ماکروفر

بهترین ماکروفر ایرانی

بهترین ماکروفر ایرانی

بهترین ماکروفر ایرانی

اگر فکر می‌کنید که ماکروفر؛ تنها برای پخت کیک، کباب و گریل کردن کاربرد دارد؛ احتمالاً با کاربرد این دستگاه آشنایی لازم را ندارید. گرم کردن و تازه کردن نان، بو دار کردن آجیل و … از جمله کارهایی است که یک ماکروفر می‌تواند انجام دهد. ما در این مقاله قصد داریم بهترین ماکروفر ایرانی را به شما معرفی نماییم.

اسنوا

برند اسنوا؛ یکی از برندهای تولیدکننده لوازم‌خانگی در ایران است که فعالیت خود را در سال ۱۳۸۴ در شهرک صنعتی مورچه‌خورت اصفهان آغاز کرده است. بر اساس گفته مدیریان این شرکت، در حدود ۵۰ درصد از قطعاتی که در دستگاه‌های تولید این برند استفاده می‌شوند، همگی ساخت ایران هستند.

برند اسنوا؛ به‌تازگی تولید و طراحی انواع مختلفی از ماکروفرها را ارائه کرده است. روی ماکروفرهای برند اسنوا انواع مختلفی از امکانات مثل قفل کودک که باعث می‌شود دکمه‌های تعبیه شده روی دستگاه کاملاً از کار بیفتند، قابلیت گریل کردن و کبابی کردن مواد غذای، برنامه‌های مختلف جهت پخت انواع مواد غذایی، پخت مواد غذایی به‌صورت ترکیبی، امکان یخ‌زدایی از مواد غذایی، قابلیت کانکشن، صفحه‌نمایش هوشمند که با استفاده از آن می‌توان برنامه‌های پخت‌وپز مختلف را انتخاب کرد و همچنین تایمر تعبیه شده است.

بهترین ماکروفر اسنوا مدل SC 54308

این مایکروفر؛ جزو مدل‌های گران‌قیمت و با کاربرد بسیار بالا و فناوری پیشرفته است که مزایای بسیاری دارد از جمله:

  1. 5 سطح قدرت
  2. 2 پخت ترکیبی
  3. گریل
  4. کانوکشن
  5. 11 عملکرد گرمایشی
  6. سیستم یخ‌زدایی با وزن و زمان
  7. مخزن استنلس با صفحه گردان
  8. فن و اعلام اتمام پخت
  9. پخت میکرو
  10. کنترل پنل تمام لمسی
  11. فن خنک‌کننده
  12. نمای شیشه‌ای

مایکروفر مارک ایرانی پاکشوما

برند پاکشوما؛ یکی از برندهای مطرح و باسابقه تولیدکننده لوازم‌خانگی در ایران است که فعالیت خود را از سال ۱۳۵۴ با تولید انواع مختلف ماشین لباسشویی آغاز نموده است. در سال ۱۳۷۶ این برند با گسترش فعالیت‌های خود تولید انواع مختلف لوازم‌خانگی از جمله دستگاه‌های مایکروفر؛ را نیز به کارنامه محصولات خود اضافه کرده است. این برند قطعات به‌کاررفته در محصولات خود به‌غیراز ماشین‌های لباسشویی را از برند مطرح مدیا در چین تهیه و خریداری می‌کند. ازاین‌رو کیفیت محصولات این برند از سطح بالایی برخوردار است.

اگر بخواهیم به مزایای ماکروفرهای برند پاکشوما؛ اشاره کنیم باید مواردی مثل قیمت نسبتاً ارزان در کنار کیفیت مناسب، وجود تعداد زیادی از نمایندگان فروش و مراکز سرویس و تعمیر دستگاه‌های برند پاکشوما در همه شهرهای ایران، استفاده از پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز دنیا در تولید محصولات، را مدنظر داشته باشیم.

البته مایکروفر مارک ایرانی برند پاکشوما معایبی نیز دارد. برای مثال گزارش خرابی‌های نسبتاً زیادی در دستگاه، استفاده‌نکردن از شیشه مقاوم برای درب جلویی دستگاه، عمر مفید کوتاه، سروصدای زیاد در هنگام روشن بودن دستگاه، محدود بودن مدل‌ها و عدم تنوع مایکروفرهای پاکشوما و همچنین طراحی نه‌چندان زیبا از جمله معایب این دستگاه‌های برند پاکشوما به‌حساب می‌آیند.

در حال حاضر برند پاکشوما تنها چهار مدل دستگاه مایکروفر آن هم از نوع معمولی به بازار لوازم‌خانگی ایران عرضه کرده است که از این ۴ مدل، دو نمونه آن دارای کیفیت و عملکرد مناسبی هستند که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

بهترین ماکروفر پاکشوما مدل MWP-302S

این مایکروفر جزو مدل‌های گران‌قیمت و با کاربرد بسیار بالا و فناوری پیشرفته است که مزایای بسیاری دارد از جمله:

  1. ظرفیت 30 لیتری.
  2. دارای توان 800 واتی.
  3. قابلیت یخ‌زدایی.
  4. دارای 8 برنامه پخت اتومات.
  5. مخزن استیل ضدزنگ.
  6. دارای قفل کودک.
  7. زنگ اتمام پخت.

مایکروفرهای برند استیل البرز

یکی از دلایلی که باعث شده تا مایکروفر مارک ایرانی برند استیل البرز؛ از محبوبیت زیادی در بین خریداران و افرادی که به دنبال خرید مایکروفر هستند، برخوردار باشد این است که نه‌تنها قدرت گریل در این دستگاه‌ها بالا است بلکه قفل کودک و همچنین قابلیت یخ‌زدایی که روی این دستگاه‌ها تعبیه شده است به‌صورت الکتریکی است. علاوه بر این دستگاه‌ها دارای ۱۰ سال خدمات پس از فروش و همچنین ۲۴ ماه گارانتی هستند. در حدود نیمی از قطعاتی که در ماکروفرهای برند استیل البرز به‌کاررفته است تولید داخل است.

اما مایکروفرهای برند استیل البرز معایبی نیز دارند. اولین ایراد این دستگاه‌ها این است که چه از لحاظ طراحی و چه از لحاظ رنگ‌بندی محدودیت زیادی دارند و تنها دو مدل از ماکروفرهای ایرانی برند استیل البرز در بازار موجود است.

بهترین ماکروفر استیل البرز مدل MH441

این مایکروفر جزو مدل های گران‌قیمت و با کاربرد بسیار بالا و فناوری پیشرفته است که مزایای بسیاری دارد از جمله:

  1. ظرفیت این مایکروفر 44 لیتر است.
  2. نوع این مایکروفر توکار است.
  3. عملکرد یخ‌زدایی دارد.
  4. این مدل دارای قفل الکترونیکی کودک است.
  5. توانایی گریل دارد.
  6. دستورات پخت پیش‌فرض دارد.
  7. نوع درب آن شیشه‌ای و نحوه بازشدن آن از بالابه‌پایین است.
  8. دارای نور داخلی است.
  9. 24 ماه ضمانت دارد.
  10. 10 سال خدمات پس از فروش دارد.

مایکروفر مارک ایرانی برند بیمکث

به‌غیراز برندهای ایرانی پاکشوما، اسنوا، استیل البرز و برند بیمکث نیز یکی دیگر از برندهای ایرانی است که اقدام به تولید مایکروفر نموده است.

روی مایکروفر مارک ایرانی؛ این برند به‌منظور جلب رضایت مشتریان ۲۵ ماه خدمات پس از فروش ارائه شده است. ماکروفرهای این برند دارای رنگ‌بندی‌های متنوع هستند و به همین دلیل شما می‌توانید بر اساس طراحی آشپزخانه خود محصول مناسب را انتخاب کنید.

روی ماکروفرهای بیمکث؛ تکنولوژی پخت سریع ارائه شده است. این تکنولوژی روی اکثر ماکروفرها تولید برندهای خارجی وجود دارد.روی ماکروفرهای برند بیمکث فن خنک‌کننده ارائه شده است. همچنین این دستگاه‌ها مجهز به سیستم هشداردهنده هستند که بعد از اتمام کار دستگاه زنگ می‌زنند. محفظه‌ای که برای مایکروفرهای استیل البرز در نظر گرفته شده است دارای جنس استیل بوده و قابلیت یخ‌زدایی درند.

بهترین ماکروفر بیمکث مدل MGC001

این ماکروفر جزو مدل‌های گران‌ قیمت و با کاربرد بسیار بالا و فناوری پیشرفته است که مزایای بسیاری دارد از جمله:

  1. ظرفیت این مدل 35 لیتر است.
  2. گارانتی 24 ماهه دارد.
  3. صفحه‌نمایش دیجیتال و صفحه‌کلید لمسی دارد.
  4. دارای سینی گردان است.
  5. محفظه تمام استیل دارد.
  6. دارای قفل کودک و قفل ایمنی است.
  7. مجهز به درب شیشه‌ای سه جداره است.
  8. دارای فن خنک‌کننده و لامپ روشنایی است.
  9. همچنین دارای تایمر و قابلیت گریل است.
  10. قابلیت کانوکشن و یخ‌زدایی دارد

کلام آخر بهترین ماکروفر ایرانی

ماکروویو یک دستگاه کاربردی برای گرم‌کردن غذا، یخ‌زدایی و پخت‌وپز آسان است. این دستگاه به شما کمک خواهد کرد که کار خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهید؛ بنابراین می‌توان گفت که وجود آن در آشپزخانه از ملزومات است. ما در این مطلب سعی کردیم نکات لازم برای خرید بهترین ماکروفر ایرانی را به شما عزیزان گوشزد کنیم.

در بسیاری از موارد ماکروفر ایرانی که در منزل شما قرار دارد میتواند با یک تعمیر بسیار ساده مانند روز اول برای شما کارایی داشته باشد. اگر احساس میکنید که میتوانید با تعمیر ماکروفر ایرانی خود مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنید کافیست با یک متخصص تعمیر ماکروفر ایرانی تماس حاصل نمایید.

اکسیر سرویس با ضمانت کتبی 6 ماهه جهت تضمین کیفیت خدمات شما آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است برای استفاده از این خدمت کافیست بر روی لینک تعمیر ماکروفر کلیک کنید.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *