کولر گازی

تعمیر کولر گازی گری | نمایندگی تعمیرات و سرویس در کمتر از 2 ساعت

تعمیر کولر گازی گری

تعمیر کولر گازی گری

GREE در سال ۱۹۹۱ تأسیس شد. این کارخانه کوچک در آغاز با خطوط تولید تنها پنجره‌های تهویه مطبوع و حجم تولید سالانه کمتر از ۲۰۰۰۰ مجموعه بود. با یک سری از محصولات قابل‌عرضه به بازار، GREE فرصت‌های بازار را در دست گرفته و شروع به ساخت تصویر نام تجاری گری کرد. در این مقاله ما قصد داریم به انواع ارور کولر گازی گری، خطاها و ارورهای کولرگازی گری بپردازیم. تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

چرا تعمیر کولر گازی گری را به اکسیر سرویس بسپاریم؟

اکسیر سرویس نمایندگی تعمیر کولر گازی ایرانی و خارجی مانند برندهایی مثل: ال جی، سامسونگ، اجنرال و… است که با ارائه خدمات بی نظیر و پشتیبانی ۲۴ ساعته خدمات تعمیرکار کولر گازی در اختیار شهروندان گرامی است.اکسیر سرویس به دلیل اعتمادی که به خدمات ارائه شده دارد اقدام به ارائه ضمانت نامه ۶ ماهه کرده است که به مشتریان خود این اطمینان را می‌دهد تا بهترین کیفیت خدمات را در اختیار شما قرار می‌دهد.

تماس با ما

اکسیر سرویس هزینه سرویس کولر گازی را تا حد بسیار پایینی دریافت می‌کند تا تمامی افراد بتوانند در کمترین زمان ممکن به هزینه سرویس کولر گازی بپردازند.

چه تضمینی بابت سرویس خدمات کولر گازی وجود دارد؟

اکسیر سرویس جهت کسب رضایت مشتریان خود و تضمین کیفیت خدمات تعمیر اسپلیت ایرانی و خارجی؛ ضمانت نامه ۶ ماهه ارائه میدهد

پس از ثبت درخواست چقدر زمان میبرد تا کارشناس تعمیر کولر گازی گری اعزام شود؟

پس از ثبت درخواست تعمیر کولر اسپلیت ؛ به صورت آفلاین کارشناسان با شما تماس می‌گیرند تا بصورت تلفنی مشاوره لازم را ارائه دهند پس از ثبت درخواست توسط شما و تایید اپراتور کارشناس تعمیر کولر گازی به محل اعزام می‌شوند

چگونه میتوان از تخصص کارشناس تعمیر کولر گازی ارسال شده مطلع شد؟

تمامی کارشناسان تعمیر کولر گازی گری؛ از نظر تجربه توسط کارشناسان خبره مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. تعمیر کار کولر گازی؛ با تمامی برندها و مدل‌ها آشنایی کامل دارند و عیب یابی کولر گازی به صورت دقیق انجام می‌شود.

آیا این امکان وجود دارد که قبل از اعزام کارشناس تعمیر کولر گازی؛ از خرابی عکس ارسال نمود؟

بله شما می‌توانید از کولر گازی؛ و قسمتی که فکر می‌کنید دچار ایراد شده است عکس برداری نموده و در شبکه‌های اجتماعی برای تعمیرکار کولر گازی اکسیر سرویس ارسال نموده و راهنمایی لازم را برای نحوه ارائه خدمات دریافت کنید. این خدمت به صورت رایگان بوده و هیچ هزینه ای دریافت نمی‌شود.

برخی از مشکلات رایج کولر گازی:

  1. نشت آب (داخل خانه)
  2. نشت آب (خارج از خانه)
  3. نشتی مبرد کولر گازی
  4. فیلتر هوای کثیف
  5. کمپرسور آسیب دیده
  6. کویل اواپراتور منجمد
  7. خرابی خازن
  8. خرابی ترموستات
  9. ایجاد صدا در کولر گازی
  10. به اندازه کافی خنک نمیکند

مشکل کولر گازی گری؛ نشت آب (در داخل ساختمان):

اگر مشاهده کردید که آب از داخل واحد و از کولر گازی شما نشت می کند تعمیر و نگهداری کولر گازی؛ خود را در زمان مناسب انجام نداده اید. دلیل نشت آب از تهویه مطبوع ممکن است این باشد که تخلیه میعانات سیستم به دلیل جلبک ها یا قارچ ها مسدود می شود و باعث می شود که آب از لوله پشتیبان گرفته و وارد خانه شما شود. یکی دیگر از دلایل احتمالی این مشکل کولر گازی می تواند این باشد که پمپ میعانات گازی شما ممکن است به طور کامل خراب شده باشد و نیاز به تعویض داشته باشد.

راه حل برای نشت آب در داخل خانه:

نشت آب، یکی از مشکلات رایج کولر گازی است و می توان آن را با کمک تکنسین یا حتی یک راه حل خانگی رفع کرد. گرفتگی لوله میعانات گازی را می توان با استفاده از جاروبرقی مرطوب یا خشک باز کرد.

مشکل کولر گازی گری نشت آب (در فضای باز):

در روزهای گرم تابستان، ممکن است شاهد جمع شدن و یا سرازیر شدن آب در بیرون از خانه، درست زیر کمپرسور کولر گازی خود باشید. این می تواند به دلایل مختلفی باشد:

  • فیلتر هوای خشک
  • تشتک کندانس شکسته است
  • آب بندی بد کولر گازی
  • نصب نامناسب

برای علت و انواع بوی بد کولر گازی و ۳ راه رفع بوی بد از اسپلیت این مقاله را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *