تلویزیون

بهترین تلویزیون ایرانی

بهترین تلویزیون ایرانی

بهترین تلویزیون ایرانی

درصورتی‌که قصد خرید یک تلویزیون جدید را دارید، باتوجه‌به افزایش بیش از حد قیمت در بازار تلویزیون‌های خارجی ما امکان دارد تصمیم بگیرید تا به سراغ تلویزیون‌های ایرانی بروید، در این صورت حتماً قصد دارید بدانید که بهترین برند و مدل تلویزیون ایرانی کدام است؟ ما در این مقاله قصد داریم بهترین مدل‌ها و مارک‌های تلویزیون‌های ایرانی را به شما معرفی نماییم.

تلویزیون ایکس‌ ویژن بهترین تلویزیون ایرانی 

اولین و بهترین برندی که در لیست بهترین تلویزیون ایرانی قرار می‌گیرد برند ایکس‌ویژن است.

شرکت مادیران از سال 1385 خط تولید تلویزیون‌های ایکس‌ویژن را راه‌اندازی نمود و وارد بازار تجهیزات صوتی و تصویری شد.

محصولات ایکس‌ ویژن دارای قطعات چین و مونتاژ ایران هستند و در مدل‌های هوشمند با سیستم‌ عامل اندروید عرضه می‌شوند.

این تلویزیون‌ها با سایزهای 24 تــا 65 اینچ در بازار عرضه شده‌اند که از کیفیت تصویر و صدای نسبتاً خوبی برخوردار هستند.

بهترین مدل تلویزیون ایکس‌ ویژن

تلویزیون ایکس‌ ویژن مدل 43XK580 مجهز به پنل IPS LED است که به لطف رزولوشن فول‌اچ‌دی آن تصاویر با وضوح بالایی به نمایش در می‌آید.

سیستم صوتی تلویزیون دوکاناله است و دارای دو بلندگو با توان صوتی 10 وات است که درمجموع توان صوتی 20 وات را ارائه می‌کند.

دستگاه فاقد رابط هوشمند است اما فرمت‌های ویدئویی مختلف مانند MP4 ،MOV و VOB را پشتیبانی می‌کند.

همچنین می‌توانید با اتصال حافظه خارجی ازطریق درگاه USB ویدئوهای زنده در حال پخش را ضبط نمایید.

درگاه‌های تلویزیون شامل 2 پورت USB و 3 پورت HDMI می‌شود و با استفاده از درگاه VGA می‌توان از آن به‌عنوان مانیتور استفاده نمود.

  1. فناوری صفحه: LED
  2. اندازه صفحه: 43
  3. رزولوشن: Full HD
  4. رابط هوشمند: ندارد
  5. توان خروجی صدا: 20 وات
  6. قابلیت‌ها: گیرنده دیجیتال، ضبط تصاویر در حافظه خارجی، درگاه MHL برای اتصال گوشی هوشمند، خروجی VGA جهت استفاده به‌صورت مانیتور

بهترین برند تلویزیون ایرانی و بهترین نوع آن

تلویزیون جی پلاس بهترین برند تلویزیون ایرانی 

دومین تلویزیون ایرانی؛ برتر این لیست برند جی پلاس است. جی پلاس از سال 1397 و پس از خروج شرکت‌های صاحب نامی همچون ال جی و سامسونگ از ایران زیر سایه گلدیران برپا شد.

جی پـلاس با شعار (قهرمان تازه‌نفس) بیلبوردهای تبلیغاتی خود را در سطح کلان‌شهرها نصب نمود و توانست سهم خوبی از بازار لوازم ایرانی را به خود اختصاص دهد و هم اکنون رقیبی جدی برای دیگر برندهای ایرانی به‌حساب آید. تلویزیون‌های جی پلاس در سایزهای 32 تــا 82 اینچ با سیستم‌عامل اندروید روانه بازار شدند.

بهترین مدل تلویزیون جی پلاس

از قابلیت‌های متعدد این تلویزیون ساخت ایران؛ می‌توان به: قابلیت کنترل تطبیقی صدا، ماشین زمان Time Shift، قابلیت تبدیل گوشی به Air Mouse و قابلیت Quick Mirror گوشی‌های اندروید و iOS اشاره نمود.

صفحه‌نمایش 50 اینچی دستگاه رزولوشن 2160 در 3840 را دارد که با پشتیبانی از HDR10 تصاویر را با دامنه دینامیکی بالا به شکلی طبیعی نمایش می‌دهد.

بخش صوتی دستگاه همانند دیگر تلویزیون‌ها، دو بلندگو با توان 10 وات دارد که توان کلی صوتی 20 وات را ارائه می‌نماید.

دو درگاه USB، سه درگاه HDMI و خروجی هدفون نیز از جمله پورت‌های خروجی تلویزیون هستند.

علاوه بر داشتن گیرنده دیجیتال داخلی، رابط هوشمند دستگاه با اندروید 9.0 و 16 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی خرید این مدل را به پیشنهادی بسیار وسوسه‌انگیز تبدیل می‌کنند.

  1. فناوری صفحه: LED
  2. اندازه صفحه: 50 اینچ
  3. رزولوشن: 4K
  4. رابط هوشمند: دارد
  5. توان خروجی صدا: 20 وات
  6. قابلیت‌ها: فناوری HDR10، نمایش صفحه موبایل بر روی تلویزیون، تبدیل گوشی به‌عنوان Air Mouse، ضبط تصاویر در حافظه خارجی

تلویزیون ایرانی به همراه معرفی بهترین نوع آن

اسنوا یکی از بهترین تلویزیون های ایرانی 

سومین برند برتر تلویزیون ایرانی؛ در این لیست برند اسنوا است. اسنوا ابتدا در سال 1384 شروع به فعالیت کرد و اکنون دایره محصولات تولیدی آن به ماشین لباسشویی، تلویزیون، اجاق‌گاز و یخچال فریزر گسترش‌یافته است. به گفته‌ی یکی از مسئولین این مجموعه، حدود ۵۰ درصد از قطعات بکار رفته در ساخت محصولات این کارخانه، تولید ایران هستند.

بهترین مدل تلویزیون اسنوا

تلویزیون اسنوا مدل SLD-43SA1260 دارای صفحه 43 اینچی و دارای گیرنده دیجیتال بوده که شبکه‌های HD تلویزیونی را به‌نمایش می‌گذارد.

نوع صفحه تلویزیون IPS LED است که در اندازه 43 اینچ با حاشیه کم و با وضوح 1080 در 1920 به بازار عرضه می‌گردد. SLD-43SA1260 از فناوری HDR پشتیبانی نمی‌کند اما نرخ نوسازی آن 100 هرتز است که برای نمایش بازی‌ها بسیار مطلوب است.

کانال سیستم صوتی دستگاه تشکیل شده از دو بلندگو با توان هر یک 10 وات است که مجموعا 20 وات توان خروجی صوتی دارد و از استانداردهای صوتی دالبی و دالبی دیجیتال هم پشتیبانی می‌کند.

دو درگاه USB قابلیت اتصال فلش یا هارد اکسترنال به‌تلویزیون را فراهم می‌کنند و از طریق سه درگاه HDMI امکان اتصال دستگاه‌های پخش‌تصویر مختلف وجود دارد.

این مدل رابط کاربری هوشمند ندارد اما قابلیت ضبط برنامه‌های تلویزیونی بر روی حافظه خارجی، قابلیت خاموش شدن خودکار، خروجی هدفون و صدای‌فراگیر این مدل را به‌یکی از بهترین انتخاب‌ها در رده قیمتی خود می‌کند.

  1. فناوری صفحه: LED
  2. اندازه صفحه: 43 اینچ
  3. رزولوشن: Full HD
  4. رابط هوشمند: ندارد
  5. توان خروجی صدا: 20 وات
  6. قابلیت‌ها: گیرنده دیجیتال، ضبط تصاویر در حافظه خارجی، زمان پاسخگویی 5 میلی‌ثانیه، صدای دالبی دیجیتال

پرفروش ترین تلویزیون ایرانی

شهاب یا سام الکترونیک بهترین تلویزین ایرانی 

تلویزیون‌های سام الکترونیک؛ جایگزین جدید تلویزیون‌های سامسونگ هستند و در اندازه‌های 32 تا 65 اینچ تولید می‌شوند. بیشتر قطعات آن‌ها تولید داخل هستند و برخی از قطعات دیگر، قطعات باکیفیت چینی، تایوانی و کره‌ای هستند. تمامی اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارهای داخلی این تلویزیون‌ها هم توسط متخصصان داخلی ساخته شده‌اند.

بهترین تلویزیون شهاب

تلویزیون مدل LED50SH201U1؛ از سری محصولات شرکت شهاب و از بهترین تلویزیون‌های ایرانی است. این محصول تلویزیونی ساده و باکیفیت است که برای فضاهای متوسط طراحی و تولید شده است.

این تلویزیون 50 اینچی با توانایی پخش تصاویری باکیفیت 4K تصاویر را باکیفیت مطلوبی به نمایش می‌گذارد که باتوجه‌به سایز آن، تصاویر از وضوح خوبی برخوردار است.

این تلویزیون از رابط هوشمند اندروید و پردازنده مرکزی ARM Cortex-A53 به همراه پردازنده گرافیکی Mali-T720 MP2 بهره می‌برد.

البته تلویزیون هوشمند شهاب دارای یک گیگابایت رم از نوع DDR3 و 8 گیگابایت حافظه داخلی هم بوده که با آن می‌توان انواع برنامه اندرویدی را اجرا نمود.

گفتنی است، تلویزیون LED50SH201U1 مجهز به دو عدد پورت USB است که به واسطه‌ای آن‌ها می‌توانید فلش مموری یا هارد اکسترنال خود را متصل نمایید و اطلاعات موجود در آن‌ها را روی تلویزیون نمایش دهید.

همچنین برای اتصال سایر دستگاه‌های صوتی و تصویری به تلویزیون، سه عدد پورت HDMI در نظر گرفته شده است.

این محصول از شرکت شهاب از فرمت‌های رایج صوتی و تصویری پشتیبانی می‌کند تا کاربران بتوانند از فایل‌های خود به‌راحتی استفاده کنند.

  1. فناوری صفحه: LED
  2. اندازه صفحه: 50 اینچ
  3. رزولوشن: 4K
  4. رابط هوشمند: دارد
  5. توان خروجی صدا:20 وات
  6. قابلیت‌ها: پردازنده تصویر اختصاصی، گیرنده دیجیتال، ضبط تصاویر در حافظه خارجی، کنتراست بالا

کلام آخر بهترین تلویزیون ایرانی کدام است؟

بازار تلویزیون ایرانی؛ در برندهای بسیار زیادی تشکل شده است. برندهایی ایران واقعاً سعی نموده‌اند تلویزیون‌های باکیفیتی راهی بازار کنند که هم امکانات خوبی داشته باشند و هم از طول عمر بالایی بهره ببرند.

با نگاهی به بهترین تلویزیون‌های ایرانی موجود در بازار متوجه شدیم که اکثر این تلویزیون‌ها تقریباً کیفیتی یکسان دارند. این تلویزیون‌ها یکسری امکانات خاص را پیشروی مخاطب قرار می‌دهند و در بازه‌های قیمتی متفاوتی بسته به آپشن‌های متفاوتشان راهی بازار شده‌اند تا همه بتوانند نسبت به پولی که پرداخت می‌کنند، انتخاب مناسبی داشته باشند.

در بسیاری از موارد تلویزیونی  که در منزل شما قرار دارد میتواند با یک تعمیر بسیار ساده مانند روز اول برای شما کارایی داشته باشد. اگر احساس میکنید که میتوانید با تعمیر تلویزیون خود مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنید کافیست با یک متخصص تعمیر تلویزیون تماس حاصل نمایید.

اکسیر سرویس با ضمانت کتبی 6 ماهه جهت تضمین کیفیت خدمات شما آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است برای استفاده از این خدمت کافیست بر روی لینک تعمیر تلویزیون کلیک کنید.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *