تلویزیون

انواع تلویزیون خارجی

انواع تلویزیون خارجی

انواع تلویزیون خارجی

امروزه در موقع مراجعه به فروشگاه برای خرید یک تلویزیون جدید، شاید سخت‌ترین و چالش‌برانگیزترین تصمیم، انتخاب برند تلویزیون از بین مدل‌های مختلف موجود در بازار باشد. موردی که فرایند انتخاب را سخت می‌کند این است که مارک‌های جدید در سال‌های اخیر محبوبیت چشم‌گیری یافته‌اند و برخی از آنها مدل‌هایی را عرضه می‌کنند که از لحاظ کیفیت و امکانات در حد مدل‌های گران‌قیمت هستند. در حال حاضر هر برند سعی دارد طراحی و ویژگی‌های هوشمند اختصاص را برای محصولات خود اعمال کند اما نکته‌ای که در اینجا امکان دارد ذهن شما را درگیر کند این است که کدام برند بیشترین سازگاری را با نیازهای شما دارد. ما در این مقاله قصد داریم بهترین و انواع تلویزیون خارجی را به شما معرفی و ارائه نماییم. تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

تلویزیون خارجی سامسونگ

یکی از دغدغه‌های شرکت سامسونگ جلب رضایت مشتریان و توجه به نیاز روز دنیا برای داشتن زندگی راحت و لذت بیشتر از دنیای دیجیتال است؛ بنابراین با خیال راحت می‌توانید هر یک از انواع تلویزیون‌های برند سامسونگ را انتخاب کنید و مطمئن باشید که تنوع و کیفیت این محصول از کره جنوبی شما را راضی می‌کند و به این موضوع پی خواهید برد که سامسونگ در گروه بهترین برند تلویزیون در ایران قرار می‌گیرد.

پرفروش تلویزیون سامسونگ

تلویزیون ال‌ای‌دی سامسونگ مدل 49N5980 سایز 49 اینچ. این تلویزیون از نوع نمایش LED  است و صفحه تخت آن با سایز 49 اینچ در بازار موجود است. 

مزایا:

  1. تصویر Ful HD،
  2. دارای درگاه USB و HDMI،
  3. خروجی صدای دیجیتال.

معایب:

  1. تصویر سه‌بعدی ندارد،
  2. فاقد بلوتوث و امکان اتصال بی‌سیم Wi-Fi،
  3. فاقد حسگر نور محیط.

 

تلویزیون خارجی ال جی

شرکت ال جی یکی دیگر از برندهای معروف در کره است که در سال 1958 تأسیس شده است. این شرکت در ایران جز بهترین برند تلویزیون به‌حساب می‌آید و با ضمانت گلدیران در بازارهای اینترنتی و بازارهای داخل کشور فروخته می‌شود. از ویژگی‌های بارز آن همگام شدن با درخواست خریدار است. بالارفتن کیفیت و امکانات تلویزیون ال جی سبب شده که رقابتی تنگاتنگ با سامسونگ داشته است و هر دوی این برندها بنا به امکانات هر مدل می‌تواند خریدی هوشمندانه باشد.

پرفروش تلویزیون ال جی

تلویزیون ال‌ای‌دی ال جی مدل LJ52100  43  با سایز 43 اینچ. این تلویزیون از نوع نمایش LED  است و صفحه آن تخت با سایز 43 اینچ در بازار موجود است. 

مزایا:

  1. تصویر Ful HD،
  2. دارای حسگر نور محیط،
  3. دارای درگاه USB و HDMI،
  4. خروجی صدای دیجیتال.

معایب:

  1. مرورگر اینترنتی ندارد،
  2. تصویر سه‌بعدی ندارد،
  3. فاقد بلوتوث و امکان اتصال بی‌سیم Wi-Fi.

تلویزیون خارجی برند سونی

سونی را باید بهترین برند تلویزیون معرفی کرد و این قضیه را یادآوری کرد که شرکت بزرگ سنتی نامدار در تولید محصولات دیجیتالی و الکترونیکی است. همچنین این شرکت در تولید بازی‌های جذاب و محصولات سرگرمی، سابقه درخشانی دارد. این بار به سونی را از نگاه بهترین برند تلویزیون بررسی کرده‌ایم و سه مدل پرفروش تلویزیون‌های آن را در ادامه برایتان شرح خواهیم داد.

پرفروش تلویزیون سونی

تلویزیون ال‌ای‌دی سونی مدل KDL-50W660F سایز 55 اینچ. این تلویزیون از نوع نمایش LED  است و صفحه آن تخت و با سایز 55 اینچ در بازار موجود است. 

مزایا:

  1. تصویر Full HD،
  2. دارای درگاه USB و HDMI،
  3. امکان اتصال بی‌سیم (Wi-Fi).

معایب:

  1. تصویر سه‌بعدی ندارد،
  2. رابط هوشمند ندارد،
  3.  فاقد مرورگر اینترنت.

تلویزیون خارجی فیلیپس

فیلیپس یکی از نام آشناترین مارک‌های لوازم برقی در بین ایرانی‌ها است. بیشتر ما یک وسیله برقی از این برند هلندی را در اطراف خود داشته‌ایم. این مارک از سال 1925 میلادی به عرصه تولید تلویزیون وارد شد. تلویزیون‌های مارک فیلیپس همیشه در سه مورد خلاصه می‌شوند: تصاویر بی‌همتا، صدای شگفت‌آور و نور محیطی فوق‌العاده. تلویزیون‌های فیلیپس کیفیت تصویری بی‌نظیر

 دارد و حالا هم با وجود رقیب‌های قدرتمند ژاپنی و کره‌ای، این شرکت تلویزیون‌هایی مدرن و زیبا باکیفیت تصویر عالی و همچنین تکنولوژی‌های خاص خود به بازار ارائه می‌دهد. تکنولوژی Ambilight از امکانات جالبی است که منحصراً برای تلویزیون‌های فیلیپس استفاده می‌شود.

پرفروش تلویزیون فیلیپس

تلویزیون‌های OLED فیلیپس تمرکز زیادی روی کیفیت صدا دارند زیرا Bowers & Wilkins می‌توانند ساندبارهای داخلی قدرتمندی مثل OLED + 903 یا OLED + 984 تولید کنند. این تلویزیون‌ها دارای کنتراست و دقت تصویر عالی هستند البته تلویزیون‌های oled فیلیپس فعلاً در بازار ایران موجود نیستند و ما برای مثال در این جا مدل 55PUS8303 را که یکی از بهترین‌های بازار ایران است معرفی می‌کنیم.

مزایا:

  1. کیفیت ساخت و کیفیت تصویر عالی
  2. تکنولوژی جذاب Ambilight
  3. نوع: LED
  4. سایز: 55
  5. کیفیت تصویر: 4K

معایب 

  1. قیمت بالا

 

تلویزیون خارجی پاناسونیک

با داشتن حدود نیم‌قرن سابقه در این صنعت، پاناسونیک یکی از قدیمی‌ترین مارک‌های تولیدکننده تلویزیون است. زمانی که تلویزیون‌های پلاسما از بهترین‌های بازار بودند و پاناسونیک نیز تلویزیون‌های پلاسمای بی‌نظیری تولید می‌کرد. اما الان تغیر کرده و با شکست پلاسما این شرکت، رؤیای آمریکایی خود را بسته و آن را به اروپا و آسیا برد، جایی که تعداد زیادی افراد از تماشای بهترین مدل‌های OLED لذت می‌برند. سیستم‌عامل تلویزیون پاناسونیک ظاهری کاربردی و صاف دارد. شما قابلیت‌های WebOS LG ، Android TV ، Roku و حتی Tizen سامسونگ را در عملکرد کلی سیستم‌عامل پاناسونیک احساس نمی‌کنید.

پرفروش‌ترین تلویزیون پاناسونیک

تنوع محصولات پاناسونیک کم است، بنابراین در بازار ایران هم مدل‌های کمی از این برند معتبر ژاپنی وجود دارد. اما از لحاظ کیفیت تصویر و کیفیت ساخت واقعاً حرف ندارند همچنین قیمتشان هم نسبتاً بالا است. برای مثال ما در این جا مدل GX536 را معرفی می‌کنیم.

مزایا:

  1. کیفیت ساخت و دوام بالا
  2. کیفیت تصویر بی‌نظیر
  3. رابط کاربری خوب و استفاده راحت

معایب 

  1. تنوع کم
  2. قیمت بالا

تلویزیون خارجی هایسنس

اگرچه Hisense از سال 1969 وارد بازار لوازم الکترونیکی مصرفی شده است، اما حضور آن در ایالات متحده کمتر از یک دهه است. آنها تولید خود را به تلویزیون محدود نکرده‌اند، بلکه طیف گسترده‌ای از لوازم الکترونیکی مصرفی مانند یخچال و دستگاه‌های تهویه را تولید می‌کنند. آنها هرساله مدل‌های جدیدی را منتشر می‌کنند که بسیار مقرون‌به‌صرفه هستند. به‌تازگی، این مارک چینی تولیدکننده تلویزیون، شروع به تولید مدل‌های با رده‌بالاتری کرده است که از مارک‌های مشهور تلویزیون مانند ال جی، سامسونگ یا سونی فراتر رفته است.

پرفروش‌ترین تلویزیون هایسنس

متأسفانه با وجود پنل VA، زاویه دید در این تلویزیون ضعیف است و از زاویه‌های غیرمستقیم دقت تصویر کاهش می‌یابد. مانند دیگر تلویزیون‌های مقرون‌به‌صرفه، این تلویزیون‌ها هم دارای مشکلاتی در یکنواختی تصویر هستند که این برای طرف‌داران ورزش آزاردهنده است. البته مدل H9F فعلاً وارد بازار ایران نشده اما مدل‌های دیگری از برند هایسنس موجود است که کیفیت خوب و قیمت مناسبی دارند و از سیستم‌عامل مخصوص هایسنس یعنی vidaa استفاده می‌کنند.

برای مثال ما در این جا مدل U7A هایسنس را معرفی می‌کنیم.

مزایا: 

  1. کیفیت تصویر بارور نکردنی
  2. دستیار صوتی گوگل
  3. قیمت مناسب

معایب: 

  1. زاویه دید ضعیف 
  2. امکانات محدود

کلام آخر انواع تلویزیون خارجی

به عنوان جمع بندی انواع تلویزیون خارجی؛ باید بگوییم که در واقع هیچ‌کدام از این برندها بر دیگری برتری ندارند و همان‌طور که در بالا برای شما توضیح دادیم هرکدام از این برندها مزایا و معایب خودشان را دارند و هیچ تلویزیون کاملی وجود ندارد. همچنین انتخاب تلویزیون مناسب، به نیازهای شما بستگی دارد و شما باید نیازهایتان را اولویت‌بندی کنید تا در نهایت انتخاب بجا و مناسبی داشته باشید. مواظب باشید که زیاد درگیر جزئیات نشوید چراکه بیشتر این تلویزیون‌ها به‌اندازه کافی عالی هستند و تفاوت‌ها زیاد قابل‌توجه نیست مگر اینکه شما واقعاً به دنبال آن‌ها باشید.

در بسیاری از موارد تلویزیون که در منزل شما قرار دارد میتواند با یک تعمیر بسیار ساده مانند روز اول برای شما کارایی داشته باشد. اگر احساس میکنید که میتوانید با تعمیر تلویزیون خود مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنید کافیست با یک متخصص تعمیر تلویزیون تماس حاصل نمایید.

اکسیر سرویس با ضمانت کتبی 6 ماهه جهت تضمین کیفیت خدمات شما آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است برای استفاده از این خدمت کافیست بر روی لینک تعمیر تلویزیون کلیک کنید.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *