ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی خارجی؛ معرفی بهترین برندها و مدل های آن

ماشین لباسشویی خارجی و برندهای

ماشین لباسشویی خارجی

در بسیاری از منازل ماشین لباسشویی؛ وجود دارد که برخی از افراد ممکن است به فکر تعویض و مدرن کردن ماشین لباسشویی خارجی خود بی‌افتند و ممکن است افرادی به فکر خرید یک ماشین برای اولین بار باشند. 

با توجه به تنوع محصولاتی که در بازار وجود دارد و امکاناتی که مد نظر دارید مانند: برند، ظرفیت، رتبه انرژی و… و از همه مهم‌تر هزینه ای که خرج می‌کنید باید انتخاب دقیق و درستی داشته باشید تا بتوانید سال‌های بیشتری از این وسایل استفاده کنید.

در این مقاله قصد داریم به معرفی برترین ماشین لباسشویی خارجی و برترین مدل آن بپردازیم تا به شما در انتخاب درست کمک کنیم پس لطفا تا پایان با ما همراه باشید.

برترین ماشین لباسشویی خارجی با بررسی ویژگی ها

در هنگام خرید ماشین لباسشویی خارجی به موارد مانند گارانتی، قیمت، ظرفیت و… توجه کافی را داشته باشید

ماشین لباسشویی ال جی (LG):

اگر بخواهیم یک لیست از بهترین ماشین لباسشویی خارجی تهیه کنیم؛ برند ال جی که ساخت کشور کره است جزو معروف‌ترین و با کیفیت‌ترین برند ماشین لباسشویی محسوب می‌شود.

محصولات ال جی در انواع لوازم خانگی دیده می‌شود که شما میتوانید از این محصولات با توجه به نیازی که دارید استفاده لازم را ببرید.

یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین محصولاتی که این شرکت ارائه داده است ماشین لباسشویی‌هایی متنوع و با ظرفیت‌های مختلف است که افراد با هر سلیقه و نیازی می‌توانند آن را تهیه و از این محصول با کیفیت نهایت استفاده را ببرند.

ماشین لباسشویی خارجی ال جی؛ محصولات متنوعی در ظرفیت‌های 7، 8، 10 و 12 تولید می‌کند که با توجه به نیاز افراد و امکاناتی که مد نظر دارند قابل استفاده است.

که از بهترین مدل آن می‌شود به FH4U1JBHK6N اشاره کرد.

ماشین لباسشویی ال جی؛ از نظر رتبه بندی انرژی توانسته است برچسب +++A را کسب کند 

این عامل باعث می‌شود که افرادی که به دنبال ماشین لباسشویی‌های کم مصرف هستند تمایل بیشتری برای خرید از خود نشان بدهند.

برای بسیاری از افراد میزان صدا در ماشین لباسشویی خارجی بسیار اهمیت دارد در تمامی ماشین لباسشویی‌های ال جی کمترین صدا را خواهید شنید و صدای آن در زمان کار کردن بسیار کم است.

در ماشین‌های این برند ویژگی‌هایی خاص وجود دارد که شامل:

  • شستشو با بخار که موجب میشود لباس های شما صاف و اتو کشیده باشد
  • ویژگی ADD ITEM

ممکن است شکل ظاهری ماشین لباسشویی برای شما مهم باشد و برند ال جی این مورد را در هنگام طراحی ماشین لباسشویی خود در نظر گرفته است که از نظر ظرافت و زیبایی در تمامی مدل ها بسیار چشم گیر است.

اگر بخواهیم معایب این ماشین ها را بگوییم میتوانیم به قیمت بالای آن اشاره کنیم.

بهترین ماشین لباسشویی خارجی کدام است

اگر بخواهیم بهترین ماشین لباسشویی را نام ببریم میتوانیم به برندهایی مانند: سامسونگ، بوش، ال جی و… نام ببریم

ماشین لباسشویی سامسونگ (SAMSUNG):

برند سامسونگ از شناخته شده‌ترین و معروف ترین برندهای لوازم خانگی محسوب می‌شود.

ماشین لباسشویی سامسونگ نیز مانند دیگر محصولاتی که بازار ارائه شده است جزو پرفروش‌ترین و بهترین ماشین لباسشویی بشمار می‌آید و هر ساله محصولات متنوع‌تری را به بازار ارائه می‌کند.

سامسونگ مدل‌های متفاوتی را به بازار ارائه کرده است ولی می‌توان گفت یکی از پر طرفدارترین مدل این برند WW80 است.

اگر بخواهیم به برترین قابلیت این برند اشاره کنیم می‌توانیم به ویژگی ADD WASH اشاره کنیم.

اگر بخواهیم ADD WASH را به زبان ساده تعریف کنیم به قابلیت اضافه کردن لباس در حین کارکردن ماشین گفته می‌شود که این ویژگی در تمامی برندهای معرفی شده یکسان است. 

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد این برند فناوری حباب سازی آن است که باعث می‌شود مواد شوینده به حالت حباب شده و کار شستن لباس ها را بسیار ساده می‌کند.

این فناوری باعث می‌شود مواد شونده به الیاف لباس نفوذ کند و آن را به صورت دقیق و تمیز شستشو دهد.

اگر بخواهیم مهم‌ترین ویژگی ماشین لباسشویی سامسونگ را نام ببریم می‌توانیم به فناوری BUBBLE SOAK که مختص به از بین بردن لکه‌های سخت روی لباس است اشاره می‌کنیم.

قیمت ماشین لباسشویی‌های سامسونگ با توجه به مدل‌های متنوعی که وجود دارد متغییر است اما این نکته را در نظر داشته باشید که با خرید این ماشین‌ها تا چندین سال برای شما کار می‌کند.

معرفی ماشین لباسشویی برتر خارجی

برخی از ماشین لباسشویی های خارجی از نظر قیمت بالاتر از دیگر برندها هستند که از این برندهای گرانقیمت میتوانیم به بوش اشاره کنیم

 

ماشین لباسشویی بوش(BOSCH):

در لیست بهترین ماشین لباسشویی خارجی؛ نام برند بوش به چشم می‌خورد که جزو با کیفیت‌ترین ولی گرانترین محصول محسوب می‌شود.

بسیاری از افراد از قیمت بالای بوش به عنوان یک عیب نام می‌برند

اما این نکته را در نظر داشته باشید که می‌توانید از محصولات این برند به مدت بسیار طولانی استفاده کنید و تا مدت‌های زیادی به تعمیر این وسایل ندارید.

اگر بخواهیم از بهترین مدل ماشین لباسشویی بوش صحبت کنیم؛ مدل‌های با ظرفیت 8 کیلو گرم را نام می‌بریم و از بهترین مدل‌ها می‌توانیم به WAP28378GB اشاره کنیم.

طراحی ماشین لباسشویی بوش بسیار حرفه ای و منحصر به فرد بوده و مناسب تمامی سلیقه‌ها است.

قدرت چرخش آن 1400 دور در دقیقه است که این امر باعث می‌شود تمامی لکه ها به راحتی از بین برود.

مهم‌ترین ویژگی این ماشین مجهز بودن آن به موتور اینوتر است که باعث می‌شود در مصرف آب و انرژی صرفه جویی قابل توجهی شود.

اگر به دنبال ماشین لباسشویی کم مصرف هستید به شما خرید این برند را پیشنهاد می‌کنیم زیرا در ردیف ماشین‌های کم مصرف قرار می‌گیرد و از همه مهم‌تر جزو ماشین‌های بی صدا است که به راحتی می‌توانید بیشتر استفاده را از آن کنید.

مجهز بودن به قفل کودک برای خانواده ای که فرزند خردسال در منزل دارند بسیار حائز اهمیت است که این برند با مجهز بودن به قفل کودک این نیاز شما را برطرف می‌کند.

از بهترین مزیت این ماشین می‌توان به شستشوی آبشار اشاره کرد

ویژگی باعث چرخش بازوها می‌شود و آب را در تمام سطوح لباس نفوذ کرده و الیاف لباس‌ها را با دقت فوق العاده ای شسته می‌شوند.

برندهای معروف ماشین لباسشویی خارجی

برخی از برندهای ماشین لباسشویی خارجی کیفیت فوق العاده بالایی دارد که نیاز شما را برای تعمیر تا سالیان زیادی برطرف میکنند

دوو  (DAEWOO):

ممکن است بسیاری از افراد به دنبال برندهای کره ای باشند که برند دوو جز با کیفیت‌ترین محصولاتی است که در بازار ایران وجود دارد.

برند دوو از نظر قیمت نسبت به برند بوش پایین‌تر است و این موضوع باعث می‌شود افراد تمایل بیشتری برای خرید این برند از خود نشان دهند.

این برند برخلاف قیمتی که دارد آپشن‌هایی که ارائه می‌دهد بسیار قابل توجه است

اگر بخواهیم برترین مدل این برند را به شما معرفی کنیم از مدل DWK-7103 نام می‌بریم که ظرفیت 7کلیوگرمی دارد.

برخی از این ویژگی‌ها عبارتند از:

  • کم مصرف بودن این ماشین لباسشویی
  • برنامه‌های شستشوی متنوع
  • کم صدا بودن در حین کار به علت استفاده از موتور اینورتر 
  • کاهش مصرف آب و انرژی به علت وجود موتور اینورتر
  • بسیار کم صدا و کم لرزش

 

درباره ماشین لباسشویی خارجی این نکته را در نظر داشته باشید که در هنگام خرید ماشین لباسشویی خارجی به تمامی مواردی که باید نیاز شما را برآورده کنند را مد نظر داشته باشید برخی از این موارد مانند: برند، ظرفیت، قیمت، رتبه بندی انرژی بیشتر از دیگر موارد باید در نظر بگیرید. زیرا ممکن است نادیده گرفتن برخی از این موارد منجر به بالا رفتن نیاز شما به تعمیر کار ماشین لباسشویی را پر رنگ‌تر می‌کند.

 

کلام آخر ماشین لباسشویی خارجی

در این مقاله تمامی ماشین لباسشویی‌های که به شما معرفی کردیم دارای ویژگی‌های خاص به خود را دارد که به شما این اطمینان را می‌دهد تا به راحتی از تمامی امکانات آن استفاده کنید و بتوانید به بهترین نحوه ممکن به شستشوی لباس خود بپردازید. 

سعی کنید در هنگام خرید ماشین لباسشویی خارجی نکاتی مانند برند، ظرفیت، رتبه بندی انرژی و… توجه لازم را داشته باشید تا بتوانید مدت زمان بیشتری از ماشین لباسشویی خود استفاده کنید.

مهم‌ترین قسمتی که برای تمامی افراد اهمیت دارد هزینه‌ای است که مد نظر دارید ابتدا هزینه خود را در نظر داشته باشید سپس به ویژگی‌های دیگر آن توجه کنید.

شما می‌توانید در صورت تمایل تعمیر ماشین لباسشویی خود را به متخصص اکسیر سرویس بسپارید.

اکسیر سرویس با ضمانت کتبی 6 ماهه به شما این اطمینان را می‌دهد تا کیفیت تعمیر ماشین لباسشویی بالایی را دریافت می‌کنید.

برای شروع میتوانید بر روی لینک تعمیر ماشین لباسشویی بزنید.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *