هیتر برقی

انواع هیتر برقی ایرانی

انواع هیتر برقی ایرانی

انواع هیتر برقی ایرانی

هیتر برقی؛ مانند بخاری برقی انرژی الکتریکی را به گرما تبدیل کرده و مثل بخاری برقی در چند مدل تابشی، فن دار، بدون فن و … در بازار وجود دارد. هیتر برقی هم دقیقاً مثل بخاری برقی بازدهی گرمایی خوبی دارد، آلودگی ندارد اما به دلیل استفاده از برق هزینه مالی بیشتری دارد. همچنین برای مکان‌هایی مناسب است که امکان استفاده از گاز وجود ندارد. ما در این مقاله قصد داریم بهترین و انواع هیتر برقی ایرانی را به شما معرفی نماییم. با ما تا پایان مقاله همراه باشید.

هیتر برقی پارس خزر (Pars Khazar)

یکی از بهترین مارک‌های هیتر برقی این برند ایرانی است. پارس خزر در واقع یک برند ایرانی بوده که در زمینه تولید انواع محصولات و لوازم خانگی فعالیت می‌کند. یکی از بهترین محصولات پارس خزر، هیترهای آن است .

بهترین بخاری برقی پارس خزر ( مدل FH2000P)

این مدل هیتر برقی؛ یکی از سبک‌ترین هیترهای برقی بوده و وزن آن تقریباً به اندازه 0.72 کیلوگرم و قابل استفاده بر روی زمین هم است. حداکثر توان گرمایشی این مدل به اندازه 2000 وات است.

مجهز به فن هم است. این مدل هیتر برقی قابلیت تولید باد گرم و سرد را دارد و با توجه به این مورد، هم در هوای گرم و هم در هوای سرد قابل استفاده است. با وجود ترموستات قابلیت تنظیم حرارت دارد و از دسته هیتر برقی‌های کم مصرف هم به شمار می‌رود.

بهترین هیتر برقی ایرانی

هیتر برقی ویداس (vidas)

برند ویداس را می‌توان یکی از برترین برندهای ایرانی دانست که در زمینه تولید محصولات برقی خانگی فعالیت می‌کند. ویداس همیشه در تلاش بوده است تا برترین محصولات را همراه با قیمت و کیفیت خوبی روانه بازار کند. همچنین هیترهایی را تولید کرده‌اند که با بالاترین استانداردهای روز دنیا ساخته شده است.

بهترین هیتر ویداس (مدل VIR-8055)

این مدل هیتر برقی؛ ظاهری شبیه به پنکه ایستاده دارد که همین عامل سبب شده تا در دسته هیترهای محبوب و پر طرفدار قرار بگیرد، این نوع هیتر برقی دارای توان مصرفی به اندازه 1000 وات بوده و مجهز به تایمر از 30 دقیقه تا 450 دقیقه است.

این نوع هیتر برقی؛ دارای نوعی ریموت کنترل است و قابلیت تنظیمات حرارت را فراهم آورده است. یکی از ویژگی های خوبی که این نوع هیتر برقی دارد وجود ترموستات ایمنی است.

این مدل دستگاه قابلیت نصب بر روی دیوار، زمین و حتی روی میز را دارا است و وزنی به اندازه 3 کیلوگرم دارد. با توجه به مشخصاتی که این مدل دستگاه دارد، ایمنی آن کاملا تضمین شده است؛ چرا که دارای نوعی روکش ایمنی برای جلوگیری از سوختگی و سیستم قطع کن خودکار است.

برندهای هیتر برقی ایرانی

هیتر برقی نوا (nova)

شرکتی به نام ابزار یراق نوا در سال 1387 تأسیس شده و هدف از تأسیس این شرکت این بوده تا انواع محصولات بادی، دستی و برقی را روانه بازار کند. یکی از بهترین مارک‌های هیتر برقی را می‌توان برند نوا نام برد.

بهترین فن هیتر نوا (مدل NH-1203F)

این نوع هیتر برقی؛ یکی از دستگاه‌هایی بوده که طراحی ویژه آن، توجهات بسیار زیادی را به سمت خود جذب نموده است . این نوع دستگاه دارای دو عدد پره بوده و حداکثر توان گرمایشی آن معادل 2000 وات است.

همچنین علاوه بر آن تقریباً به اندازه یک و نیم کیلوگرم وزن دارد و قابل استفاده بر روی زمین و بر روی میز است.

از دیگر مشخصات این نوع هیتر برقی می‌توان به:

  • دو توان حرارتی 1000 و 2000 واتی آن
  • وجود ترموستات اتوماتیک
  • چرخش خودکار 180 درجه
  • و … اشاره نمود.

این نوع دستگاه در حقیقت قابلیت کار در سه حالت فن، باد گرم و باد داغ را دارا است.

انواع هبتر برقی ایرانی

هیتر برقی برفاب

شرکت برفاب در سال 1369 تأسیس شد و اولین محصول این شرکت کولر آبی بود.

این شرکت به تدریج تنوع محصولات خود را گسترش داد و همینک یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی برقی در کشور است.
هیتر برقی‌های برفاب 2 تا 4 المنتی بوده و مجهز به سیستم ایمنی (قطع خودکار هنگام واژگونی) است.

 بهترین هیتر برفاب (مدل QH-2800)

بخاری برقی برفاب؛ مدل QH-2800 با توان حرارتی 2600 وات وسیله‌ای کارآمد با طراحی زیبا، کاربری آسان و بازده حرارتی مناسب است که در فصل سرد فضایی دلپذیر در خانه یا محل کار ایجاد می‌کند.

این بخاری مجهز به 6 المنت شیشه‌ای بوده که با فناوری جابه‌جایی – تابشی و بدون ایجاد شعله حرارت ایجاد می‌کند.
به همین دلیل حتی در مکان‌های بسته هم می‌توانید بدون نگرانی از کاهش اکسیژن محیط، گرمای مطلوب داشته باشید.

  • فن این دستگاه کمک می‌کند گرما به صورت همگن در فضا منتشر شود.
  • این محصول مجهز به ترموستات است که توسط آن می‌توان میزان حرارت دلخواه را تنظیم نمود.
  • به کمک 4 کلید دیگر هم می‌توان 6 المنت و فن دستگاه را روشن و خاموش کرد.
  • برای بازدهی بیشتر از صفحه استیل منعکس کننده نور و حرارت در پس زمینه المنت‌ها استفاده شده است.
  • این دستگاه مجهز به سیستم عملکرد ایمن است که در صورت واژگون شدن ناگهانی، به طور خودکار بخاری خاموش شده تا از بروز آتش سوزی جلوگیری شود.

کلام آخر انواع هیتر برقی ایرانی

اگر به فکر گرم کردن یک محیط کوچک هستید هیترهای برقی در انواع مختلف از هزار تا دو هزار وات طراحی شده‌اند که می‌توانید با توجه به نیاز خود انتخاب و خرید کنید.

از هیترهای برقی کوچک بیشتر برای گرم کردن محیط کوچک استفاده می‌شود اما اگر به فکر گرم کردن یک محیط بزرگ هستید می‌توانید از بخاری برقی‌های بزرگتر استفاده نمایید. اگر نیز به تعمیر هیتر گازی دارید کافیست بر روی لینک تعمیر هیتر گازی بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *