تعمیر هیتر گازی | تعمیرات 24 ساعته هيتر گازي فن دار و تعمیر هیتر انرژی

تعمیر هیتر گازی

نکاتی درباره تعمیرات هیتر گازی

ممکن است هنگامی که کوچکترین ایرادی از هیتر خود میبینید سریعا به فکر هزینه تعمیر، تشخیص صحیح و اصولی توسط کارشناس مربوطه و … خواهید افتاد. شاید برایتان جالب باشد که برخی از این ایرادها اصلا نیازی به مراجعه متخصص جهت تعمیر ندارند ولی در صورتی که مشکل برایتان حاد باشد نیاز دارید یک فرد متخصص، با قیمت مناسب، تشخیص دقیق و… جهت تعمیر هیتر به محل مورد نظر مراجعه نماید. متخصصین تعمیر هیتر گرمایشی برای ارائه این خدمت به صورت دقیق، با قیمت مناسب و در کمترین زمان ممکن آماده خدمت رسانی به شما هستند. برای این کار کافیست بر روی دکمه ثبت درخواست تعمیر کلیک کنید تا کارشناسان ما با دریافت اطلاعات ضروری جهت مشاوره و مراجعه دقیق با شما تماس حاصل نمایند.

ثبت درخواست تعمیرکار هیتر گازی

شما مشتریان گرامی میتوانید با تکمیل این فرم به متخصصین تعمیر هیترگازی اکسیر سرویس امکان خدمات رسانی دقیق تری را بدهید. در صورت تمایل میتوانید اقدام به تکمیل فرم نموده و یا با کارشناسان ما جهت مشاوره تلفنی آنلاین تماس حاصل نمایید

دیگر خدمات ما

برتری خدمات اکسر سرویس در تعمیرات هیترگازی یا هیتر انرژی

expert

متخصصین حرفه ای

متخصصین مجرب ما با چندین سال سابقه درخشان در خدمت شما هستند.

تضمین کیفیت

تمامی خدمات ارائه شده توسط تیم اکسیر سرویس کاملا تضمین میشود

پشتیبانی 24 ساعته

متخصصین ما چه از طریق تماس تلفنی و چه از طریق چت آنلاین  آماده خدمت رسانی هستند

سوالات متداول درباره تعمیر هیتر انرژی یا هیتر گازی

چه تضمینی بابت سرویس وجود دارد؟

تیم اکسیر سرویس برای تمامی خدمات خود ضمانت کتبی 6 ماهه میدهد تا مشتریان گرامی بابت خدمات ارائه شده رضایت کامل داشته باشند

نحوه ثبت درخواست به چه صورت است؟

شما مشتریان گرامی میتوانید با زدن بر روی ثبت درخواست تعمیر نوع خدمت مورد نظر خود را انتخاب کرده و اقدام به ثبت سفارش نماید

پس از ثبت درخواست چقدر زمان میبرد تا کارشناس اعزام شود؟

بلافاصله پس از ثبت درخواست کارشناسان اکسیر سرویس با شما تماس حاصل مینمایند تا راهنمایی لازم خدمت شما ارائه کنند.

هزینه تعمیرات به چه صورت محاسبه میشود؟

هزینه تعمیرات با توجه به نوع خدمت، قطعات مورد نیاز و… متغیر است و با کمترین قیمت ممکن کارشناسان ما اقدام به رفع عیب خواهند کرد.

چگونه میتوان از تخصص کارشناس ارسال شده مطلع شد

تمامی متخصصین اکسیر سرویس دارای چندین سال سابقه درخشان در زمینه تعمیرات آماده خدمت رسانی هستند.

عیب یابی به چه صورت انجام میشود؟

پس از ثبت سفارش کارشناسان با شما تماس حاصل نموده تا در صورت امکان با پرسیدن چند سوال عیب یابی کنند. در غیر اینصورت کارشناسان اقدام به عیب یابی حضوری خواهند کرد.

آیا این امکان وجود دارد که قبل از اعزام کارشناس از خرابی عکس ارسال نمود؟

بله شما میتوانید از طریق شبکه های اجتماعی و واتس اپ از عیب مورد نظر عکس برداری نموده تا کارشناسان ما بتوانند در صورت امکان عیب را تشخیص دهند.

آیا تعمیر هیتر در نظر آباد کرج هم انجام می‌شود؟

بله شما میتوانید از طریق شبکه های اجتماعی و واتس اپ یا سایت از عیب مورد نظر عکس برداری نموده تا کارشناسان ما بتوانند در صورت امکان عیب را تشخیص دهند و به محل شما برای تعمیر بیایند.

چرا اکسیر سرویس را برای تعمیر هيتر گازي فن دار انتخاب کنیم؟

متخصصان اکسیر سرویس در کمترین زمان ممکن میتوانند مشکل هیتر شما را عیب یابی کنند

تمامی متخصصان اکسیرسرویس دارای چندین سال سابقه در زمینه تعمیر هیتر هستند

متخصصین ما تلاش میکنند تا مشکل هیتر شما را با کمترین هزینه و دستمزد مناسب تعمیر کنند.

تمامی خدمات ما دارای گارانتی است زیرا باور داریم مشکل شما را به صورت اساسی برطرف خواهیم کرد.

متخصصین اکسیر سرویس در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شده و اقدام به رفع مشکل برای شما خواهند کرد

درباره ما بیشتر بدانید
تیم مجرب اکسیر سرویس با بهره گیری از متخصصین کاملا مجرب این افتخار را دارد که با در نظر گرفتن کمترین زمان ممکن و قیمت مناسب بهترین خدمات را در اختیار شما بزرگواران قرار دهد. تمامی کارشناسان این مجموعه دارای چندین سال سابقه کار درخشان در زمینه تعمیرات با کمترین میزان خطا در زمینه تعمیرات اقدام به ارائه خدمت نماید.

تعمیرات هيتر گازي فن دار در تهران

مراقب و نگهداری نامناسب از این وسیله می‌تواند عملکرد کلی گرمایش آن را مختل کند. برخی از مشکلاتی که در بخاری ایجاد می‌شود: سرب گرفتن یکی از مشکلات این دستگاه است که باید سریع تعمیر و سرویس شود. کثیفی فیلتر هوا، خراب شدن ترموستات، گرم نکردن، خراب شدن چراغ پیلوت، خراب شدن دمنده دستگاه و … در فصل زمستان و پاییز که هوا رو به سردی می‌رود، هیتر نیاز به سرویس و راه اندازی مجدد برای مکان ها بزرگ و معمولا صنعتی با متراژ زیاد است.  تعمیر کردن یا سرویس به موقع این دستگاه یعنی هیتر انرژی می‌تواند از بروز آسیب های جبران ناپذیر به این وسیله گرمایشی جلوگیری کند. اکسیر سرویس برای راحتی مشتریان عزیز در کرج و تهران در شهرک های صنعتی و … در همه مناطق این شهر اعزام نیروی ماهر برای تعمیر را در نظر گرفته است. اکسیر سرویس آماده ارائه انواع تعمیرات لوازم خانگی 

تعمیر هیتر انرژی در شهرک های صنعتی

مراقب و نگهداری نامناسب از این وسیله می‌تواند عملکرد کلی گرمایش آن را مختل کند. برخی از مشکلاتی که در بخاری ایجاد می‌شود: سرب گرفتن یکی از مشکلات این دستگاه است که باید سریع تعمیر و سرویس شود. کثیفی فیلتر هوا، خراب شدن ترموستات، گرم نکردن، خراب شدن چراغ پیلوت، خراب شدن دمنده دستگاه و … در فصل زمستان و پاییز که هوا رو به سردی می‌رود، هیتر انرژی نیاز به سرویس و راه اندازی مجدد برای مکان ها بزرگ و معمولا صنعتی با متراژ زیاد است.  تعمیر کردن یا سرویس به موقع این دستگاه یعنی هیتر صنعتی می‌تواند از بروز آسیب های جبران ناپذیر به این وسیله گرمایشی جلوگیری کند. اکسیر سرویس برای راحتی مشتریان عزیز در کرج و تهران در شهرک های صنعتی در همه مناطق این شهر اعزام نیروی ماهر برای تعمیر را در نظر گرفته است. اکسیر سرویس آماده ارائه انواع تعمیرات لوازم خانگی 

مراحل ثبت درخواست تعمیرات هیتر گازی

ثبت درخواست

در قدم اول شما باید با توجه به نیاز خود اقدام به ثبت سفارش نمایید
قدم اول

تماس کارشناس با شما

پس از ثبت کارشناس با شما تماس گرفته و سوالات لازم را مطرح خواهد کرد
قدم دوم

حضور کارشناس در محل

کارشناس پس از خرید قطعات مورد نیاز در کمترین زمان ممکن در محل حاضر خواهد شد
قدم سوم

دریافت دستمزد

کارشناس پس از اتمام تعمیر اقدام به دریافت دستمزد خواهد کرد.
مرحله آخر

تعمیر هیتر انرژی در جاده مخصوص

در فصل زمستان و پاییز که هوا رو به سردی می‌رود، این هیترها نیاز به سرویس و راه اندازی مجدد برای مکان ها بزرگ و معمولا صنعتی با متراژ زیاد است.  تعمیر کردن یا سرویس به موقع این دستگاه یعنی هیتر انرژی می‌تواند از بروز آسیب های جبران ناپذیر به این وسیله گرمایشی جلوگیری کند. اکسیر سرویس برای راحتی مشتریان عزیز در کرج در همه مناطق این شهر اعزام نیروی ماهر برای تعمیر را در نظر گرفته است. جاده مخصوص کرج به دلیل صنعتی بودن و تعداد بالای کارخانه ها و یا کارگاه ها استفاده زیادی از این دستگاه دارند. می توانید از طریق شماره های تماس با ما در ارتباط باشید تا برای سرویس یا تعمیر این وسیله کارشناسان ما با شما در ارتباط باشند. 

تعمیر هيتر گازي فن دار در نظر آباد کرج

در فصل زمستان و پاییز که هوا رو به سردی می‌رود، هيتر گازي فن دار نیاز به سرویس و راه اندازی مجدد برای مکان ها بزرگ و معمولا صنعتی با متراژ زیاد است.  تعمیر کردن یا سرویس به موقع این دستگاه یعنی هيتر گازي فن دار می‌تواند از بروز آسیب های جبران ناپذیر به این وسیله گرمایشی جلوگیری کند. اکسیر سرویس برای راحتی مشتریان عزیز در کرج در همه مناطق این شهر اعزام نیروی ماهر برای تعمیر را در نظر گرفته است. نظر آباد کرج به دلیل صنعتی بودن و تعداد بالای کارخانه ها و یا کارگاه ها استفاده زیادی از این دستگاه دارند. می توانید از طریق شماره های تماس با ما در ارتباط باشید تا برای سرویس یا تعمیر این وسیله کارشناسان ما با شما در ارتباط باشند. 

نحوه تعمیر هیتر انرژی :

تعمیر این وسیله باید در زمانی صورت بگیرد که شما مطمئن باشید دلایلی که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد را به صورت مشهود بتوانید آن را در هیتر گازی خود مشاهده کنید هنگامی که از هیتر گازی استفاده میکنید پس از مدتی مشکلات رایجی برای هیتر شما ممکن است رخ دهد.

 یکی از مهمترین نکاتی که باید در ابتدا موضوع در استفاده از هیتر گازی به آن توجه داشته باشید، نحوه بکارگیری و مراقبت از هیتر گازی است که شما می توانید با آشناییت کلی با مشکلات عامیانه ای که برای هیتر رخ میدهد، و با تسلط بر این قبیل مشکلات می توانید در هنگام بروز مشکل مناسب برای رفع مشکلات احتمالی انجام دهید.

 یکی از مهمترین دلایل، تشخیص صحیح مشکل سیستم گرمایشی مخصوصا هیتر گازی در تعمیر و اصلاح قطعات معیوب آشنایی با مشکلات رایج تر می تواند و دلیل عدم عملکرد مناسب یا خرابی هیتر را به درستی تشخیص دهید تا بتوانید در سریعترین زمان ممکن از وارد آمدن آسیب های جدی تر و بیشتر هیتر گازی جلوگیری نمایید

در ادامه قصد داریم به شما برخی از مشکلات رایج و گرمایشی و بروز آن را که ممکن است در هیتر گازی رخ میدهد آشنا کنیم که شما با این آشنایی کلی بتوانید بیشتر شدن خرابی جلوگیری کنید.  بنابر این لازم است کار شما با قطعات مختلف طرح های گرمایشی آشناییت کلی داشته باشد چندین قطعه اصلی و مشترک هستند که نقش اصلی را در تولید و توزیع گرما بر عهده دارند

 تاثیر مراقبت و نگهداری نادرست بر تعمیر هیتر گازی 

همانطور که میدانید یکی از مهمترین و اصلی ترین دلایل خرابی هیتر گازی، نگهداری نادرست از آن است این محصولات به صورت مداوم نیاز به نگهداری و مراقبت دارند، اگر در زمان مناسب برای بررسی نظافت قطعات هیتر مانند: مشعل های هوا، کانال کشی آنتن اقدام نکنید، در آینده نزدیک با مشکلات بسیار زیادی مواجه خواهید شد.

 پس به شما پیشنهاد می کنیم به صورت سالیانه تمامی قطعات هیتر را بررسی کنید، هر کدام از قطعاتی که نیاز به تعمیر و یا تمیز کردن دارند توسط  متخصصین مجرب این کار را انجام دهید تا در آینده هزینه زیادی بابت تعمیر و نگهداری آن پردازید.

جهت اعزام تعمیرکار پکیج روی لینک کلیک کنید. 

برخی از دلایل روشن نشدن هیتر انرژی

روشن نشدن هیتر می‌تواند دلایل  زیادی داشته باشد که  در اینجا به شش  موردی که برای بیشتر هیترها رخ می دهد اشاره می کنیم

  • خرابی ترموستات
  • روشن نشدن فن
  • قطع شدن فاز یا نول هیتر گازی
  • کثیف شدن فیلتر های هیتر
  • خاموش شدن چراغ پیلوت یا روشن نشدن آن
  • کثیف بودن یا شکسته شدن سنسور شعله

اگر هیتر شما باد سرد را بیرونی دهد میتواند یکی از دلایل زیر از علت های معیوب بودن و یا نیاز به تعمیر این دستگاه را باشد

  1. خرابی سیم و دوشاخه برق
  2. قطع شدن المنت
  3. معیوب بودن فن هیتر
  4. خرابی ترموستات

 اگر هیتر گازی شما به صورت ناگهانی خاموش می شود علت خرابی ترموستات و یا قطعی سیم رابط دلایل ایرادات فنی هیتر گازی شما باشد

متخصصین مجرب سیر سرویس با چندین سال سابقه درخشان  در زمینه تعمیر هیتر گازی به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی و با توجه به زمانی که مشتریان عزیز اعلام می کنند در کمترین زمان ممکن  قیمت کاملا مناسب تضمین کیفیت خدمات ارائه شده در تهران و کرج آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی هستند.

جهات تماس با نمایندگی تعمیر یخچال بوش روی لینک کلیک کنید. 

 تعمیر هیتر گازی در کرج:

برخی از نقاط کرج که متخصصان اکسیر سرویس به صورت ۲۴ ساعته ارائه خدمات می پردازند شامل منطقه های زیر است:

  •  عظیمیه کرج
  • مهرشهر کرج
  • گوهردشت کرج
  • باغستان کرج
  •  مهرویلا کرج
  • شاهین ویلا کرج
  • دهقان ویلا کرج
  • طالقانی کرج
  • تعمیر هیتر گازی در مصباح کرج
  • آزادگان کرج
  • کیانشهر کرج
  • ماهدشت کرج
  • نظرآباد کرج
  • هشتگرد کرج
  • کمالشهر کرج
  • اندیشه کرج
  • کردان کرج
  • تعمیر هیتر گازی در سهیلیه کرج
  • اقدسیه کرج
  • دولت آباد کرج
  • جهانشهر کرج

اگر به دنبال دیگر خدمات هستید کافیست بر روی لینک تعمیر لوازم خانگی کلیک کنید

جدول هزینه های تعمیر هیتر انرژی

خدمات مربوط به تعمیر هیتر انرژی
قیمت (تومان)
اجرت تعمیر یا تعویض ترموکوبل
تا 180.000 تومان
اجرت تعمیر یا تعویض سیم کشی
تا 220.000 تومان
اجرت تهیه سنسور
تا 150.000 تومان (هر سنسور)
اجرت تعویض کوره یا مشعل
تا 430.000 تومان
اجرت تعمیر یا تعویض شیر برقی یا شیر گازی
تا 380.000 تومان
اجرت سرویس کلی دستگاه
از 380.000 تومان
اجرت تنظیم شمعک
تا 120.000 تومان
هزینه ایاب و ذهاب
بسته به محل مشتری