند خوبی را انتخاب نمایید. در بسیار از موارد هیتر گازی شما تنها نیاز به تعمیر دارد تا مانند روز اول برای شما کار کند.

اگر نیز به تعمیر هیتر گازی دارید کافیست بر روی لینک تعمیر هیتر گازی بزنید.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *