پکیج

انواع پکیج ایرانی

انواع پکیج ایرانی

انواع پکیج ایرانی

امروزه با توجه به کوچک شدن واحدهای مسکونی و نیاز به استقلال بیشتر؛ فروش پکیج‌های دیواری رو به افزایش چشمگیری است. در هنگام خرید و با ورود به بازار پکیج دیواری متوجه خواهید شد که بیش از 50 برند مختلف پکیج دیواری در ایران وجود دارد. از این میان دو برند بوتان و ایران رادیاتور پرفروش‌ترین برند پکیج دیواری ایرانی هستند که با مدل‌های متنوع خود بخش اعظمی از بازار پکیج را در اختیار خود گرفته‌اند.

پکیج شوفاژ دیواری بوتان

شرکت بوتان اولین و بزرگ‌ترین تولیدکننده پکیج دیواری در ایران است که نامی آشنا و قابل اطمینان دارد. چراکه علاوه بر هماهنگ کردن محصولات تولیدی خود با استانداردهای لازم (استاندارد ملی ایران) توانسته استانداردهای دیگری را در زمینه کیفیت، خدمات مشتریان، محیط زیست، بهداشت و ایمنی کار نیز کسب نماید.

بهترین پکیج ایرانی

بهترین پکیج 28000

در زمینه کیفیت ساخت پکیج‌های دیواری شرکت بوتان؛ با استفاده از قطعات معتبر اروپایی و طراحی جذاب و زیبای ایتالیای توانسته کیفیت ساختی بر پایه نشان کیفیت اروپا CE را کسب نموده. به طور مثال می‌توان به شیر سه طرفه خودکار گراندفوس دانمارک، پمپ سیرکولاتور سه سرعت با کنترل‌های خودکار پیشگیرانه و دارا بودن دو مبدل که مبدل اول برای تأمین گرمایش و مبدل دوم به جهت تأمین آبگرم بهداشتی مصرفی با کمترین میزان رسوب گذاری است، همچنین با انواع سیستم گرمایش از کف، رادیاتور و فن‌کوئل کار می‌کند.

گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت بوتان

تمامی پکیج‌های دیواری بوتان دارای 24 ماه ضمانت شرکت بوتان هستند که با نصب رایگان توسط سرویس کاران شرکت بوتان توانسته تضمینی بر کیفیت محصولات تولیدی خود نماید. در زمینه خدمات پس از فروش شرکت بوتان نیز، با پشتیبانی 1800 سرویس کار مجاز در 650 شهر ایران هفت روز هفته و 24 ساعته پاسخگوی مشتریان خود خواهد بود و دارای استاندارد ملی خدمات جهت حصول اطمینان از کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان توسط سازمان‌ها از سوی سازمان ملی استاندارد است و دارای استاندارد ISO 10004 در زمینه ارائه راهنمایی جهت اندازه گیری و پایش رضایت مشتری است.

پرفروشترین برند پکیج ایرانی

پکیج‌ های دیواری ایران رادیاتور

شرکت ایران رادیاتور به عنوان یکی از ده شرکت برتر در زمینه تولید پکیج‌های شوفاژ دیواری در جهان به‌عنوان یکی از برندهای مطرح دیگر در زمینه محصولات گرمایشی و سرمایشی است. پکیج‌های این شرکت نیز بر اساس استاندارد اروپایی EN 483 طراحی و ساخته شده و یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد آن سیستم
آبشاری به منظور افزایش توان حرارتی با افزودن تعداد پکیج جهت فضاهایی مانند ادارات، بیمارستان‌ها و مراکز آموزشی است. همچنین دارای پیشرفته‌ترین آزمایشگاه تست انواع پکیج در سطح استانداردهای ملی برای هم سطح سازی محصولات با استانداردهای اروپایی است.

کیفیت ساخت پکیج دیواری ایران رادیاتور

در خصوص کیفیت ساخت این محصول همانند رقیب دیگر خود یعنی بوتان، از قطعات اروپایی مانندهیدرولیک ست برنجی ایتالیایی، پمپ به همراه شیر هواگیر WILO آلمان ، شیر برقی SIT ایتالیا و… استفاده نموده که تضمین کننده کیفیت این محصول است.

راندمان حرارتی پکیج ایران رادیاتور

مشابه با پکیج‌های بوتان راندمان حرارتی این پکیج نیز بین 90 تا 93 درصد (بسته به مدل پکیج متفاوت) بوده که مصرف انرژی در آن را پایین می‌آورد. تمامی پکیج‌های دیواری ایران رادیاتور دارای 24 ماه ضمانت شرکت ایران رادیاتور و نصب رایگان هستند. وجه تمایز این دو پکیج نسبت به یکدیگر، گستردگی بیشتر شبکه خدمات پس از فروش شرکت بوتان نسبت به ایران رادیاتور است.

پکیج دیواری ایرانی

پکیج دیواری ایساتیس

پکیج دیواری ایساتیس را می‌توان به عنوان سومین برند تولید کننده پکیج در ایران معرفی کرد، پکیج‌های این شرکت با به‌روزترین خط تولید و استفاده از بهترین قطعات ایتالیایی و اروپایی رقیب خطرناکی برای دو شرکت بزرگ تولید کننده پکیج یعنی ایران رادیاتور و بوتان به شمار می‌رود. پکیج‌های ایساتیس دارای گواهینامه استاندارد و استاندارد اروپا هستند. پکیج دیواری ایساتیس در ظرفیت های مختلف مانند 24،26،28،30 کیلو وات تولید می شود؛ که می تواند برای متراژ های مختلف استفاده شود.کلیه پکیج های دیواری ایساتیس دارای 30 ماه گارانتی طلایی در تمامی شهر های ایران است.

پکیج دیواری لورچ

از بهترین پکیج دیواری موجود در بازار می‌توان به برند لورچ اشاره کرد. گروه صنعتی لورچ در زمینه تولید سیستم‌های گرمایشی فعالیت گسترده‌ای دارد. این گروه تولیدی با نیم قرن سابقه و حضور موفق در این عرصه توانسته سهم قابل توجهی از بازار ایران را به خود اختصاص دهد. شرکت لورچ در سال 1357 شمسی (1981 میلادی) در شهر اصفهان شروع به فعالیت نمود. محصولات این شرکت به دلیل کیفیت بسیار بالا و طراحی منحصر به فرد جز برندهای مطرح بشمار می‌روند. گروه صنعتی لورچ پکیج دیواری طبق استانداردهای ملی و بین‌المللی تولید و به بازار ارائه می‌نماید.

پرفروش ترین پکیج در ایران

این گروه تولیدی همواره سعی دارد با توجه به نیاز بازار و سلیقه ی مشتریان هر سال به سبد کالایی تولیدات خود بیافزاید و جهت خدمت به هموطنان محصولاتی با کیفیت ارائه دهد. این گروه تولیدی با بهره گیری از دانش فنی روز و بکارگیری جدیدترین و پیشرفته ترین ماشین آلات در خط تولید همواره پکیج دیواری با کیفیت و کارایی بسیار بالا قابل مقایسه با نمونه های مشابه داخلی و خارجی تولید و عرضه می نماید. تنوع مدل پکیج دیواری لورچ بالا بوده و در مدل های آرتا، آدنا، آرتمن،هرما، هیرو و آریان در ظرفیت های 24000، 28000 و 30000 کیلوکالری تولید شده و در نمایندگی های فعال شرکت لورچ در سراسر کشور به فروش می رسد.

کلام آخر انواع پکیج ایرانی

در این مطلب به انواع پکیج ایرانی در برندهای مختلف اشاره نمودیم تا شما مشخصات بیشتری راجع به انواع برند ها و گارانتی و خدمات پس از فروش پکیج ها پیدا کنید و راحت‌تر بتوانید بهترین پکیج دیواری را خریداری کنید.

در بسیاری از موارد پکیج ایرانی که در خانه وجود دارد با تعمیر ساده میتواند مانند روز اول برای شما کار کند و تنها کافیست با یک عیب یابی دقیق و درست و بررسی توسط متخصص تعمیر پکیج هزینه خرید یک آبگرمکن نو را حدف نمایید.

شما میتوانید متخصصین تعمیر پکیج اکسیر سرویس تماس حاصل نمایید و یا بر روی لینک تعمیر پکیج کلیک کنید و درخواست خود را ثبت نمایید.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *